Probleme mit Temperatursensor von MBK/Yamaha

  • Hallo!
    als ich gestern von der Arbeit nach Hause fuhr leuchtete das Kühlflüssigkeitslämpchen auf!
    nach nur einem Kilometer
    also angehalten und gewartet doch nichts geschah!
    der Zylinder war nur so warm dass ich ihn ohne probleme anfassen konnte!
    also muss der sensor kaput sein!
    heute nach 12h ruhe fiel die Temperatur um einen Balken das heisst jetzt ist es auf dem 2t obersten
    Was muss ich machen?
    kann man den reparieren?

  • bi minere tzr isches so gsi das das meischtens nach rege so gsi ish..well s wasser halt d verbindig ermöglicht het. Bisch du denn au im räge go fahre oder neulich de töff gwäsche? de chönts normal sii und denn würds au wiedr weggoh


    die sensore sind halt empfindlich

    Listen to many, speak to few

  • Mini X-Limit het sich au scho so Spässli erlaubt und 10m nochdem i abgfahre bin isch s'Lämpli cho. Cha ja nid sii, wiiter gfahre und den isch das au bald wieder weg gange.


    Isch nur eimal gsi. Ha aber susch e Zit lang mal chli Problemli gha dass das Ding immer heiss worde isch... Det hets den scho gstumme wo s'Lämpli amigs cho isch.


    Wenn mi nid alles tüscht, han i mal gmeint ghört z'ha, dass das mit de Temperaturazeig chli en Schwachpunkt isch bi de X-Limit.


    Lüt doch morn eifach mal am Mech a und frögsch de.
    (amigs mini Variante, got schnell, isch fasch gratis (Telefongebühre halt :grinning_squinting_face: ) und isch zimli schmerzlos :P)

  • de kolleg hed die problem mit de mbk au immer... grundlos brännt d temperatur, gschwindigkeits und d ölazeig.. lid wohl a dä marke... :winking_face:

    Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl

  • :face_with_rolling_eyes: mim kolleg sini DT het au es irritierts öllämpli... dasch echt luschtig...

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...