• Ist das eine gute Idee das ich Kandidiere? 0

    1. Ich Wähle Dich (0) 0%
    2. Ja ich intressiere mich für die Politik (0) 0%
    3. Nein sicher nicht scheiss Politik (0) 0%
    4. Was ist Politik (0) 0%
    5. Ja (0) 0%

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

    2 Mal editiert, zuletzt von Hanni-bal ()

  • chan ich dich als ZH'er mit guetem gwüsse wähle? :grinning_squinting_face:
    vil glück denn ^__^''
    (mach doch no e option: Schwarzi schafkapagne!)

    *immer na am versueche mini DT z wheele*

  • finde ich gut, dass du dich für die politik interessierst und aktiv daran teilnimmst, jemand muss es ja machen.
    meine meinung zur SVP kurz zusammengefasst: die haben teils gute ideen (genau so viele schlechte), aber so wie wahlkampf betreiben, haben sie sich derart disqualifiziert, dass ich bestimmt nicht für die SVP wählen werde.
    ich hoffe, du kannst etwas für eine bessere stimmung beitragen...

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • paar Schreibfehler beseitigen....


    unter anderem in der Umfrage



    "Ist das eine gute Idee das ich Kandidiere?"


    das zweite DAS sollte ein S mehr bekommen :mad:



    sorry musste sein. ich weiss ich bin ein pööser :engel:


    Ich bin weniger ein SVP "Freund". Zumindest kein genereller SVP Wähler, jedoch gibt es sicherlich auch Punkte in denen meine Ansichten mit denen der SVP übereinstimmen.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Nur eis s vergässe jo sorry cha mol passiere oder ned :winking_face: Aber söscht esch alles rechtig und jeddem dass seine

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Zitat

    Kernkraft fördern

    ?!? sehr ziitgemäss :face_with_rolling_eyes:


    zum glück isch das i de rubrik "Trash " :engel:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • s'git bereits länder wo 4/5tel vom energiebedarf mit erneuerbare energie decked z.b. wind/wasser/solar etc. ich glaube DAS währi es Ziel zum drufhieschaffe... aber SICHER kei chernchraft... ja ich weiss, chernchraftwerk sind sicher (da hends z'tschernobil au gseit und übrigens isch s'erste versuechschernchraftwerk i de schwiiz imene berg baue worde (Lucens), die hend den prompt 1969 en zwüschefall (chernschmelzi) gha und hend den da ding zuebetoniert... usse am berg chan mer hüt und au in 10'000 jahr no d'strahlig messe wo vo dem teil usgaht...), aber hesch der mal überleit was passiert wenn mal sones ding hops gaht (wo nid im berg drin isch)? ich glaube den macht i de schwiiz niemert meh politik :face_with_rolling_eyes:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • ich bin absolut kein befürworter vo atomenergie, doch eifach hops gönd die dinger nöd.


    die erschte reaktore und vorallem au dä z tschernobil sind komplett anderi type vo reaktore gsi.


    bi hütige system chas so e chernschmelzi und katastrophe gar nümme gäh.


    problematischer isch da d endlagerig.



    aber was mi am meischte nervt isch, dass i de schwiiz alternativi energie eifach absolut schlecht subventioniert und understützt werded. wenn mer mal luegt, was mer in dütschland zum biespiel ane solaralag oder photovoltaikalag zahlt bechunt, wenn mer so öppis wot installiere, denn sind mer no seeehr wiit hindedrii.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • hmm, das entwicklet sich zumene interessante thema. ist stell mir mal s`bier und popcorn zrächt:D


    ne, spass bei seite....
    Atomenergie fördere findi absolut en scheiss uf guet dütsch. ERNEURBARI ENERGIE heisst Zuekunft und nöd atomshit. ja ich weiss, akw sind sicher und blablabla. Da
    häts ä liste vo störfälle in AKW
    und DA na ä liste vo AKW unfäll in europa
    und da na die INES-Skala Skala
    nachederä störfäll und unfäll gwärtet werdet.


    isch na beruhigend wämer weiss dass mer ide schwiiz scho es paar ernsti störfäll 3 gha händ :hmpf:


    und wie de bösci scho gseit hät ischd ändlagerig meh als problematisch...


    das wo ez in Kölliken abgaht isch vor 20 jahr au under sogenannti sicheri ändlagerig gange.... :face_with_rolling_eyes:
    isch zwar kei atommüll aber trozdäm giftigi scheisse klick
    und ez bauets dä ganz müll widr us wils halt doch nöd dicht gsi isch...



    und zur SVP, isch nöd ganz mini partei.... sie händ gwüssi gueti sache, aber s`negative überagt i mine auge s`positive. drum wird ich sicher nöd SVP wähle


  • Also sorry, angesichts vo de mengi a AKW's ine europa chunnt mer dini lischte als argument FUER akw's ine. Das sind verdammt wenig störfäll bi so öppis hitechmässigem wie emene AKW. Da gits 1000mal meh unfäll bi flugzüg im gliche rahme und det STERBED lüt effektiv dra.


    Aber erneuerbari energie als de heiligi gral anezstelle isch au nöd ganz richtig so.
    Susch chamer au mit statistike cho wieviel energie (au atomenergie) d'herstellig vo solarpanel und z.b. windreder choschtet bis sie wieder abgrisse werde müend.


    Mer mues wie überall s'verhältnis und di guet mischig finde, und wie bi allem findi extremismus i irgende richtig generell ma eifach de falsch weg. Und mir ischs lieber als das bi eus es AKW staht wo guet gwartet isch als das irgendwo ide dritte welt weg eusem guetdenke defür 5 Kohlechraftwerch d'luft verpeschtet. Oder andersch gseit, du chasch ide schwiiz in absehbarer ziit zum bispil nöd gnueg erneuerbari energie bereitstelle wie windenergie, wasserenergie oder solarenergie um gnueg strom imene choschtegünschtige rahme herzstelle wo alles abdeckt.


    I dere diskussion fählt nämlich ein wichtige punkt, wenn sich de otto normalbürger 100 stutz meh pro monät mue rechne für de Strom nur demit d'akws abgstellt werded denn git das z'denke. Und dademit meini nöd eus, wo en internetaschluss händ sondern die wo in Otto's wareposte müend demits de salami für 20 rappe günschtiger krieged ufs kilo... S'isch nöd ganz eifach di ganz sach. WIe gseit e gueti mischig...


    PS: Und zum thema subventioniert... was meinsch vo welem geld subventione chömed ? Vo dir und mir und vo allne andere wo stüre zahled. Mir motzed jede tag vo höche stüre wend aber trotzdem alli leischtige defür. :grinning_squinting_face:

    4 Mal editiert, zuletzt von Lancezh ()

  • [Blockierte Grafik: http://forum.fh-hannover.de/images/smilies/pop.gif]


    seit ja au niemert das mer vo hüt uf morn nur no erneuerbari energie därfed benutze... aber es sött zuekunftswiisend sii , mini meinig.


    zuedem langed EIN schwere unfall imene akw und flupp. d.h. us minere sicht ich jede störfall es risiko, resp. s'vorhandesii allei scho langed....

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Das huere Theater immer wege dene AKWs....Ständig wird umegjammeret wege dem, aber ali wend so billig wie möglich Strom ha. Das sich genau sgliiche mit dene Tuble wo am Flughafe Chloote wohned und sich über de Flüglärm ufreged, aber i dFerie wends ja denn wider mit dene ''Lärmimaschinene'' Sisch eifach en Widerspruch sorry. I
    Ich sege mal i de nechse 20-30 Jahr werded mir ohni AKW niemals uscho. De gliichi witz wo de Bundesrat Leueberger Gaschraftwerk het welle baue lah, vo gopferdammti CO2 schlüüdere sind :wand: . Da gseht mer mal wie blöd die sind, aber ständig wird popagiert wege Umwelschutz und dem Züügs. Mir isch ja au klar das dEnlagerig vo de Atommreschte problematisch isch, aber wege dem sones huere Theater go verustalte findi blöd. Und so vil Müll isch das imfall au wider ned. Immerno besser als so doofi und vor allem Lärmigi Windräder ufstelle wo vil geld choschtet und vor allem macht sones Teil i de SChiiz au chum Sinn.



    greez

  • uuupsss, eine zvil :mad:

    Einmal editiert, zuletzt von fist Alpha ()