• Man gönnt sich ja sonst nichts - Cabriolet für knapp eine halbe Million Euro.



    Für einen SLK zu groß, für einen SL zu spitz - dies ist der SLR McLaren, aber ganz neu als Roadster. Charakteristisch immer noch die sehr spitze Nase, abgeleitet vom Design der Formel-1-Rennwagen.



    link

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Aus meiner sicht, der wahrscheinlich schönste merz. Und vor allem der sound von dem teil 8o

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ich wird mer nie en mercedes chaufe, viel z tür für das wo bechunsch,
    denn scho lieber e corvette:D :evil2:

  • jo ich mein de esch scho andersch geil .. aber weni sovell gält hät wördi mer ne glich ned chauffe!


    get no einigi geileri chärre zo dem priis!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ech ha jo ned gseid, dass ech mer die charre chaufe wörd. För das Gäld wörd ech mer e paar schöneri auto chaufe. aber vo de mercedes, esch es secher eine vo de schönste...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Bei uns in der Gegend fahren 2 Stück rum, ein silberner und ein schwarzer. Ich finde einfach für das Geld gibts schickere Autos, der SLR ist für mich nur ein aufgeblasener SL, nicht hässlich aber nicht mein Traumauto.
    Der CLK DTM wäre da schon eher mein Fall. Oder in der Preisklasse ein Carrera GT z.B.

    Take a walk on da house side!

  • met dem geld wörimer s paar töffli's chaufe :face_with_tongue:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Naja wenn ig s Gäld grad so gäbig im Überfluss hät, wieso nid? Gfallt mir eigentlich nid so schlächt das Ding...


    Obwohl ig mir vorhär eher no en 69er Dodge Charger, en 67er Shelby GT500 oder was es süsch so für nätti spielzüg git... Oder en Jaguar E-Type V12 Roadster...


    Gfalle mir huntertmal besser als jede hütige Chare.

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker
    Obwohl ig mir vorhär eher no en 69er Dodge Charger, en 67er Shelby GT500 oder was es süsch so für nätti spielzüg git... Oder en Jaguar E-Type V12 Roadster...



    da het eine ja richtig gschmack. :smiling_face_with_horns:


    bis uf de charger de gfallt mer nöd. aber de shelby und de Jag Typ E sind natürli einsame spitze. Kolleg sind vater het so en schön restaurierte E-type. das isch no so es richtig schöns richtigs auto




    allerdings würdi mer für das geld wo de benz choschtet lieber en ufblasne donkervoort chaufe. die sind sicher de oberhammer zum über oisi päss z chlöpfe. da gseht jede Sl mc laren himmeltruurig langsam us :grinning_squinting_face:
    und mit em reschtliche geld chasch der no en A8 chaufe für de alltag damits so richtig bequem hesch


    [Blockierte Grafik: http://www.pistenclub.de/rennberichte/Donkervoort_Nuerburgring.jpg]

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()