Lédenon - der nachhall ;)

  • Tschou zäme!


    Netti Brichte!


    Bi Endi Juli/Afang Ougschte dert.


    Auso machet mau Negu mit Köpf u löt Rundezte la übercho, wot doch luege obs de schnell geit.


    Ig persönlech cha nome empfehle vo Cornu oder Discover the bike wegzcho, isch guet fürs erschte Mau, süsch furtgschossnigs Gäud.


    Bi angerne Abieter wie ProSpeed, Jura oder Promax geitz de chli angers zur Sach u dr Lerneffekt we eine vo de schnelle Jungs di zieht isch meh Wert aus mit em ne Instruktor umezgondle.


    Just my 2 cent


    Gruss aus Toronto

  • mir händ kei rundezitä, isch jo bim cornu strikt underseit. isch glaubs au besser für mich susch fahri no meh wie sau umme :winking_face:


    was wotsch bitteschön meh lerne? ideallinie finde isch ja nid sonderlich high sophisticated.

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Hehe ich ghörä no lang nöd zu dä schnellschtä und drum isch mir grad recht das Gruppänä git und witers, muäs ich nöd mit allnä Wildä uf Pistä wo aifach no rasch müänd verbi cho und für das über Liichä gönd. Han bim Plüss mol chli sottig Erfahrigä gsammlät, muäs nöd unbedingt sie. Ich mein für Lüüt wiä eu mag das würklich guät passä, aber für mich eher nöd, aber dankä für dä Tip.
    Rundäzitä han ich au kei, aber äbä sind sicher nöd würklich schnell gsi.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • jo... also cornu und de groscha (wie mer da au immer schriibt) sind sicher schneller gsi :winking_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    groscha (wie mer da au immer schriibt)



    hehe du meinsch de kawa pilot de pascal grosjean :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Dä Pisser isch ä verdammti Racketä... damn...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von DonBosco



    hehe du meinsch de kawa pilot de pascal grosjean :smiling_face_with_horns:


    jo... genau de meini:)


    aber vorallem isch er en huere witzige... nur dumm daser au sonen asylschwiizer isch und chuum dütsch spricht :evil2: :engel:



    [SIZE=1]asylschwiizer=welschländer[/SIZE]

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • hellöw...


    nei ich ha jetzt ned de thread wider ufeghollt zum de tobi stresse wo euses video bliibt [SIZE=1](hehehe)[/SIZE], eher hani welle mitteile dasi am cornu sini suuuuper gschnittni dvd becho han...


    ich frag en mal ah öb er mer es inetniv training gitt, wenn ich em zeig wie mer es video einigermasse aasehlich zemeschniide duet;)


    hend ihrs au becho???

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • jo i has au becho :winking_face: ich finds kewl dass wenigschtens so öbbis chunnt. obwohl i praktisch nöd druffe bin :winking_face: guet isch glaubs besser wenn die meh druf sind wo wänd gseh wie sie fahred :winking_face: han mi 3 mal in action gfunde und alles innerhalb vo einere minute :winking_face:


    42:12


    42:25


    42:55


    sini bodefilmaktion het natürli au grockt....ja tobi wo blibt s'video? :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Hehe ich bin scho sit drü Mönät am wartä bis ihr mir schribät wo s'Video blibt. :-((((
    Jo ich muäsäs würklich mol machä, isch aifach chli schwirig im Moment will ich kein PC han. .-( Aber ich han einä bstellt das wär den grad s'Test vid... sorry jungs...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING