hallo töffler

  • ich bi dä häsl, sit 11 schtund 17 jährig und bi gebürtige steinerbergler.


    mini karriere uf zwei redär hed sich wahrschindli scho mit de töfflikarriere vu mim vater afä abzeichne. will s erscht mal bini mit ca. zwee mönet velo gfahre... nei seich.. bi natürli id fuessstapfe vu mim vater träte und ha mier mis erschtä töffli au mit knappe 14jährli kauft. wies so isch lauft hald immer alles zwenig schnell, und die erschtä frisierversüech sind a mim sachsli 503 chrischtall redlich gscheiteret..:-D
    trotzdem hanni mich nid defo la abhalte, mit zwei kollege is südtessin, ja eiglich chammer das ja italie nännä, oder au is östrichisch/dütsche use ds fahre :-D. nach einige gmeinsame töfflitoure isch mer de hald au 16ni worde und hed ds arecht uf chle me pfupf unterem füdle bercho und ich ha mer en gueti occasion enduro sherco mit 50 kubik kauft. momentan bini au nu mit derä unterwegs, und ha ja jetzt nu es jährli deziit zum überlegä wasi nachher wott fahre.


    näbäbi manage ich au nu chle üse sälber gründet verein: GRSS wo mier knapp vorem töffli-alter 2004 gründet hönd.


    mini erschte richtige erfahrige uf de rännschtrecki ha ha ich mit 13, aber uf 4 räder mitem eignige kart gsammlet.


    tja das wars.



    Life is a Race


    häsl #3

    Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl

  • Hi.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • jep au vo mer herzlich wilkomme do be eus em forum ;)!


    vell spass ond gueti fahrt (jede het mol chli agfange ... bes ofenes paar usnahme :P)

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ciao und salü do bi üs, immer brav posta und intressanti Gspröchli mitverfolga. gell? :grinning_squinting_face:

    ~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~