Iphone Genie gesucht !

  • Hat von euch einer auch schon ein Iphone und kann dies Unlocked machen ? ( swisscom )



    Ich habe heute frei und nehme mir die zeit ein Iphone kaufen zu gehen.. Ich werde eines für 700 fr bekommen aber es ist dann noch komplet verschweisst. ( also verpackt ) d.h es ist auch noch nicht freigeschalten für das Schweizer netz.. Da ich nicht grad das PC- Genie bin wäre ich froh um hilfe :D.

    >> Saison 08 .. *freu* <<

  • Zitat

    Original von ChopperBiker
    Hat von euch einer auch schon ein Iphone und kann dies Unlocked machen ? ( swisscom )



    Ich habe heute frei und nehme mir die zeit ein Iphone kaufen zu gehen.. Ich werde eines für 700 fr bekommen aber es ist dann noch komplet verschweisst. ( also verpackt ) d.h es ist auch noch nicht freigeschalten für das Schweizer netz.. Da ich nicht grad das PC- Genie bin wäre ich froh um hilfe :D.


    Suchmaschine oder auf chip.de findest du Anleitungen. Ist kein Problem. Kannst du git selber machen.

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    woher haste das ding? aus frankreich oder deutschland?
    will mir auch so eins zu tun!
    grzz


    Aus amerika.. guck mal ebay .. dort kannste mit vielen leuten kontakt aufnehmen

    >> Saison 08 .. *freu* <<

  • Zitat

    Original von junior
    nicht verzagen.... lümmel fragen....


    tztztz... meins is Original Swisscom, nix Hack :face_with_tongue:

  • Zitat

    Original von SERVER


    lol ja genau so legal wie dein auspuff :;)


    mit auspuff... gar nid gwüsst das dä legal isch :face_with_tongue:
    Nei ächt, ... isch eis vo de Tescht-Händis :grinning_squinting_face: ... weisch jo won i schaff ... und eine vo mine Accounts isch halt de SwisscomKonzärn :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Hannes
    chunts ipone ide schwiz mit swisscom?


    jetzt nid grad weder grücht id wält setze... das isch nonig bestimmt. aber alli ISPs händ mol es paar übercho. D'chance natürli für d'Swisscom isch realtiv gross... kei ahnig wie aber Abo chönd uusgseh.. Telekom D isch jo relativ happig :hmpf:


    iPhone sälber isch chic, für Business zwar ungeignet und gross, aber chasch ned mit Exchange, Push, usw. synce.
    Problem... kei HSDPA, also nume das saulangsame EDGE und WLAN. ... wotsch MMS? vergiss es ... also muesch per eMail Bildli verschicke (Cam isch übrigens au Schrott), dänn wirds seeeehr tüür mit dene Funktione, wenn nid grad es Flat Abo, wie SC Unlimited hesch.


    Fazit: Mol luege, was es wird ... Dänke aber es wird 03/2008 (mini vagi Vermuetig, ohni Gwähr)

  • Zitat

    Original von Lümmel


    mit auspuff... gar nid gwüsst das dä legal isch :face_with_tongue:
    Nei ächt, ... isch eis vo de Tescht-Händis :grinning_squinting_face: ... weisch jo won i schaff ... und eine vo mine Accounts isch halt de SwisscomKonzärn :grinning_squinting_face:


    ich us informatiker han ou gneug settig kontakt und eis chani nur säge z iphone ishc schrott


    mit N95 schlatt da z iphone um lengen


    aber ebe hauptsach guets marketing und en touchscreen druffbaschtle scho isches oeppis mega neus :winking_face: