Moto GP Start!

  • Tja und endlich isch's wider sowit ;).


    Sonntag (Eurosport):
    11:15 - 125-er
    12:30 - 250-er
    14:00 - Moto GP


    Viel Spass bim zueluege! Und fahrt vorsichtig.

  • S'Erschte Zittraining hüt isch ja wieder mal de Hammer gsii. Und de Rossi fahrt schoweider 5 Zähntel schnäller als di andere, eifach chrank :grinning_squinting_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • De Rossi sell die Hondas mal demoralisiere, da isch scho guet :grinning_squinting_face:

  • bää MotoGP


    Superbike isch z einzig wahre :smiling_face_with_sunglasses:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Am 30.5 bini ammene Superbike-WM Renne in Dütschland, det channi denn unter anderem au en Blick in's Fahrerlager und d' Box vo Ducati werfe :winking_face:

  • Zitat

    Original von Milhouse
    bää MotoGP


    Superbike isch z einzig wahre :smiling_face_with_sunglasses:


    finde beides easy, mer chans hat nöd vergliche. nume superbike wird halt nie so richtig übertreit (oder halt irgendwie am1 am morge).


    Ok grundsätzlich findi ja immer no d'Isle of man TT am geilschte :mosh:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Robi
    Am 30.5 bini ammene Superbike-WM Renne in Dütschland, det channi denn unter anderem au en Blick in's Fahrerlager und d' Box vo Ducati werfe :winking_face:


    Nimmsch hoffentlich d'Kamera mit und enthaltisch eus hoffentlich nüt! :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Denke nid, dass es erlaubt sie wird, aber ich werd sicher afroge :winking_face:

  • SDuell um di erschte 3 Plätz ide MotoGP isch ja wider mal hammergeil gsii. Und ä ja am Rossi sini chranket wotti haa :D:D:D:D. Nume schad das de Lüthi usgschide isch :frowning_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Jouu also ich luägä jo grundsätzlich au huärrä gärn SuperBike, aber äs isch würklich so das äs aifach selte chunt. :frowning_face:
    GP isch scho geil, vorallem jetzt wo dä Rossi uf Yamaha s'Glück versuächt und dä Biaggi mit sinärä Honda glich wieder nur hinänohinkt :winking_face:
    Uf jedefall ischäs äs geils Rennä gsi.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING