Neue Automarke

  • Hallo ihr töfftöff Fanatikers :winking_face:


    Ich habe mal wieder was gefunden und habe keine Ahnung davon lol


    Auso was ist den das geils??


    link



    link

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Infiniti send Luxuschärre vo Nissan. So wie Lexus vo Toyota...

    Lieber Dreck am Stecken als im Dreck stecken...

  • well die vermuetli vorher nonig importiert worde sind und vorallem nüd all zu hüfig aztreffe sind.


    gsehne sie eigentli au ersch öfters, sits de SUV vo infinity git. well die sind ja i de schwiiz verdammt beliebt. Die huere kack drecksschlüdere :wand:


    wer sportlichs gfährt hah well söll gfelligsch inen liechte charre en starche motor ibaue aber nüd s gfühl zhah mer heg jetzte kombi, geländewage, sportwage und limusine i eim. s einzige wos macht isch nüt richtig und en huufe sprit suufe.


    Sorry aber het müesse sii. die sportgeländechischte reged mi eifach uf

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Infinity wird glaubs immerno nit offiziell importiert.


    DonBosco: Bisch schomal so es Auto gfahre - die chöi nämlich würkli meh als de Denksch - ich liebe SUV mit Power fahre, klar isch es ke Sportwage fürd Rennstrecki, aber für Überland und Autobahn isch es eifach hammer, viel Platz, gueti übersicht und Sitzposition, riese viel Platz dinne, alle Luxus, richtig Power und ebe im Gländ chönnt sie erwiesenermasse au viel meh als 99% ihne jemals würdet zutraue. Isch eifach es hammer gfühl mit som ne Auto irgend en Halbstarke Golf abziehe. Aber guet ich ha au überleit wo ni zletscht mal gwechslet han ob ich mir en Hummer H2 kaufe gäll (der isch jetz nit unbedingt ds best Bispiel - rede süsch eher vom X5, Cayenne, ML, GL).
    :face_with_tongue:

    Take a walk on da house side!

    3 Mal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • MikeRR jo die sind scho geil auso ich wörd mer au so eine kaufe :winking_face: chasch au mol rechtig id ferie und häsch glich dampf und muesch ned immer angst ha wäg de schlag löcher :winking_face:



    Greetz Mige

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • i würd mou säge wen de chasch dr e Vovlvo V70R AWD choufe. de chunsch du a aui Orte ane wo du mit em Outo wotsch, bruchsch weniger bänzin und är gset no um wäute besser us.


    i cha gar nüt afo mit dene huere SUVs

  • jedem das seine.


    ich wohne i somene dorf wo fasch all mit so SUV umefahred. bevorzugt cayennes oder ML's. sälbschtverständli immer en V8 wo möglichscht viel suufe duet.


    sportlich fahre duet chum öppert demit und is gländ gaht ersch recht niemert.


    also was söll das ganzi????


    wenns eine brucht ok. hani nüt dergege, aber zum in migros go ichaufe bruchts keni 500PS :face_with_rolling_eyes:


    und ja ich bin au scho en X5 4.6is rinspeed gfahre (rinspeed isch übrigens i dem dörfli woni wohne) aber sooo hammer hani das teil jetzte nüd gfunde. bin halt der asicht, dass wenni sportlich will fahre chunt nume öppis liechts ala lotus oder ähnlichs in frag. wenni luxus wett, denn eifach e normali limusine oder kombi und en geländewage brucht genau nur dä wo würkli is gländ gaht. sprich irgend en bauarbeiter, förschter oder buur.


    weg schlaglöcher en geländewage chaufe isch ja wohl lächerlich. und de grund mit em platz isch genau au mischt. wer viel platz brucht chauft sich en Van. bisch schomal imene cayenne drinne ghocket? jede oberklassekombi het wesentlich meh platz.
    s einzig wo die dinger sind isch gross und bullig vo usse. halt ideal zum umepose aber eigentli absolut nid bruchbar. und für ois töfffahrer ersch recht verdammt gfährlich. allgemein für all andere verkehrsteilnehmer wo nüd so es blechmonschter fahred.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von Hypi
    s'2te gseht irgendwie us wie än jaguar xf :winking_face:
    klicksch du hier


    ja muesch jetzt wider werbig mache für dis neue baby? (ned s'auto für die unwüssende:D)


    aber son jaguar xf währ sicher au was geils... arr

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von Hypi
    s'2te gseht irgendwie us wie än jaguar xf :winking_face:
    klicksch du hier


    Es 2. ische en Infinity G35 auch bekannt als Nissan Skyline (gibts als Coupe - Basis 350Z und als Limo)




    Und an sonsten sag ich zum Thema SUV: Die ganze Welt dreht sich um mich, denn ich bin nur ein Egoist... :grinning_squinting_face:


    Hab absolut kein Problem damit was andere Leute fahren - ich fahr das was mir spass macht ob jetzt politsch korrekt oder nicht geht mir gelinde gesagt am A... vorbei.


    Ausserdem - moderne (Power) SUVs haben keinen relevant grösseren Verbrauch als ähnlich motorisierte Limousinen (siehe M5, Mercedes AMG etc.)


    Und sollte ich jemals einen dabei erwischen irgend nen scheiss linken Aufkleber auf mein Auto zu kleben bekommt er nen Tritt in den Allerwersten.


    BTW. Ich fahre privat keinen SUV. :face_with_tongue:

    Take a walk on da house side!

    3 Mal editiert, zuletzt von MikeRR ()