16-Jährige in Zürich mit Armeewaffe getötet

  • as Tötungsdelikt vom Freitagabend am Hönggerberg in Zürich ist geklärt: Ein 21-jähriger Rekrut hat die 16-jährige Jugendliche mit seinem Armee-Gewehr erschossen. Der junge Mann wurde am Montag verhaftet und ist geständig.
    Tatmotiv und -hergang sind noch unklar, wie die zuständige Staatsanwältin Catherine Nägeli mitteilte. Der junge Mann hatte soeben die Rekrutenschule hinter sich. Zeugen hatten ihn in Tarnjacke und mit einem Gewehr kurz vor der Tat in der Nähe der Bushaltestelle gesehen.
    Ob er gezielt geschossen oder die Jugendliche zufällig getroffen hatte, sagte Nägeli nicht. Ebensowenig machte sie Angaben darüber, ob der junge Mann alkoholisiert war und weshalb er Munition bei sich hatte. An sich gibt die Armee keine Taschenmunition mehr ab.


    Der Todesschütze wird nun vorderhand in Untersuchungshaft bleiben, während die Abklärungen weitergehen. Welcher Tatbestand dereinst eingeklagt wird, ist noch offen und hängt von den Untersuchungsergebnissen ab. Möglich ist die ganze Palette von Tötungsdelikten, von fahrlässiger Tötung bis hin zu Mord.


    Verteidigungsminister Samuel Schmid zeigt sich «erschüttert» darüber, dass das Tötungsdelikt von einem Rekruten mit einer Armeewaffe begangen wurde. Bevor die Justiz die Hintergründe geklärt habe, könnten weder das VBS noch die Armee Stellung nehmen. Ob es sich um einen Fall für die zivile oder die Militärjustiz handle, werde derzeit abgeklärt.


    Für die Initianten des Volksbegehrens «Schutz vor Waffengewalt» ist der Tod der Jugendlichen trauriger Beweis dafür, dass überall verfügbare Armeewaffen ein Risiko darstellen.


    Die Zürcher Nationalrätin Chantal Galladé vom Komitee zeigte sich auf Anfrage äusserst bestürzt über den tragischen Tod des Teenagers. Er zeige einmal mehr, dass überall verfügbare Schusswaffen ein Problem für die innere Sicherheit seien.


    Weil die Armee eigentlich bereits keine Taschenmunition mehr abgibt, zeigte sich Galladé verwundert darüber, weshalb der Rekrut überhaupt Munition bei sich hatte.




    Esch tragisch was passiert esch aber jo jetzte esch jo weder mol armee schold oder wie gsänd er das??



    Greetz Mige

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • jo klar isch d armee schuld, am beste würd mer die ganz abschaffe und e zivildienstpflicht oder so mache

  • die scheissknarre muess jetzt eifach würkli niemer dehei ha.
    s'obligatorische sell mer während em wk schüsse. und mer chönnt einigi truppe waffelos mache. ich bi flügersoldat xii und ha de bleiföhn nur zum butze gha. bi huere froh, hani de siechjetzt chönne abgäh.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Joa, het au nüt degege wenns s'Obli würed abschaffe und mer de Fön chönnti dötela. Vo mir us chönts de ganz Rescht au grad palte....


    Das dArmee elei gschuld isch chamer nöd säge. Schliesslich mues mer zersch mal so dure si sowas wele zmache. Ischmer aber schomal so wiit büted dArmee halt eifach dMöglichkeit gratis ane Waffe und sehr eifach a Mun zcho.


    Es grosses Problem isch halt dases schlussändlich immer uf dArmeediskussion uselauft und irgendwie all vom eigendliche Thema ablänked, wo miner Meinig na nöd isch wie das den 21 jährige öpper umbringt, sondern werum. Genau sgliche isch bi all dene Attentat wo Counterstrike und de Manson gschuld sind... so chamer Gsellschaftlichi Problem elegant und ohni sich Sorge müse zmache "Löse" und Alles uf was Anders abschiebe :face_with_rolling_eyes:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ja isch mega tragisch und alles.... jedoch söt mer mal üfhöre über de kack vo wege waffe dihei oder net z'diskutiere...das bring das meitli au net wieder zrugg...


    nur will irgendwelchi voll-briidene sich net gspüred und meined sie müesed bi ihrne kolege de härt usehenke mit em frauföhn... sorry das isch nur behinderet...


    ich bin durs militär untauglich worde und ha au na de ganzi karsumpel dihei... jedoch würdi nie da chlöpfschiit öperem zeige geschweige denn freiwillig goge ballere dermit...


    aber anschiinend gits lüüt wo das geil findet... und die bsorget sich e waffe egal ob ordonanzwaffe oder susch irgeneini...


    zudem isch mer wenn mer d'rs abgschlosse het ken rekrut meh... das peilet d'medie irgendwie net... hends au im lawine-fall net gschnallt...


    mfg bauer

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • Im Militär herrscht 0 Toleranz gegeüber Alkohol bim Fahre... es chan zu Unfäll führe...


    S'gliche gilt für mich au für Waffe! Es muess nöd zwangsläufig, aber jede Fall isch eine z'viel und ich xehne kein einzige Grund, warum en Schwiizer momentan e Dienstwaff diheime sött ha. D'Schwiiz het e "Vorwarnziit" vo ca. 3-5 Jahr falls en Krieg sött astah... falls es sowit sött cho, chan die Knarre wieder verteilt werde, aber jetzte machts überhaupt kein Sinn!


    Cheers,

  • ja das mit em alkohol isch sicher so e sach.


    die meischte suufed sich nach de RS scho im zug d birre voll und benehmed sich au dementsprechend.


    glichziitig hends es gwehr und 50schuss taschemunition debii. das chan natürli gfährlich sii.


    trotzdem würdi mal behaupte, dass das nüd langed um i somene tragische fall z ende. da mues scho no einiges meh schief laufe im chopf vo somene mensch.



    ach ja und vo mir us derfeds d armeewaffe au ganz abschaffe. s einzige woni während minere rs mit dem ding gmacht han isch umeträge und mich drüber ufzrege, warum d sanität kei liechti pischtole oder überhaupt kei waffe het :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ich han emal vor 1.5 jahr no eini becho und dete isch das au scho verdammt gfährlich gsi.



    aber i dem fall frägi mi, woher de vollpfoschte d munition gha het. i dem fall het er sie sich beschafft, respektive mitgah lah und denn chan mer scho bald mal vo vorsatz oder ähnlichem rede.


    well susch laufsch nid mit munition ume, ussert mer het im sinn demit öppis dumms azstelle

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von Hannes
    warum ischer echt so dure? weller ide rs gsi isch



    hoffe mal nöd dass das ernscht meinsch.... :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ohni schwerschti vorbelschtendi schäde dreht en mensch nüd eifach wege bitzeli militär dure.


    da bruchts einiges meh. susch würds meh so fäll gäh

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ou ja.....denn chöntemer doch grad na d'Disskussion arisse ob mer nöd d'RS söll abschaffe wills chönti de Psyche vom Bubi xy schade. Vilicht chamer d'RS ja online im selbststudium mache...denn chönt s'Mami au wiiter bette und choche


    Und nach de Messerstecherei vor de Süülehalle dörfed schwyzwiit kei Messer meh verchauft oder benutzt werde. Steak ab sofort nur na mitem Löffel!


    Tschuldigung.....hät jetzt vilicht em Ernscht vom eigentliche Thema nöd so Rechnig treit.


    De Punkt isch glaub nöd wie das so tate schlussendlich usgfüert werded sondern ehner warum. Will wenn mal sowit bisch denn tuesch au anderscht eine um.


    Schnell zude Mun....isch ja wohl gar keis Problem. Im Militär chlaue, bim Schützeverein chlaue/chaufe, im Waffelade chaufe. Da bruchsch etz bigoscht das Büchsli nöd.


    Ich bin im Prinzip au de Meinig d'Waffe müssti nöd diheime sii. Aber die wo jetz verlanged die Waffe müessi iglageret werde...das sind die wo denn am lüü^tischte schreied wennses mit de Stüüre münd finanziere. 250'000 Armeewaffe über Jahre im Schuss bhalte...hender eu mal überleit was das für en Ufwand bedütet. Das choscht schnell mal Millione.

  • Zitat

    Original von Neeri
    ... 250'000 Armeewaffe über Jahre im Schuss bhalte...hender eu mal überleit was das für en Ufwand bedütet. Das choscht schnell mal Millione.


    s'obligatorische abschaffe und scho isch das wieder gspart :winking_face:


    isch scho klar, dass wenn eine en andere wott umlah, dass er sich irgendwie e waffe cha bsorge. aber mer chas em ja es bitz schwieriger mache und em ned grad eini mit heigäh. usserdem gitz vill tate wo us em afffekt passiered, wo ned würded gscheh, wenn er ned grad e waffe griffbereit hett

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...