Beleuchtungsfrage

  • Ha do mol eh frog...
    Ich wür gern als Unterbodebelüchtig paar blaui LEDs ibaue. (ich weiss das gwüssi lüt sich jetzt grad hoore usrissed und denked was isch den da für eine :smiling_face_with_sunglasses: )


    Ich han nemli vor die so i z'baue, dass sie nur chönd lüchte wenn de leerlauf dine isch. Das lot sich au ohni problem grossi realisiere. Die ander möglichkeit wär so zmache dass es nur lüchtet wenn de ständer (vom töff) dune isch.


    Also Frage: Ist das erlaubt? oder isch s' abringe scho verbote?


    Ganz klar wött ich die Belüchtig nid ha, zum demit z'fahre. Sondern nur demit ä chli *posen* :]:]:]

  • Wie so filles nume uf Privatgländ erlaubt. Wänns di demit uf de Strass verwütsched chönds di dra nää, au wänns nöd lüchted ! Fakt isch das du die draa häsch und die somit au uf de Strass chöntisch bruuche ! Und in Sache belüchtig verstönds denn gar kei Gspässli !

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • jo das han ebe au denkt. danke dark_force :winking_face:
    aber wenn ichs so mach das ichs nid während em fahre chan istelle. "leerlauf" wer do chli e blödi methode. (mir cha jo au im usrolle de leerlauf ine tue).


    aber z.B. die methode mit em ständer. das ichs nur chan aschalte, wenn mis bike stoht. weiss öpper öber das erlaubt isch?

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    Ich han nemli vor die so i z'baue, dass sie nur chönd lüchte wenn de leerlauf dine isch. Das lot sich au ohni problem grossi realisiere.


    Ja, und jedes mal wän is 1 oder is 2 schaltisch lüchtet sie churz uf! :winking_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • de hesch scho sone chline 125ger wo nid ma, när wotsch no so balascht aahänke, de darfsch jo fasch nüme ufd outobahn, wüur chum über 60 chunt :winking_face::grinning_squinting_face:


    nei seich, abr das liecht zügs isch gloub scho nid so zueglo, ou wenns chasch usschaute


    und wenns genau wotsch wüsse geisch mou ufd mfk go froge


    i säges süsch mou mim per, dä geit no öpe, wenn widr mou e fahrschüeler prüefig het, är söu mou froge öb das geit, wenns chasch abschaute

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • auso i hane gschnäu gfrogt, ungerbode belüchtig, und ou so gugus wie belüchteti schibewüscherduschidüse (geils wort :grinning_squinting_face: ) und und und si IMMER verbote, ou wennmese cha abstöue

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Sider da sicher?? So wit ich weiss, darf me bim Auto en UBB montiert ha. Fer üsstelligs zwäck.


    Es müess eifach meglich si, schi abzstelle. Und wenn di Bulle eine erwischet, wo schi ufer strass agstellt het, chunder dra.


    Also so hans ich gmeint, cha natirli si, dass es ganz verbotte ischt...


    mfg c7

    Risotto - Patati - Ducati

  • outo darfsch ou nid


    chasch scho us usstöuigs zwäck dra due, abr de muesch s outo ufem hänger transportiere.. :winking_face:


    und öbi sicher bi: jo! :smiling_face_with_sunglasses:
    mi vatr het 12johr uf dr MFK gschaffet, outo/töff usw. prüefe und füehrerprüefige abhän, dä weiss was legau isch und was nid.. :smiling_face:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • So en shit. E de schwiiz esch scho öberhaupt nüd erlaubt. Ech meine wer stört das scho, wenn en UBB hesch wo nor laufe cha, wenn de töff ned lauft?? Osser d MFK stört das glaub ned werkli öper. Tja, in der Schweiz in der Schweiz in der Schweiz!

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • hesch scho recht schwiz isch schwiz.
    aber ebe....i denks isch gschieder i tue das geld uf zite für e a ständigs auto oder spöter de grosse "bub".


    aber wan ich mach isch mini tachobelüchtig blau, da gseht huere geil us.


    :grinning_squinting_face:

  • S Gäld of ziite tue esch glaub scho s bescht. Aber es esch eifach scho extrem was mer e de Schwiz alles ned daf.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: