kleiner Wutausbruch wegen des Wetters

  • Ich muss das jetzt einfach mal loswerden. Welcher Ar*** hat sich denn dieses Wetter einfallen lassen?
    Hier im Mittelland der Schweiz hat man bezüglich des Wetters einfach die globale Arschkarte gezogen. Im Winter haben wir entweder Hochnebel und alles grau in grau bei -5 Grad (Tageshöchsttemperatur) oder es pisst. X(
    Im Sommer giesst wie aus Kübeln. Wenn nicht, dann beginnt es gleich oder es hat eben aufgehört. Mit Sicherheit ist es aber bedeckt. Man kann nicht einen Tag auf den Hobel sitzen und sich sicher sein, dass man das Regenzeug daheim lassen kann. :böse:


    Ich meine z.B. im Tessin ist es im Winter entweder schön oder es schneit. Im Sommer ist es sicher schön und wenn es mal gewittert, dann kurz und heftig und es ist schnell wieder vorbei.:wand:


    Ich kann gar nicht soviel fressen, wie ich kot*** möchte.:kotz:


    Sobald ich hier weg kann, bin ich weg...:hmpf:

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Aso bi eus hets de ganz Tag gschneeiet. Het ersch öpe vor ere Stond ufghört :face_with_tongue:


    Aber was de Sommer agoht, be ech absolut met der einig.

  • Ja wenns so wiitergaht hämmer i 10 Jahr kei Jahresziite me und eifach durchgehend 15°C und graue Himmel :ugly5:.


    Momentan findis au bsunders beschisse. Räge und 0°C... ich mein Schnee wür ja ga, aber Glattiis isch mega müesam. Und sälbscht wenns 8°C isch und dSunne schint isches im Wald amig immerno glatt.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Was händer au. Ich bi gescht Nomittag gsi go fahre. Zwar mitem Textil, aber gfrohre hani ke Spuur und d'Sunne hät au gschune... morn wirds sicher ähnlich werde :grinning_squinting_face:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Mir gfallt das Wetter no... Isch wenigstens en guete Grund, zum eifach mol en ganze Tag im Bett verbringe und nüt z'mache :winking_face:
    Di schöne Täg chömed den scho irgendwenn wieder :smiling_face:

  • Zitat

    Original von Pollito
    Was händer au. Ich bi gescht Nomittag gsi go fahre. Zwar mitem Textil, aber gfrohre hani ke Spuur und d'Sunne hät au gschune... morn wirds sicher ähnlich werde :grinning_squinting_face:



    het suzuki es nois zuebehör für'd gixxer wo ich nonig han????


    vo spikes oder schneechette hani emal no nüt gfunde im sugi katalog, well bi mir hets überall wo's chli schatte het iis und schnee :face_with_rolling_eyes:


    jänu ich han jetzte mini wetterfruschtbeschäftigung wieder bstellt :grinning_squinting_face: stahlflex, anderi chetti, neue reife drabaschtle und denn sölls gfelligscht wieder schöns wetter sii. (also nach genau eim tag grummel)

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von DonBosco
    well bi mir hets überall wo's chli schatte het iis und schnee :face_with_rolling_eyes:


    Letscht oder vorletscht Jahr häts mi genau wäge sowas fasch gschmisse. Bin hinderer ere MV her gfahre, fill langsamer als de id Kurve (willi gnau dänkt han dases döte im Schatte no kritisch chönnti sii), aber leider ide Mitti vode Fahrspur.... na spannend wenns Vorderrad bi 80 versetzt :face_with_rolling_eyes:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)