50ccm töff - chli spezielli situation

  • so folgendes: am 30. juli kann ich zur theorieprüfung :smiling_face_with_horns:


    in der gleichen woche gehe ich mit dem chef zu einem yamaha-händler, da kann ich mich dann zwischen einem aerox und der tzr entscheiden, mein herz schlägt jedoch für die tzr, deswegen ist die entscheidung für mich schon klar :grinning_squinting_face: in den nächsten wochen werde ich aber zuerst mal einen tzr probefahren gehen.

  • Zitat

    Original von iCstyle
    so folgendes: am 30. juli kann ich zur theorieprüfung :smiling_face_with_horns:


    in der gleichen woche gehe ich mit dem chef zu einem yamaha-händler, da kann ich mich dann zwischen einem aerox und der tzr entscheiden, mein herz schlägt jedoch für die tzr, deswegen ist die entscheidung für mich schon klar :grinning_squinting_face: in den nächsten wochen werde ich aber zuerst mal einen tzr probefahren gehen.


    Perfekt :winking_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • I ha de gliich Fehler gmacht. Vil Geld zahlt für sonen gschaltete 50er und mit 18i uf KTM umgstige. I hetti vil chönne spare, weni de 50er ned neu kauft het....Andersiits lehrt mer schalte, ja. Aber en neue chunt e ned in frag, isch vil ztüür für dini Buude nimich mal a. Chauf en billige roller wo die ziit langet und chauf denn mit 18i öppis rechts.....




    Greez

  • wie scho paar mol gseid, ech zahl nix a töff-chauf.. sogar d'versecherig werd öberno. oder meinsch de onderhalt?

  • jo ich mein du hesch äuä scho chli meh onterhaltschöschte aber ebe de räscht werd der jo alles zahlt vo dem här sägi eifach no einisch, chauff der die tzr!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • so be höt bimene töff-händler gse ond ha döffe metemene derbi senda sm xtreme fahre. das esch jo abartig geil!!! 8o am afang hani chli müeh gha metem afahre, aber has de schnell dosse gha. ond bim schalte brucht mer scho huere vel gfühl. aber das esch genau öppis för mech :grinning_squinting_face: chas chum erwarte besi min tzr ha :grinning_squinting_face: mus ombedengt luege öb ergende koleg au sone töff hed zom chli üebe fahre :smiling_face_with_horns:

  • zerst emol hoi! :smiling_face:


    i ha mo au en 50ccm rasemäher (:arsch:) kauft und bi bis jetzt sehr z'friede! :grinning_squinting_face: isch zwor seeeeehr schnell fertig lustig, do ca. 8ps eifach nöd de oberhammer sind! au nöd emol de hammer! :ugly:
    aber trotzdem bisch denn unter de jugendloche de king vo de stross :winking_face: well so e "rennmaschiene" isch wie en ferrari i dem alter! tönt zwor blöd, isch aber so! :ugly:
    usserdem isch es viiiiiiiiieeeeellll geiler zum mit de tzr fahre als mit nem roller! :grinning_squinting_face:


    und falls es dir wichtig isch: du bisch zu 99% immer schneller als eine mit em roller! :winking_face:



    also wenni di wär, wöri e tzr ganz klar nem roller vorzieh! :top2:


    mfg
    Asskicker©

    :evil2: :smiling_face_with_horns: #*#*-->>Hang Off OrDie<<--*#*# :smiling_face_with_horns: :evil2:

  • würd ich au, aber mit 8 ps bisch no guet bedient, ich han grad mol 3.5 bim roller
    :hmpf:
    öb würkli viel schneller weg chunsch bim afahre hmm, de kolleg isch emel langsamer gsi, vilicht chan er eifach ned schalte aber er isch den schneller und schneller worde und ich bin em nüme hinderher cho^^
    viel spass mit de tzr :mad:

  • Zitat

    Original von Hannes
    ...öb würkli viel schneller weg chunsch bim afahre hmm, ...


    i de meiste fäll chasch scho mithebe! :grinning_squinting_face: muesch nur guet aafahre chöne! :winking_face:
    es git aber au roller wo im aafahre e bizeli schneller sind als e tzr. gege d'höchstgeschw. hend roller aber kei chance! :top:



    mfg
    Asskicker©

    :evil2: :smiling_face_with_horns: #*#*-->>Hang Off OrDie<<--*#*# :smiling_face_with_horns: :evil2:

  • jo muesch met em 50gerli eifach met 8000 toure losfahre denn besch scho glich schnäll wie en roller! aber sobald denn i 2,3 gang gschalte hesch sött der en roller nömme wörkli guet noche cho! ond ebe 4,5 gang sowiso nömme :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • S einzig woni schlimmer find als Roller sind 50er Strassemaschine :hmpf:


    Mit de Derbi chöntsch ja wenigstensch nochli Seich mache, aber bi de TZR gsehni eifach null Vorteil. OK, villicht chli meh Leischtig, aber ob Beschissni Leischtig oder Bitzli Besser Beschissni Leischtig wür für mich de Brate au nümm heiss mache.


    Aber hey, du schinsch der dini Meinig bildet zha, wünsch der vil Spass mit dim töfftöff :engel:

  • ech gse vorteil för mech: s'schalte ond s'ussehe


    wenn du d'50er strossemaschene schlemmer fendsch, muses wohl en nochteil ha. wele wär das?

  • hm..aso i find wenn en 50ger denn chunnts aich nid gross drufa ob roller oder gschaltet..aber so wies halt ish het sich au bi mir de männlich stolz duregsetzt und i ha ke roller wele..abr janu;)

    Listen to many, speak to few

  • nachteil isch, das bi dä roller relativ schnell mit de kurve mit de verschalig am bode a stahsch, oder vorher scho wegrutschisch... - schlächte gripp (defür chasch löcher im pnöö innerhalb vo sekunde miteme sekundeliim flicke :-p)


    das problem hesch mit 50li nid... da chasch abä bis d raschte schliifet oder de länker am bode astad...



    nachteil sind bim 50ger aber, wenne tag täglich bruchsch und du eisch uf dä rägä nid vorbereitet bisch hesch relativ schnell nassi bei/schueh, wod bim roller nu relativ guet dra bisch.. natürli au s helmfach bim roller, wobi ich det eh nie wertvolli sachä wür dine la, will a kollege vo mier sinds au scho knackt respektive ufgrisse worde...

    Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl