Aprilia rs 50

  • Hallo zusammen


    Ich habe eine Frage und zwar bei der Aprilia rs 50 muss man die Kupplung drücken damit man die Gänge wechselt?

  • ein motorrad ist KEIN fahrrad... :lol:



    bist du sicher, dass ein motorrad das richtige für dich ist?
    :ugly3:


    und zu deiner frage: JA NATÜRLICH!!!! :wand::wand::wand:




    gruss vom verwirrten
    asskicker©

    :evil2: :smiling_face_with_horns: #*#*-->>Hang Off OrDie<<--*#*# :smiling_face_with_horns: :evil2:

  • vellecht meint er d kopplig esch nor zom em 1. gang losfahre do :confused_face: !


    *GrIeCh also du weisch jo hoffentlich dases roller ond töff get! roller send eigentlich emmer ohni handschaltig ond töff send eigentlich emmer met hand gschaltet! get natürli au glaubs öppe 1,2 töff em 50ger segment wo au es automatikgetriebe het aber ebe generell muesmer jede töff schalte!


    wie chonsch denn of die frog?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • @ ts


    Ich meinte genau dass das ich die Kupplung nur für den ersten Gang brauche. Aber ich brauchen für alle Gänge die Kupplung soviel ich mitbekommen habe oder?

  • nei du bruchsch d kupplig numm zum afahre :smiling_face_with_horns:


    wennd unbedingt wotsch chasch zum schalte de schalthebel vorbelaschte und s gas schnell zue mache. so chasch de gang schalte ohni kupplig.


    oder du chaufsch der en schaltautomat....choschtet aber denn meh als s töffli und glaub nüd das es so öppis git für'd 50erli....


    das sind meh spielzüg für die grosse uf de rennstrecki :mad::grinning_squinting_face:



    also d alternative:


    -liechte druck uf de schalthebel
    -gas zue
    -gang flutscht ine
    -gas wieder voll uf und wiiter gahts

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • muschem nöd so seich erchläre wener nöd mal weiss wie mer richtig schaltet

  • jo scho vorallem am afang mueshc eh mol zersch rechtig schalte chönne! wenns nochär eine wörkli aschisst emmer z kopple (das wär aber voll förig denn muesch ke töff chauffe) denn chaners jo so mache wie du gschrebe hesch! klar brengt mer so en gang ine aber i weiss ned öb das so guet esch! bem auto chamer z.t. au en gang ie tue ohni z kopple aber i glaube em auto duets au ned so guet.

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • lol, ich hett bimmene 50erli angscht, dass mr s'ganze töffli usenanderflügt wenni ohni kupplig schalte würd :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • das es em auto nid guet tuet das glaubi der.


    bim töff söts nüt mache. git au lüüt wo ganz fescht vom gegeteil überzügt sind....aber wo gits das scho nöd.


    s einzige wos brucht zum schalte isch churz e chräftefreii phase im getriebe. öb das jetzte mit eme laschtwechsel dur gas schlüsse oder dur kupplig ziehsch erreichsch isch eigentli glich.
    eifach machsch mit de ohni kupplig technik schneller öppis kaputt wenns nid richtig machsch. was mer aber am lute krache ghört. :smiling_face_with_horns:



    und er het ja welle wüsse öbs unbedingt nötig isch zum kupple und da hanem halt gantwortet. NEI isch es nöd.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Kupplig bruuch ich eigentlich nume für de 1 Gang und wenni a e ample chume.



    Hani dato bim 50zger au scho so gmacht, isch aber wesentlich unagnehmer als mit de grosse :smiling_face:

  • Du chasch scho ohni Kupplig schalte, aber dis Getriebe sprich d zahnräder werded kei grossi freud haa uf duur.
    D Aprilia Ingenieure hend warschinli chum en kuppligshebel draataa für nüüt :face_with_rolling_eyes:


    Greez

    :rock: Bremsen macht die Felgen schmutzig! :rock:

  • Zitat

    Original von too_fast_for_you


    D Aprilia Ingenieure hend warschinli chum en kuppligshebel draataa für nüüt :face_with_rolling_eyes:


    apriliaingenueur mached no ganz anderi sache für nüüt
    :mad:


    zudem hends en heredah zum afahre. wird schwer ohni kupplig. aber zum schalte brucht mer das ding eigentli nöd

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Mache chasches schooo aber uf längeri ziit....... naja :ugly: Isch ja wohl nöd so e sach schnell ab em gas z gaa und d Kupplig schnell zie. :grinning_squinting_face:


    Greez

    :rock: Bremsen macht die Felgen schmutzig! :rock:

  • logisch uf der strass machts kei sinn. schalte da au immer mit kupplig, ussert ich fahre grad eihändig und bin zu fuul zum extra fürelange :hmpf:


    aber uf der rennstrecki hets scho sin Sinn und zweck, wells eifach schneller gaht. Obwohl i dete mit andere sache zersch mal chönt schneller werde :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()