wot e 1000er

  • Hey leute ich will nächstes jahr eine 1000er kaufen....fahre seit 05 die zx-6r und nächstes jahr will ich was neues....in frage kommen:


    zx-10r 2005


    yamaha r1 20005-2006 (rn12) oder falls ich keine finde dann die rn19 (2007/2008)


    suzuki gsx-r 1000 k5/k6


    honda cbr 1000 rr 06/07



    ich wäre froh wenn jeder seine erfahrungen hier aufzählen könnte...was ist gut an den bikes.....was schlecht.....wie sieht es mit der leistung aus....was für probleme haben sie...welche würdet ihr nehmen .....etc.


    ich werde sie dann noch alle probefahren......aber rein vom sitzen her finde ich die r1 am bequemsten.....


    weiss jemand wo eine gute occassion steht?

  • Hi
    Jedes der Teile hat Vor- und Nachteile, was man nimmt, hängt auch vom Budget ab.


    Da Du vermutlich nicht nur auf der Rennstrecke fahren wirst, dürfte eine akzeptable Übersetzung und eine halbwegs vertretbare Sitzhaltung wichtig sein. Hier punktet die CBR und die R1. Die Kawa kenne ich zu wenig, wenn Du mit Deiner zufrieden warst und Dir der Händler ein gutes Angebot zum Eintausch macht, dann könntest Du sicher auch damit glücklich werden. Die Gixxer hat im Neupreis Vorteile, zudem sind Ersatzteile doch etwas günstiger - ob sich das Ding zum Touren fahren in der Schweiz eignet, ist dann aber ne andere Frage.


    Optik ist halt auch so ne Sache - wer bei den ganz neuen untenliegenden Töpfen mal auf was anderes wechseln will, dürfte aktuell noch Mühe haben was anders zu finden - da sind normale Endrohre schon etwas einfacher zu finden. Die CBR fällt hier mit dem Underseat-Topf aus dem Rahmen und ein Wechsel kostet auch hier einen Haufen Geld - aber Honda fahren war noch nie günstig.


    Bei den Preisen würde ich Dir mal vorschlagen die Händler abzuklappern - die dürften Vorjahresmodelle zu fast gleichen Preisen abgeben, wie 1-jährige Occasionen. Wenn sie wirklich nicht wollen, lohnt sich auch ein Blick über die Grenze - in D gibt's da Angbote, da bleibt einem die Luft weg. Unbedingt darauf achten, dass die Karre neu und mit EU-Papieren in EU-Ausstattung geliefert wird - eine per Einzalabnhame zugelassene D-Maschine ist in CH kaum zuzulassen. Als Top-Tool ist hier http://www.mobile.de zu nennen.


    Na dann - viel Spass auf Schnäppchenjagd.


    Marc

  • 1000er fahre isch geil!


    r1, cbr, 10er-ninja.. isch ja alles ungefähr s'gliche...


    ich han die maschinene all probegfahre und mues säge: uf keinere vo dene "hochzüchtete" strassemaschine hocksch würklich bequem!


    was bi mir halt no dezuecho isch:


    d'leischtig vo dene töff isch eifach brutal!
    ich kenn mich und han mich drum für en töff entschide wod bequem hocksch (au de sozius), glich gnueg leischtig häsch aber nöd so das bim gas geh grad s'vorderrad ide luft isch...



    isch natürli jedem sini eigni entscheidig, es chunt au druffa ob jetz nur fun-mässig gahsch go fahre, oder ob de töff au zum schaffe bruchsch...


    me mues sich eifach im griff ha uf sonere maschine!


    aber wenn eini vo dene wotsch chaufe... mini favorite sind ganz klar CBR und 10erNinja!
    r1 find ich persönlich die unbequemscht...


    vil spass bim probefahre und schnäpplijage...
    greetz

    Glück bedeutet nicht das man machen kann was man will, sondern das man will was man macht...

  • han ja mir selber die überleggig au gmacht vor eme knappe jahr und bin zum schluss cho, dass für mich d kilogixx am beschte geignet isch.


    1. weli dur d 600er de töff ansich scho kennt han und mi sofort druf wohl gfühlt han und
    2. well sie im underhalt und au bimene sturz doch einiges billiger wär zum wieder ufbaue als die andere vo dir ufzellte.



    allgemein sind mini erfahrige die gsi:


    zx-10r 2005 hammer töff, nume teilwies chli problem mit em motor. vorallem mit de LiMa. eifach gnau fräge binere occasion, öb LiMa und vorderradfelge gwechslet worde sind. wenn ja alles beschtens.
    brutali leischtig, wenig gwicht, super handling, geile sound


    yamaha r1 20005-2006 (rn12) sehr geili optik, bequemi sitzposition. was mer absolut nid passt het isch d motorcharakteristik für'd landstrass. vonere 1000er erwart ich, dass sie vo unde use scho viel Druck het und das fehlt eifach. obe use leischtigsmässig glich stark wie die andere 1000er


    suzuki gsx-r 1000 k5/k6
    tja die findi natürli die bescht susch hetti sie nid kauft.
    het am meischte druck i allne lebenslage, durchzugswert wie kei anderi 1000er, isch liecht und het es guets handling. optik isch halt gschmackssach, aber mir gfallt sie zäme mit em yoshi topf in ganz schwarz verdammt guet.


    honda cbr 1000 rr 06/07
    leischtigsmässig chli hinde drii, wenn au nümm ganz so schlimm wie d 04er modell. isch au en unkomplizierte töff wo eigentli kei grossi problem bekannt sind, ussert mit em lack hends amigs chli problem, dass de am tank extrem schnell usbleicht. doch da helfed tankschutzfolie degege (hani au ar gixxer)



    allgemein chan mer sege alli sind schön zum fahre, sind liecht, hend z viel leischtig für'd strass und choschtet im underhalt au öppe glich viel



    ach ja wege occasione würdi uf http://www.gratisinserate.ch luege. han mini au dete gfunde schwarzi k5 (spezialusfüehrig wo's ofiziell nie z chaufe gäh het i de schwiiz) mit em yoshi topf. NP vo über 20mille us em jahr 05 mit 4900km für 13'000CHF

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • jo d' gixxer esch i minere top 2 zäme met de rn12!

    i möcht beidi probe fahre und denn entscheide...i hoffe i finde e gueti occ......


    momentan gseht reihefolg so us:


    1. gixxer k5/6 + rn 12
    2. rn 19
    3. 10er 05
    4. cbr 2007

  • jo das wär öbbe au mini top 4.....was mr adr gixxer eifach hinne und vore nid passt isch sit ehh und jeh, dass s'uspuff-rohr amene unmögliche ort durrezoge worde isch wo villicht für hobbits mit chline füess geignet isch aber susch total unbruchbar...aber meh chan ja die ganz alag wechsle...tunkt mi nur chli müehsam :winking_face: anderi macheds ja schliessli grad vo afang aa richtig :winking_face: RN12!!!!!!! :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von jay b
    @ hypi



    merksch du be der rn12 das si onde use längsämer esch als die andere 1000er?


    natürli merkt er's nöd oder wott nöd.


    nei es isch würkli dütlich, wennd di a e kilogixxer gwönnt bisch und denn d r1 fahrsch. das bestätiged der die meischte "nicht-R1 fahrer" well die sind zu stolz zum das igestah. genau so wie de fakt, dass de r1 uspuff no viel blöder platziert isch gwichtstechnisch :mad:


    und also ich han ja wohl bigoscht nüd chlini füess und au vom körper her bini sicher nüd de chlinscht mit mine 1.96, aber au wenni d fuessspitze uf de raschte han chumi niened ane. guet ich han au anderi raschteplatte drah und en andere uspuff, aber au mit em orginale uspuff und de 100euro türe raschteplatte so dass mer d raschte nachher verstelle chan gaht das wunderbar.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ja servus wohl.........


    alles gschmacksach..........


    wenn e tussiger wotsch isch jedi geil.........
    muesch nur luege uf wellere du guet sitze tuesch........


    mini ranglischte isch...
    10ner
    cbr
    r1/ und sugus


    will
    10 04 die gfalltmer und ich sitze top druf......


    cbr will ich guet druf sitze tue....aber sie hät dozumal weniger leischtig gha.....aber en arschgeile töff


    r1 und sugus.......kei ahnig......nie druf gsässe gfalletmer nöd usser die neu r1


    gruss

    lasst es mal ruhig angehen............

  • ja me merkts es bizzeli vo 0-50km/h... kenn allerdings nur de verglich gixxer 1000 K7 zu RN12... aber i mues säge es fallt nid sonderlich is gwicht. bi dä gixxer bringsch so halt s'forderrad es biz schneller ue wenn di das interessiert :winking_face:


    und wennt mich frögsch... R1 gseht immerno am beschte us und hocksch definitiv am bequemschte druf :face_with_tongue:


    und hani de drecks uspuff vo dr K7 scho erwähnt? :winking_face: bösci du hesch kei ahnig...klar isch dä schwerpunkt nöd so wiit une wie bi dr k7 aber defür schmürzled min fucking stiefel nöd uf dr r1 :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • jo d'kt wörd gar net in frog cho...es wär d' k5/6 oder ebe d'rn12/19....


    hypi hesch scho erfahrige met de rn19?

  • [SIZE=3]Suzuki GSX-R 1000 [/SIZE] ZAHLEN KÖNNEN AUCH SPRECHEN.


    halbjahr 2007


    http://www.motosport.ch/artikel_6083.html


    Motorrad-Spitzenmodelle ab 500 ccm


    Rang 1: Suzuki GSX-R 1000 . Sie wurde komplett überarbeitet (unter anderem mit verschiedenen Motormappings etc versehen) und ging 380 Mal „über den Schweizer Ladentisch“. Das ist gegenüber der Vorjahresperiode (231) eine saftige Steigerung - logo: mehr Power hat die Neue, da sagt keiner nein.


    Rang 2: Honda CB 600 FA. Dass auch ein kleines Nakedbike viel Erfolg haben kann, zeigt Honda mit der überarbeiteten Hornet. Gleich 360 Schweizerinnen und Schweizer entschieden sich für das Bike, das man mit oder ohne ABS haben kann. Ein knackiges Design gibt es in jedem Fall gratis dazu.


    Rang 3: Yamaha YZF-R1. Yamahas Power-Superbike ist ein sicherer Wert. Vor allem, nachdem auch sie kräftig überarbeitet wurde (unter anderem mit variablen Ansaugwegen). 343 Biker wollten das scharfe Superbike haben.

  • ach ja, no öpis zu dene "drecks uspuff vo dr K7".


    zum das uswechsle isch ja nur e sach vo öpe 1000 stutz.


    was aber de gesamt idrug betrifft, (wo für mich dr R1 leider nit mithalte chan mit dr gsxr) chasch leider mit stutz nit zahle.


    jay-b


    falls du en töff wotsch wo momentan zbeschte isch, und du immer spass wotsch ha, günstig im unterhalt isch, nie muesch angst ha das irgendwo stah blibsch, und dazue no das schnellste isch.


    dann gits nur eis GSXR K5/K6

  • Zitat

    Original von gixxxer79
    [SIZE=3]Suzuki GSX-R 1000 [/SIZE] ZAHLEN KÖNNEN AUCH SPRECHEN.


    Darum isch "Schnappi das kleine Krokodil" au sbeschte Lied usem 2005.




    Nichtsdestotrotz, wänn ich sVerlange hät mir en 4Zylindrige 1000ersportler zueztue, dänn Kilogixxer. Isch bis jetzt eifach die wo ich mich am wohlste gfühlt han.