Bruch mal euri Hilf

  • Wie ja scho chli gmunkled worde isch, wird ich mich höchstwahrschindlich nöchscht saison vo minere blaue 6er trenne und mir was grössers chaufe.


    bin jetzt immer chli am umeluege gsi und ha da die eint oder ander maschine gseh zu relativ geile priise...


    was ich wott:
    es 07er model und zwar: R1 RN19, 1000er gixx K7, oder 750er gixx K7.


    bi de R1 bini scho mal guet informiert mit all de technische neuerige gegenüber de rn12. Anti hopping, ycc-i, ycc-m und wie das zeugs alles heisst. Han jetzt mal en direktvergliich welle mache, yammi vs. susi's, aber ich bin scho so erschöpft vom strenge arbetstag und morn hend mer gschäftsesse, da hani denkt ich schriib jetzt eifach mal de professore da inne;)


    also susikenner und techniklektüre im bett läser, schriibed waser wüssed, suscht mueni den am week end na ga searche :engel:


    Ah ja... die vielbesagte vorzüg vo de gixxer kenni ja scho... schönneri leistigsentfaltig bi nidrige drehzahle etc.
    und am hypi sini fuessproblem kenni ja au scho :grinning_squinting_face:


    grunz und guet nacht

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Naja weli dass besser fahrt, sei dahingestellt.


    Nume zwöi Sache:
    -D RN019 gseht besser us als d Sugis
    -Wenn mal es Ersatzteil bruchsch, d Ersatzteilversorgig düre Hoschi isch sensationell. Zur Not eifach verbi fahre und Ersatzteil hole.


    Falls hüfig uf d Strecki wosch, wöu d Sugis extrem viel uf dr Strecki igsetzt wäre, hesch dert en gueti Versorgig mit Sturzteili.

  • kenne zwar die neu yami nöd, aber luut einige lüt söll de underschied k7 kilo und neui r1 nüd bsunders gross sii in sache durchzug, well die neu kilogixxer a leischtig und durchzug verlore het im verglich zur k5.


    vo dem her nüd würkli es argument. und wennd nüd wotsch einiges a geld für e komplettalag inveschtiere, so dass nume no ein topf hesch und das komische brotchaschtezügs under em motor verschwindet, denn würdi scho eher zur r1 griefe als zur sugi.



    sehr guet sind sicher beid töff, doch d yami findi schöner als d k7, ussert mer baut d k7 in einige pünkt chli um, was aber schnell grad mal 3-4mille verschlingt

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Also ich han kei Ahnig, aber went mol ä 750ger usgibig willsch teschte chasch jo mol bi mir verbi fahrä...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • danke für euri tipps, ratschläg und meinige...


    ich bin mer immerna überhaupt ned schlüssig was es wird geh...


    s'einzig bike woni bis jetzt scho probegfahre bin isch d'rn19 gsi, wobii ich det doch recht verhalte und churz gfahre bin, das den richtig einsidle scho rechts und links schnee neb de strass gha hett:D han den denkt ich muen sie ja ned grad aneschmeisse.


    sugi 750 währ na geil, will ich den de kolleg im 08 direkt duelliere chönnt bim 1/4 meile renne (letscht jahr 3te platz gmacht bi de 600/750er klass). dezue ane versprich ich mir e rechti wenidigkeit da sie ja chli chlinner und liechter isch.
    wobii en andere kolleg wo au e rn19 hett, isch de meinig das 750er und rn19 öbe glich chasch umeschwinge i de kurve etc.


    kilogixx hetts momentan eifach ganz geili priise, werded wohl halt direktimportfahrzüüg sii, aber das währ mer den glaub au so lang wie breit.


    aber ich bhalte die ganz sach na chli im aug und je nach dem wirdi eu sicher na informiere was es schlussendlich gäh hett;)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ich ghöre halt au vo vielne wo uf der rennstrecki fahred, dass d 750er gixxe eifach genial seg. well s handling würkli genau identisch isch mit dem vor 600er.


    zudem seg d power zwar doch einiges höcher als bi de 600er, aber halt no soo, dass sie würkli uf de bode bringsch, was mer nüd unbedingt immer chan behaupte mit de 1000er


    und ebe für e neui direktimportmaschine zahlsch glaubs momentan irgendwie 15mille, was doch ganz en guete pris isch


    denn hesch dank em Gixxer Cup jedi mengi tuning und ersatzteili für'd rennstrecki

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • jo also für uf d'strecki isch e 750er sugi sicher einiges gedigener als e 1000iger solangs nid high speed isch, aber da du ja ehh ned uf mugello wotsch mitcho bruchsch ja au kei 1000iger :face_with_tongue: aber uf Lédenon und dijon stelli mir d'750er rächt gedige vor, vor allem uf d'lutstärchi wirsch jo du sicher abfahre :face_with_tongue: z'lédenon het mr ja au numme 2 schnellis richtig guet ghört gha :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • weiss gar ned was du hesch hypi... ha ned gseit ich gäch ned uf mugello.... :arsch: :grinning_squinting_face:


    ich glaub ich muen eifach na es paar schöni täg abwarte und den schnell fere neh und alles chli ga probefahre...



    und fals es e k7 1000er sett geh, würded mi die töpf glaub ned mal so störe... wen ich nemmlich die ganz ziit de töff würd aaluege und aasabbere hani nur wider problem mit de fründin.... hehehehe


    ne... im ernst... de hobbel wird ja aagschaffe zum uf de rennstrecki z'gaase... da sind mer doch die töpf egal....

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • spar doch echli und chauf der en 1098er. gsed guet us und macht spass bim fahre. tönt eifach "chli" besser als die 4zylinder.

  • maini: wenns dr nid in wäg chömed isch es ja egal, suscht isch es ja e geili maschine...mich störed die töpf halt ebbe grad vor allem für rennstreckeisätz aber anyway :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von junior
    spar doch echli und chauf der en 1098er. gsed guet us und macht spass bim fahre. tönt eifach "chli" besser als die 4zylinder.



    geile töff, aber leider nüd ganz so "alltagstauglich" wie en japse 4zylinder.


    de 2 zylinder lebt halt chli meh und het zum biespiel all zu tüfi drehzahle nüd bsunders gern.


    und für'd rennstrecki isch sie au nüd ganz geignet, wenn mer nüd en grosse geldbütel het, well wehe wenn'd das ding mal ableisch....da chasch nüd eifach schnell paar billigi ersatzteili woe für e gixxer chaufe oder halt schnell e nachbauverschalig für paar 100CHF

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco



    geile töff, aber leider nüd ganz so "alltagstauglich" wie en japse 4zylinder.



    ou Bösci ... jetzt muess sogar ich weder emol chli schriibe.... was söll ned 'alltagstauglich' sie gegenüber emene Japser? ... Strossemöfi isch Strossemöfi. :face_with_rolling_eyes:


    Zitat


    de 2 zylinder lebt halt chli meh und het zum biespiel all zu tüfi drehzahle nüd bsunders gern.


    und für'd rennstrecki isch sie au nüd ganz geignet, wenn mer nüd en grosse geldbütel het, well wehe wenn'd das ding mal ableisch....da chasch nüd eifach schnell paar billigi ersatzteili woe für e gixxer chaufe oder halt schnell e nachbauverschalig für paar 100CHF


    Klar, fahrsch halt statt mit 1500 mit halt 2000-2200rpms ume, isch das es Prob? nööö... und uf de Pischte, tötisch de Töff jo ganz oder ned, dänn gits jo versicherige. :smiling_face_with_horns: und apropos Ersatzteili, sind übrigens bi Duci meischtens günschtiger als bi de Japser ... lueg mol chli Priise a und vorallem frog mol de Timo vo 2wheels... am schlimmschte sind Hondas. 8o


    De räscht isch halt so, en Japser chunsch es eifach guets Bike über, aber wenn Fun wotsch, chli schaffe und so richtig es grinse wotsch ha ... dänn ... :grinning_squinting_face:


    ach jo, isch au no grad als Bike of the Year gwählt worde :mad:


    +++ personal mind on +++
    und öppis stimmt halt scho, alli neue Japser sind gruusig oder cholesäck, eine vo de schönschte isch immer no im Hypi sis Teili, dete hed bi Yami no fascht alles gstumme...
    +++ personal mind off +++ :face_with_tongue:

  • das mit de teili hano vorallem gmeint bezoge uf gebruchtteili, wos halt bi de duc eifach viel weniger ume het als zum biespiel bi de sugi's.


    was originalteili vor duci choschtet weisi nöd.


    und wie wotsch das mache wennd en totalflade uf de rennstrecki bausch mit slicks dranne und jeder mengi chies im töff, dass d versicherig das zahlt?


    weiss nume das d züriversicherig bim cornu zahlt, aber susch hesch eigentli nie versicherig uf der rennstrecki :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • solang kei ziitmässig isch es sicherheitstraining und versichered, egal öb slick oder nöd. anderes per pn :face_with_rolling_eyes: