Motorradhandel-Stöberer!

  • Hallo zusammen!


    Ich muss gestehen, ich bin ein kleiner Motorradhandel.ch-Stöberer. Und grad jetzt ist mir was goooiles aufn Bildschirm "gesprungen"... :mad:


    Eine Suzuki GSXR 1100 Baujahr 1986 - Spezialumbau - leider auch nicht für unter 15'000.- zu haben, aber orginell gemacht und sicher Liebling aller Schnappsnasen... :face_with_tongue:


    Sugi GSXR 1100 (1986):
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/Suzuki_GSXR_1100_1986(Original).jpg]

    :thumbup: Meine Private Seite im weltweiten Netz: www.dukestylez.com :thumbup: :welcome:

    2 Mal editiert, zuletzt von JimmyK ()

  • Äm, da bruchi aber paar Jack Daniels zum de Töff schön trinke :hmpf:. Au wenns originell isch und mer 1986 no anderi Vorstellige vo schöne Töff gha hät, das isch mal gaaaaar nöd min Gschmack :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Mannomanno.... es gaht ja au drum. Ich glaub das isch eifach "ziemlich" es Unikat. Das machts doch us. Chan mer sicher au schöners vorstelle, aber das müender doch zuegeh, mit somene Ding händer mit GARANTIE die ganz Ufmerksamkeit uf eu grichtet...



    :face_with_tongue:


    Also ich finds eifach es witzigs Gfährt.


    PUNKT. :engel:

  • Zitat

    Original von JimmyK
    mit somene Ding händer mit GARANTIE die ganz Ufmerksamkeit uf eu grichtet...


    Ich glaub nöd das ich die Art vo Ufmerksamkeit wett :ugly:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Aso was druf schtaht gfalltmer aber deTöff isch zum Kotze :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • hahaha.... hey nei, die resonanz uf min Post isch ja eistimmig sch**sse... hehe... :hmpf::face_with_tongue:


    okok, wänner e bessers, USGFALLNERS Möpp findet, postets, bis det ane, -> findet das Ding gfälligst all mega super!!! :evil2::engel::face_with_tongue: