L endlich los

  • hatte heute meine töffprüfung. angetreten bin ich mit meiner 6er kawa mit super viel lenkeinschlag :smiling_face_with_horns: (wer braucht sowas??)


    manöverteil hab ich versaut, das heisst auf gut deutsch: versetzter slalom, normaler slalom je einmal abgestanden, da ich das gas nicht mehr öffnen konnte. dann hat mich der experte noch durch die spurgasse gejagt, nix besonderes. bei der notbremsung habe ich als wiedergutmachung nen schönen stoppie hingelegt.(ehrlich gesagt: das wollt ich gar nicht :grinning_squinting_face: ) naja, jetzt weiss ich wenigsten, wie ich in zukunft vor dem fussgängerstreifen anhalten kann :smiling_face_with_horns:


    das ist noch töfffahren, hat der experte gemeint. naja, ich fuhr die strecke auch net zum ersten mal :face_with_tongue:


    also, ab jetzt offiziell ohne L unterwegs.
    mfg B4lt4s4r

  • gratuliere zur bestandenen prüfung. bei mir wollte er den stoppie erst nicht durchgehen lassen, da es beim hinterreifen ja qualmen sollte bei einer vollbremsung.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Gratuliere ebenfalls zur bestandenen Prüfung.


    Habe nicht gewusst dass ein stoppie erlaubt ist..
    Ich hätte jetzt gedacht das geht unter
    "Nichtbeherrschen des Fahrzeuges"...aber der Prüfer ist ja zum Glück kein Schlumpf :face_with_tongue:


    greez

  • wieso söll das under nichtbeherrschen des fahrzeugs gah?


    wenn de prüefer nume halbwegs e ahnig het, denn weiss er, dass bi dene monschtröse bremsalage wo a de supersportler verbaut werded e vollbremsig ohni en stoppie i de letschte meter gar nüd möglich isch und demzufolg KEI vollbremsi wenn's rad nid ir luft isch.


    aber bi wheelies chönds der s nichtbehersche ahänke :mad:
    debii isch das dete genau s gliche....wenn mer s gas richtig uftuet denn isch halt s vorderrad i de luft. susch würd mer ja nüd vollgas gäh. nume verlangeds a de prüefig ja leider kei vollgas :böse::mad:



    ach ja und natürli gratulation zur bestandene prüefig.


    und was jetzte natürli pflicht isch isch emal es ründeli im schwarzwald z drehie :smiling_face_with_horns:



    *edit* han glaubs grad chli en "natürli" afall hehe isch mer nume so ufgfalle woni min post nomal gläse han :wand::engel:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • jo i han eifach denkt me dörf da nid, well de charlie gmeint het dases de prüefer be ihm zersch nid het welle duregoh loh...


    aber er het ja au e sumo und det isch da hald chli anders


    -->han ned gwüsst dasmer mit de grosse maschine kei vollbremsi chan mache ohni stoppie, bin bis jezt ersch 125er gfahre und drum halt no chli en newbie :wand::grinning_squinting_face:


    greez

  • Gratuliere!
    *Wartet uf de 20.8*
    *isch sauer daser insgesamt 2 mönet mus warte*
    Wo hesch d prüefig absolviert? und v.a. wo bisch dure ade prüefig? :grinning_squinting_face:

    *immer na am versueche mini DT z wheele*

  • mer chan scho mit grosse maschine bremse ohni stoppie, aber bi de sportler hesch halt scho eher s gwicht uf em vorderrad und wennd da voll id ise gahsch hesch uf de letschte meter bim bremse s hinderrad eigentli fasch immer i der luft. wennd nüd uf 0 abebremsisch passiert das natürli nöd eifach so

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • war in winterthur. sind in neftenbach, brütten andelfingen herumgekurft.


    greez B4lt4s4r

    Einmal editiert, zuletzt von B4lt4s4r ()

  • lol, de hett dich durecho lah trotz de manöverprüefig? i hoff i han au so netti experte :smiling_face_with_horns:

    Listen to many, speak to few

  • jo ich mache jetzt denn au gli d prüefig, grad nach de RS mäldi mi ah! d.h. i 3 woche ... ond i hoffe au dasi denn en easy experte han oder dasi eifach kei fehler mach!


    @ b4lt4s4r congrats ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • gratuliara zur bestandena Prüafig!!:prost:


    *autwottschohintermiarha* :grinning_squinting_face:

    ~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

  • yo gratuliere. han mini am 12 Juli. in wintertuhr. leider muen ich den na 2 jährli drosslet umefahre.....

    guns for show, knifes for pro

  • hei ts hesch du jetzt ned vercherhssoldat gmacht im militär?


    salzwasser nemm mal dini drossle use und drei sie um. bringt einiges. :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...