Anneau am 8.09. und 9.09



  • dr boo suecht no es plätzli

  • so freudigi nachrichte :grinning_squinting_face:


    Pünktlich uf de September wird Anneau wieder chli umbaut. Und zwar wird die saublöd Schickane vor de letschte kurve wp uf'd gerade gaht wieder usegno und gege e neui schöni 180° rechts ersetzt.


    Das heisst mer chunt mit meh speed uf'd gerade und de arm hypi mues nid ischlafe :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    so freudigi nachrichte :grinning_squinting_face:


    Pünktlich uf de September wird Anneau wieder chli umbaut. Und zwar wird die saublöd Schickane vor de letschte kurve wp uf'd gerade gaht wieder usegno und gege e neui schöni 180° rechts ersetzt.


    Das heisst mer chunt mit meh speed uf'd gerade und de arm hypi mues nid ischlafe :mad:



    woher weisch du das wieder :winking_face: tz tz tz


    ich wette mini sugi isch schneller als dini sugi bösci :winking_face:


    du weisch so als erinnerig ad fazergschicht :winking_face:

  • du weisch aber dasi es nois kombi han wo zwei nummere chliner isch als s alte :mad:


    und pass guet uf dini sugi uf, susch fählt ere plötzli no en schaltautomat :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Isch mer eigentlich gliich weli vo eune sugis die schneller isch, hauptsach ier mached platz wenn ich vo hine chume *g*


    @Bösci: Los säg vo wo du das weisch

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Zitat

    Original von DonBosco
    so freudigi nachrichte :grinning_squinting_face:


    Pünktlich uf de September wird Anneau wieder chli umbaut. Und zwar wird die saublöd Schickane vor de letschte kurve wp uf'd gerade gaht wieder usegno und gege e neui schöni 180° rechts ersetzt.


    Das heisst mer chunt mit meh speed uf'd gerade und de arm hypi mues nid ischlafe :mad:



    wtf das sind wenigschtens mal geili news!!! so mues das siii :grinning_squinting_face: vo mir us chönnteds es wieder uf alt umstelle au vore bi dä boxegas, so gsänd ja zueschauer nid mal gross öbbis :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • tja han da halt so mini quelle :mad:



    nei eine vo racing4fun weiss, dass d strecki im auguscht für paar täg gsperrt isch, wells ebe de noi Boge teered. Und sit afang jahr gseht mer de neu kurveverlauf in form vo verdichtetem undergrund scho


    Boo


    bruchsch jetzte eigentli no en transportplatz? Oder fahrsch use?

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Mennnöööö.... en Thread über 1-2 Tägli im AdR, wo grad über 5 Siite goht... chönd doch 2 Täg vorhär afo diskutiere... :face_with_rolling_eyes:


    Do goht mer eifach und esch dete, macht paar Rundene und goht weder hei. :face_with_tongue:

  • Zitat

    Original von DonBosco
    so freudigi nachrichte :grinning_squinting_face:


    Pünktlich uf de September wird Anneau wieder chli umbaut. Und zwar wird die saublöd Schickane vor de letschte kurve wp uf'd gerade gaht wieder usegno und gege e neui schöni 180° rechts ersetzt.


    Das heisst mer chunt mit meh speed uf'd gerade und de arm hypi mues nid ischlafe :mad:


    ah... villicht hett mer weg dem de herr cornu versuecht aazlüte... villicht werdeds bis zu eusem termin ned fertig mit baue und es wird abgseit...


    *panikverbreitenwill*


    grüsse aus berlin

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • So mir wärid eigentli am 8. und 9.9. cho... aber us verschiedene Grüend, han ich hüt die beide Täg annuliert. Es hed jetzt weder 2 freii Plätzli meh am 8. und am 9. :face_with_rolling_eyes:

    Einmal editiert, zuletzt von Idefix ()

  • So Jungs und Mädelz


    Bin wider zrugg.
    Sind zwei hammer geili Täg sii :grinning_squinting_face:


    Han jetzt nomal vo de Cam es paar ziite gstoppt.
    Direkt hinder em Hypi und Maini (de Mister Bosco het ja dete no lieber bi de mittlere Gruppe wele umegurke...) hets bi mier konstanti 1:26er Runde geh und eimal e tüüfi 1:25er.
    Und am Maini sin Fascht-Highsider hets wahrschinli um es paar sekunde nüm ufgno :smiling_face_with_horns:


    Freu mi scho ufs nächschte Mal :grinning_squinting_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

    2 Mal editiert, zuletzt von Boo ()

  • heftig. het nüd denkt, dass d ziite sooo tüf sind. i demfall chans scho sii, dass di eint r6 1.30 uf em lappitimer gha het und mer die trotzdem gschnappt hend


    ja echt zwei super täg gsi und uf jedefall z wiederhole. Weli strecki chönd mer denn no luege, aber mues unbedingt wieder uf'd strecki.


    Sind halt scho eifach zwei komplett anderi welte, öb mer mit eme strassereife oder emene rennreife gaht go fahre. 8o

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • jo de maini isch au wider zrugg...


    sind würklich geili täg gsi. geschter hetts eifach chli viel usfäll gha, aber was will mer.


    boo... chasch du mir die videos mal irgendwie zuechoo lah? würd gern es chlises filmli zämeschniide demit:)


    was mich na erstuunt hett, min pipo hett ja verdammi guet und lang ghebed. da muen mer natürlich namal sonen mech verzelle de pipo seg en schlechte reife! also ich bin guet uschoo mit em grenzbereich. alles doch nur verchaufsgelaber.


    ach ja... wasi na ha welle säge...


    Ich han 2 duc 1098er versaaged... hehehehe


    ich habe fertig

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: