16-Jährige in Zürich mit Armeewaffe getötet

  • Es git nit numme 300 und 50 m Schiesse... es git sehr viel verschiedeni Diszipline und en Pumpi macht halt eifach Fun zum schiesse. Das isch öppe so wie wennd würdsch Frage: Was bringts der das din Uspuff lüter tönt.

    Take a walk on da house side!

  • Bide Taschemun/Stgw Diskussion gahts au weniger drum s'Elend z'verhindere als darum das mers nüm chan de Armee zueschiebe.


    Etz nehmemer ah es hät niemmer meh e waffe dehei und es veränderet sich wenig bis nüt ade Suizid und Gwaltverbrechensstatistik.....welch ärger....denn müsstemer doch tatsächlich ade Gsellschaft afa schaffe....sprich jede a sich selber....

  • Zitat

    Original von Hannes
    @ alpha
    und wa wotsch mit dene sache genau afange?


    I bi ussert em Feldschützeverein au im Pistoleschüssverein und dete chamer i de Combathalle so zimlich alles schüsse,au StGw 90 uf Full AUTO :face_with_tongue: . (Beweglichi Ziel) Pumpi hani übercho und de Rescht isch für uf de Schüsstand. Usserdem chasch mitere Pumpi au Slugs verschüsse, das isch ei Duumedicki Chulge. Han zerscht e Glock wele isch aber e Kacke Waffe. :mad: Huere Plastikschrott :grinning_squinting_face:


    Kenne sogar eine miteme Spezialrevolver wo .50 Munition verschiesst. :smiling_face_with_horns:


    Greez

    2 Mal editiert, zuletzt von fist Alpha ()

  • Zitat

    Original von Mercutio


    ich nime ah, du seisch mir das bi glägeheit au is gsicht. döfsch au dini waffe mitnäh :grinning_squinting_face:


    vowäge topic ned läse. gaht glaub ned drum, wer wievill waffe und munition dehei hed, dass das vill z'eifach isch, weiss jede...


    Ich glaubs de Server seit dir das gern persönlich is Gsicht au ohni Waffe... Ganz unrächt hät er ja nöd. Dini Meinige cha mer ja immer in vornherein scho asäge. Das mein ich nöd zum dich persönlich agriefe aber es isch halt scho so, dass es amigs ziemlich offesichtlich vorhersehbar isch was de Mercutio schriebt / schriebe wird.
    Waffe daheim oder nöd. D'Risiko ischetzig usw. Isch glaubs ä sinnlosi Disskusion. Da gönd dmeinige so massiv usenand. Ich gib mini Waffe ufjedefall nöd ab und falls ich muen, hol ich mir legal ä anderi. Wieso und überhaupt mues jede sälber wüsse...

  • mir hend da ja au hobbyschütze. und ich wett ned es gsetz meh und dene s'hobby wegnäh. ich ha s'gfühl, dass die lüüt meischtens au en verantwortigsvolle umgang mit waffe glehrt hend.
    aber d'tatsach, dass jede wo is militär gaht e waffe hei näh muess, find ich ebe scho bedänklich.
    de typ (wo's ja i dem thread ursprünglich grum gange isch), hed ja mit sinere armeewaffe eifachso für luschtig öpper verschosse. und so wie ich das iischätze, hed er das gmacht, will er e waffe hed.
    ich vermuete, wenn er kei waffe gha hett, het er das au ned gmacht.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • ei mal meh isch eifach tragisch das sowas passiert! ganz klar au wider ei mal meh zvill! mis biileid dä famili, i wott nie öbber eso müäsä verlüüre...


    aber ohni lang zrede, i findes persönlich falsch dä armee und dä waffe dä hauptgrund id schue zschiebe! sicher isch mit dä verfüägbarkeit vo dä waffe srisiko grösser aber nach wie vor find ich öbber wo sich sowas vorgnoh hät, dä machts, mit oder ohni armee waffe! i mine auge isch vo gwüsse politiker wie die gallade und co. eifach nur darmeewaffe es dorn im aug! wie aber scho vill anderi gseit händ, es isch doch schlichtweg es gsellschaftlichs problem! und i find genau dört müässt mer apacke!


    n.b. vowägä statistike muäss mer gar nie wölle avo drüber diskutiere: wer kennt de spruch: "muesch was bewiise, i mach der e statistik"


    und wiiter gahts: voll denebed findi au die diskussion vowägä armee abschaffe! und das chönd mer glii emal wenn die armeewaffe dihei bliibt! händ er scho mal i eusi bundesverfassig ineglueged? dört stönd so sache wie neutralität - wer vo eus schwiizer identifiziert sich mit däm? sind doch ehrlich... die gedanke macht sich eifach niemer wo so schwachsinn uselaht wie "stgw ghört is züghuus" und "d armee bruchts gar nöd" usw...


    ps.: http://www.protell.ch

  • Ebä... ändlosi diskussione...


    Viellicht isch scho so, dass wänn mer so öpis wot machä und ä Waffe daheime isch, dänn macht mers au mit derä. Was wär aber wänn eine so öpis wet machä und kei Waffe daheime isch??? Git glaub gnueg alltäglichi Sachä wo mer chänt verwände... oder???


    Abschlüssend: Känn ich gnueg lüht wo ä Waffe händ legal und nöd vo de Armee. Vieli vo denä setet besser keini ha...Somit gseht mer, dass es wahrschinlich nie wird ä optimali lösig gäh.

  • Zitat

    Original von Mercutio
    mir hend da ja au hobbyschütze. und ich wett ned es gsetz meh und dene s'hobby wegnäh. ich ha s'gfühl, dass die lüüt meischtens au en verantwortigsvolle umgang mit waffe glehrt hend.



    Ich schlüssä mich da am Mercutio ah.
    Es git sehr vil Hobby Schützä woni au mun sägä, fini kei tolli Sach das diä tFlintä diheim händ, aber leider isches immerna vil so. Dä richtig Umgang mit Waffä muän vo grunduf glernt werdä und das Verantwortigsbewust!!! Ich würdi jetzt für fasch jedä vo minä Jungschützä tHand is Füür leggä und für diä wonis ned würd machä, diä bechömed au tFlintä ned hei über. Basta!
    Und zur Munition, diä bechunt jedä persönlich vomä Jungschützäleiter abzellt, da chunt kei Mun wäg.
    Ich dänkä mir, irgendeinisch munmer scho ä Lösig findä mit dänä Armeewaffänä, aber dä schlau Chopf wo da di perfäkt bringt mun waschinlich zersch na geborä werdä.


    Es isch statistisch erwisä, dass wän du tChanc häsch ufen Schusswaffä, tHemmschwellä beträchtlich tüüfer isch als binrä "bluätigä" Tatwaffä wi zb sMässer, vo dämhär isch da waschinlich scho au na öpis drah. Da wäredmer wider bim Ahfangspunkt vom Mercutio, es mun eifach en verantwortigsbewustä Umgang da si und wän dä ned gwärleistet isch, dän mun au tWaffä wägg. Ich mein, Hundehalter vo Kampfhünd münd au Wesenstest und Ghorsamkeitsprüäfigä ablegä mit ihrnä Tier, warum ned so was ihfüärä? Ich weises ned... aber es mun scho mal was gscheh, susch wirt tschwiizer Waffälobi na lang stunk ha und mir Schützä als vermeindlichi Killer anägstellt. Ich dänk mal wer mich kännt, würd au ned als ersts anä Waffä dänkä, au wän da welchi ih mim Schrank stönd, es sind ned alli so wiä diä 4 negativä Biispil wos gäh hät das Jahr... aber mer ret ja numä vo dänä.
    Und lüt wo ned vil dävo verstönd... liäber am server sim Motto folgä... Wenn man keine Ahnung hat einfach mal Fresse halten..


    Lg Stubi

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • was ich wichtiger finde als die blöd waffe di heime oder nöd diskussion isch d'frag, warum so eine überhaupt tauglich isch für s militär und a de waffe usbildet wird.


    well wenn ene eifach öppert abknallt, denn isch das nüd eifach so spontan churzfrischtig i dere person ufecho, sondern en langfrischtige psychologische schade, wo au scho bi de ushebig vorhande gsi isch. Und s militär het ja soo vieli tolli teschtli a de ushebig, wo's au schüüli stolz druf sind, wie guet sie psycho's angeblich chönd erkenne...


    aber irgendwie schiint das system nüd ganz so würkli z funktioniere. han ja selber das zügs gmacht und mues sege, dass das eifach lächerlich isch was die da so teschted.


    drum sött mer minere meinig früehner asetze und lüt wo irgend en schade hend gar nie anere waffe usbilde, geschweige denn eini hei gäh. defür mues mer denn nüd all waffe izieh, well de normal gsund mensch de töted nüd eifach so e person, wo er nüd mal kennt.


    wenns us eme konfliktfall oder plant isch, denn isch das e anderi sach, doch so öppert finded so oder so e möglichkeit zum ane waffe oder ähnlich's herezcho.


    vo dem her isch i mine auge wichtiger, wem mer e waffe avertraut, und vorallem wer mer a de waffe usbilded und nüd, dass eifach niemert meh eini diheime hah derf. well das wird chum öppis ändere



    @stubehockerin


    mit statistike mues mer extremscht vorsichtig sii. studiere ja medizin und da isch die ganz psychosoziali medizin uf so statistike ufbaut und insgesammt mues mer eifach sege, dass mer immer e passendi statistik finded zum grad das bewiese wo mer halt wett.
    statistike als bewies herezieh isch eifach nüd mögli

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • sproblem isch doch bi däm asatz wenn alli entwaffnet werded denn werded meh vo dä i säg etz mal "unschuldige" betroffe als vo dene würkliche gemein gföhrliche übeltäter


    und genau die istellig gaht üs gäg dä strich! es cha ja nöd sii dass all dä grind defür herhalte müänd?


    was überhaupt keis thema isch - dwaffe bi "einzelfäll" weg zneh! au darmeewaffe! isch i mine auge eine vo dene asätz wo mer eher diskutiere müässt, z.b. endi RS halt die vo mir us wenn nötig psychologischi oder wie au immer überprüäfig zmache, öbs überhaupt verträttbar isch so eim e waffe zgeh! zuedem gsehni ehrlich gseit au nöd ganz ii wieso gwüssi truppegattige überhaupt e waffe bruched? guet sie ghört zu dä persönliche usrüstig... aber genau dört müässt mer doch avo diskutiere, es gaht au das gsellschaftliche problem thema ine...


    Zitat

    Original von StubenhockerIN


    Es isch statistisch erwisä, dass wän du tChanc häsch ufen Schusswaffä, tHemmschwellä beträchtlich tüüfer isch als binrä "bluätigä" Tatwaffä wi zb sMässer, vo dämhär isch da waschinlich scho au na öpis drah. Da wäredmer wider bim Ahfangspunkt vom Mercutio, es mun eifach en verantwortigsbewustä Umgang da si und wän dä ned gwärleistet isch, dän mun au tWaffä wägg....


    da währemer wider bi dä statistik (wottsch was bewiise, i mach der e statistik)


    stimmts nöd au (statistisch!) dass i dene länder wo es riguroses wafferverbot! (nöd trag sondern dä bsitz!) herrsch vill meh delikt, mord, usw. mit genau dene VERBOTENE schusswaffene gmacht werded? :wand:

  • S'Beste isch Jungschütze??? Waffeumngang?? Haäää??!! Die träffed viellicht ä schiebe plus/minus uf 300m aber de Waffe umgang isch no wiet entfernt. Abgseh davo zellet die für mich au zu Hobby Schütze.

  • waffene stell ich uf die glich stufe wie zeckene... es objekt wo eifach total sinnlos isch i dere welt...sigs im schützeverein/im militär oder süscht wo.


    de mensch isch leider immernonig usem primatezitalter usegwachse und scho gar nöd d'schwizer mit ihrer paranoia-bünzli istellig.


    ich warte eigentlich immerno uf dä zitpunkt wo d'menschheit e geischtig höcheri stufe erreicht het was ich bi däne vielne primate um mich ume mit ihrne prähistorische wertvorstellige wahrschinlich nümme erläbe wird.


    mir baued eus euses eigne mittelalter... ohni das würdemer wahrschinli scho lang de weltruum besiedle aber anstatt das seckle mer settige unwichtige problemli hindenache und schaffed eus immer neui.


    wenn ihr mal no über de event mit dere 16jährige hinweglueged und eu mal d'dunkelziffere vo dä selbschtmörd alueged wo mit armeewaffene begange werded und mir damit glichzsetzä sind mit dr USA!! denn würdi mir mal es paar ernschthafti gedanke mache über sinn und unsinn.


    lueged eu mal aaa wie gross s'universum isch und wie unbedütend euse chli schlammegge isch und was machemer anstatt de weltrum z'erforsche?? milliarde und abermilliarde für d'rüstigsindustrie usgäh und eus uf möglichscht primitivi arte ufe grind z'gäh. muesi säge...super gmacht Mensch....super gmacht Schwiiizer!!!



    so jez chönd ihr mi wie immer zueflame :winking_face:


    [Blockierte Grafik: http://www.unl.edu/rhames/courses/current/chimpanzee-glock.jpg]

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • Zitat

    Original von sok
    S'Beste isch Jungschütze??? Waffeumngang?? Haäää??!! Die träffed viellicht ä schiebe plus/minus uf 300m aber de Waffe umgang isch no wiet entfernt. Abgseh davo zellet die für mich au zu Hobby Schütze.


    Hesch du e Ahnig, mir hend en 10 Jährige Jungschütz, wo besser isch, als mänge Erwachsne :face_with_tongue:
    Mer sött ned eifach Urteil fälle, wemer kei Ahnig het....De nimmt sGwehr au mithei und macht kei Scheiss demit. Sin Vater het gnueg Gwehr und Pistole, er weiss, wiemer mit dem muess umgah.

    Einmal editiert, zuletzt von fist Alpha ()

  • StubenhockerIN


    Mich niemt denn mal na wunder wie das gmesse wird ob es Schusswaffeverbreche ohne eben Diese nöd begange worde wär...


    .."Herr Müller hetted Sie Ihri Frau au umbracht wenn sie keis Stgw dihei gha hetted?"......"Nei!"..."Vile Dank!"....


    D'Hemmschwelle mag scho anderscht sii...aber das laht sich sicher nöd statistisch bewiese...