YAMAHA R-Fun-Day 2008 @dijon

  • so ihrs, d'date sind eigentlich scho sit emme zitli dusse aber hans glich mal na welle id rundi werfe da dä ganz event sits für alli markene zueglasse isch zimmli schnell usbueched wird siii :winking_face:


    es git jez 2 trainings, eis mit und eis ohni instruktore.


    Ich und de Maini + Kollege sind bim Training mit Instruktore (leider händ das d'kollege so welle :winking_face: ) debiii


    sprich am 23./24. Juli sind mir definitiv z'dijon!!!


    wer vo eu au no bock het z'cho sött sich spute mitem amelde, s'letscht jahr isch de event innerhalb vones paar wuchene usbuecht gsi :winking_face:


    http://www.yamaha-motor.ch/ger…tettler_ag/rfun2-2008.jsp

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Go au ad R-Fun-Days, aber as freie Fahre am 21.-22.juli, viellicht chrüzet mir üs jo uf de Autobahn;-)

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

    Einmal editiert, zuletzt von Biker Boy ()

  • och neeee, und ich reg mi jez scho uf wenni dene lamaschis wiedr mues hinnenahgurke :frowning_face: bääääääh. meh als 1 turn halti das aber nid uuus, da brichi us dr kollonne vo dene n00bs uuus :face_with_tongue:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Hypi, du würdsch gschider mit em Pollito und mir ufe Pann cho, als hinder de Instruktore go nache schliche :face_with_tongue:


    Aber ig dänke denn a di, wenn mir am 23. juli s 2 stunde-renne fahre am pann :grinning_squinting_face:

  • fiese blüemli :grinning_squinting_face:


    pann hani mir au überleit abr irgendwie hani zitlich bald emal es problem mit schuel und allem drum gits numme dijon und anneau das jahr :face_with_tongue:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • eifach zum mal echli vorfreud abloh......
    DIJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON MIR CHÖMED BAAAAAAAAAAAALD :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    eifach zum mal echli vorfreud abloh......
    DIJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON MIR CHÖMED BAAAAAAAAAAAALD :grinning_squinting_face:


    han mich hütt grad mitme schweinsgschnäzletem an dijonsenfsauce mit röschti in stimmig gässe...



    und wenns nur halb so guet wird wie das esse, isch genial:)


    und jetzt final luege...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • so isch ebbe recht... jez muesi nur no d'prüefige hinder mich bringe und nachher gats ab mit dr vorfreud :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker


    Vier Täg Pann :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    ihr säck..... aber nächscht jahr hani mini prüefige früehner und denn bini au derbii :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker
    Ja Jungens, cha ig verstah dass ihr euch freued.... Aber wüsset ihr, was besser isch als zwöi Täg Dijon?



    Vier Täg Pann :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:



    ha mir egal, ich wott 300 fahre :face_with_tongue: chum denn nächscht jahr villicht au mal mit ufe pann :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi



    ha mir egal, ich wott 300 fahre :face_with_tongue: chum denn nächscht jahr villicht au mal mit ufe pann :smiling_face:


    da müend mer denn aber mal in mugello mache. aber lieber ersch in 2 jahr.... well mugello isch saumässig tür
    :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • kostet um die 750.- mit 1 satz reifen 2 tage


    ist aber erst wieder im nhächsten sommer :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: