fahred ihr schowieder..

  • leider hani na kei möglichkeit zum fahrä...


    wartä na uf min neuä möööfff.. und äs neus kombi muä i au na go chaufä.. i hoffä das i mitte februar mis neuä möff chan go holä wens dän mal schön isch...!!!


    greeetz

  • War gestern mal wieder mit der KTM unterwegs - hat mächtig Spass gemacht :grinning_squinting_face: Musste die Kiste zwar ankicken weil die Batterie zu schlapp war - aber eh - dafür hat die Kiste ja so ein Teil :face_with_tongue:


    Hab mich sehr zurückgehlaten, da die Stollenreifen (hab mal wieder nachgeschaut, waren grad noch 1 Bar drin) auf den nassen und schmierigen Strassen nicht so der Hit sind, zudem ist die Karre natürlich nicht warm geworden (hab ja keinen Thermostaten mehr drin, damit die Kiste im Sommer und in der Wüste kühler läuft).


    Hab hinter Sternenberg (Richtung Saland) paar Sumo-Heizer gesehen - gibt Leute welche Ihren Reifen ganz schön was zutrauen 8o War selber gemütlich unterwegs und hab mit den Enduroklamotten einfach die Landschaft genossen.


    Heute anderes Programm: bin mit meiner grossen 4-Zylinder mal wieder ins Büro gefahren - war doch ziemlich kühl heute morgen. Im direkten Vergleich zwischen der KTM und der 320 Kilo Tourenwummer, ist das schon heftig, aber die deckt halt auch ein anderes Programm ab.


    Insgesamt: wer nicht fahren konnte, hat was verpasst :tongue:


    Marc

  • jo ond ich wär am sonntig au go fahre wäri ned scho sed öppe 2 woche chrank ==> longeentzöndig!


    aber ben eigentlich schoweder voll of de bei, mini longe esch eifach no im eimer aber han ke fieber ond nüüt meh! vo dem här werdi äuä denn au scho gli mol weder of mis bike stiige *freu* :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • sälbst wänns ez 30 grad wär hetti kei ziit zum fahre =( abr abem märz gsehts dän scho widrs anders us :grinning_squinting_face:



    PS: Ja, dä linkin läbt na... :grinning_squinting_face: für die wo mich vermissd händ :mad:

  • Zitat

    Original von STREETFIGHTER
    @ cedi....willkommen im club....nur isch mis nummereschild i mim schrank dehei.



    de führerschii hani scho nume hed's stva de izoge für 2 jahr...

  • was hesch denn bosget, dass de 2 jahr abgäh muesch :hmpf:8o

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    was hesch denn bosget, dass de 2 jahr abgäh muesch :hmpf:8o



    eigentlich nüt schlimms. du kennsch de grund. Mit 210 i de 30er zone und 1.2 Promill.





    [SIZE=1]Nei spass xD Han ja scho 2 mal en Lehrfahruswis gha und nach de neue reglig bisch nachem 2te für 2 jahr gsperrt. mach de aber irgendwenn i de nöchschte 2 mönet es psycho guetachte und bechumm so nomal e chance.[/SIZE]

    Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • ich chume grad vonere firabig rundi
    aber freue mi natürlich riisig uf min geburtstag, denn chani entlich mol en grosse fahre
    zersch paar probefahrte und denn findi denn hoffentlich en töff wo gnueg günstig isch

  • Zitat

    Original von Linkin
    PS: Ja, dä linkin läbt na... :grinning_squinting_face: für die wo mich vermissd händ :mad:



    ähm sorry... wer bisch du? ich glaub du söttsch dich bi de neue user vorstelle, das isch so bruuch bi eusem huufe...



    :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: