Brustprotektor Alpinestars

  • Wie viellicht einigi vo eu gseh hend träged d Moto GP fahrer sit dere saison praktisch alli so brustprotektore wo under s kombi gsteckt werded, und denn entweder mit antiverrutschbeschichtete streife oder mit bänder fixiert werded.


    das ganze isch e sehr sinvolli sach, wenn mer bedenkt, dass so en protektor nüd emal 50euro choschtet, aber doch recht schweri unfallfolge verhindere chan.


    de Thorax/Bruschtchorb isch ansich ja es ganz stabils gebilde. jedoch nume, solang er als ganzes belaschtet wird und d chreft glichmässig verteilt werded. dass mer bimene töffunfall ganz schön i der mitti glichmässig noimed ufschlaht isch wohl eher unwahrschindlich und genau da chömed die protektore is spiel. sie dämpfed und verteiled de schlag uf de kompletti thorax und verhindered dadure extrem schmerzhafti rippe oder sternumfrakture. wer mal d rippe nume scho prellt het chan sich vorstelle, wie schmerzhaft en bruch sii mues. nämli sehr.
    zudem bestaht d gfahr, dass e brochni rippe id lunge sticht und mer denn en pneumothorax mit ere kollabierte lunge het. e kollabierti lunge schnuft nümm bsunders gern (sprich gar nümm) und das ganzi isch somit doch recht gfährlich.



    Drum hani welle fräge, wer interesse het anere sammelbstellig vo so bruschtprotektore.


    Brustprotektor Alpinestars


    Kostenpunkt etwas zwischen 45 und 48euro, da wir die deutsche Märchensteuer von 19% abgezogen bekämen.


    Die protektoren sind aber nur sinnvoll und brauchbar für leute, die ein lederkombi fahren. bei textilkleidung sind die befestigungsmöglichkeiten nciht gegeben, da die kleidung einfach zu wenig eng anliegt.


    also wer brucht no es wiehnachtsgschänkli wo sinere sicherheit für die nächscht saison z guet chunt???


    -DonBosco
    -
    -
    -




    es werded nüd viel lüt brucht für d sammelbstellig, drum wirdi die au recht schnell mache. also schnell überlegge wer wott.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Sicher kei schlächti Idee sones Ding, döte hätmer susch würklich garkei Polschterig.


    Mitmache chani glich nöd, im Momänt kei Gäld förig. Mun dänn im Früelig eh gwüssi Sache neu chaufe, z.B au de Ruggepanzer und luege döte mal ume wases so git.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ja das isch sicher e gueti sach.


    aber bi de sportlederkombis hesch halt d protektore scho drinne und wells doch ganz eng gschnitte sind bechunsch chum so en komplette panzer drunter.


    han übrigens grad no gseh, dass de polo jetzte au so en bruschtprotektor vo knox het wo au ganz guet usgseht. das wär susch au no e variante. falls also nüd es paar au en alpinestars wennd, denn chaufi mer de im polo, well mer susch nüd uf e lohnenswerti mindeschtbstellmengi chömed bim alpinestars.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • tönt interessant... chunt bi mir aber erst im früehlig in frag... was wetti mit dem teil de winter dur.... ?


    lg

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    Original von SERVER
    mi chas ou uebertribe mit schutzkleidig :smiling_face:



    mer chans au übertriebe mit giizig sii.


    weisch wie tür und schmerzhaft e brochni rippe oder sogar e kollabierti lunge chunt :face_with_rolling_eyes:


    da gäbti au einiges meh us zum so öppis nüd hah.


    aber egal wenn niemert so es teil wett, denn chaufi mer de knox us em polo für 50euro.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • de donbosco het scho recht mit dere schutzbekleidig.. wenich en renntöff wür fahre wöri mich au alege dasi nacher dick wie en Sumoringer bin.. xD

    >> Saison 08 .. *freu* <<

  • naja vielleicht bin ich ja extrem, aber wenn ich mich für so wenig geld noch besser schützen kann seh ich nicht was dagegen spricht.


    und durch mein studium sehe ich leider auch umso mehr, was alles so kaputt gehen kann bei nem unfall :face_with_rolling_eyes:
    aus reiner vernunft sollte ich gar nicht mehr motorrad fahren, doch da ich nun mal das nicht seinlassen kann versuch ich wenigstens mit guter schutzkleidung mein gewissen zu beruhigen

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Gueti idee... aber ich bin eh na am luege wegme brust-rippenprotektor (seiten) fürs karten. wenn ich dä under s'kombi bringe, wird de au grad na fürs töffle brucht nöchscht saison.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von DonBosco
    naja vielleicht bin ich ja extrem, aber wenn ich mich für so wenig geld noch besser schützen kann seh ich nicht was dagegen spricht.


    und durch mein studium sehe ich leider auch umso mehr, was alles so kaputt gehen kann bei nem unfall :face_with_rolling_eyes:
    aus reiner vernunft sollte ich gar nicht mehr motorrad fahren, doch da ich nun mal das nicht seinlassen kann versuch ich wenigstens mit guter schutzkleidung mein gewissen zu beruhigen



    hehe nei so hani das ou nid gmeint


    aber jetzt ueberleg mal ganzkoerperkombi rueckepanzer brustpanzer.. also ihrgendwo hörts auf auf der Rennstrecke ja aber auf der Strasse brauch ich das weniger :winking_face:

  • also dann überlegen wir mal...


    wo fahren wir die grössern geschwindigkeiten und mehr am limit. richtig auf der rennstrecke.


    doch dann hörts schon auf mit dem "rennstrecke=gefährlicher"


    auf der strasse hats keine auslaufzone, mehr kanten und ecken, die gefährlich sind
    auto's die einem gerne mal den vortriff nehmen


    usw. usw.


    da finde ich maximalen schutz beinahe wichtiger auf der strasse als auf der rennstrecke. um ins kiesbett zu rugeln brauch ich keinen brustprotektor. wenn ich aber gegen einen pfosten oder über ein auto fliege, dann ist mir jeder schutz recht

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • hey bösci du hesch absolut recht, nur... ich chan das teil eh erst im früehlig bruche, wili bis den kein meter fahre, drum warti mal bis früehlig isch...


    und... schütze chan mer sich nie gnueg!

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"