Batterie ausbauen ???

  • Hallo Leute...



    Ich wollte mal fragen ob es irgendetwas spezielles gibt, worauf ich achten muss beim Batterie ausbauen. Kann ich da einfach die zwei Kabel abschrauben ???


    Oder gibt es irgend etwas anderes worauf ich achten und aufpassen sollte?


    Vielen Dank


    Euer Epimenides :face_with_tongue:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • ja du kannst sie einfach abschrauben
    einfach nicht versuchen plus und minus kontakte mit einander zu verbinden.. warum dürfte wohl klar sein :grinning_squinting_face:


    Greez

    :rock: Bremsen macht die Felgen schmutzig! :rock:

  • vielleicht noch die richtige reihenfolge.


    wegnehmen: zuerst - dann +


    montieren: zuerst + dann -


    ansonsten kannst kaum was falsch machen

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Theorien gibt es einige, aber ich würde darauf wenig geben. Man kann lange darüber diskutieren, ob man erst den Minus- oder den Pluspool abschrauben soll - wichtig ist IMHO eher, dass die Kabel nicht an den Rahmen kommen (gibt Kurzschluss und kann elektronische Teile beschädigen).


    Nicht vergessen die Kabel zu markieren, wenn das nicht schon der Fall ist - wärst nicht der erste der beim Einbau nicht mehr genau weiss, wo denn nun Plus oder Minus hinkommt. Beim Einbau wieder bisschen Poolfett (sonstiges Fett reicht auch) hinschmieren, dann gammeln die Schrauben nicht fest.


    Im Normalfall dürfte die Uhrzeit (sofern vorhanden), eventuell auch der Tageskilometerzähler auf Null gehen. Ein kurzer Blick in die Bedienungsanleitung sollte reichen um die Zeit wieder hinzubekommen und wenn der Tank voll ist, ist auch der Km-Zähler nicht so wichtig.


    Nebenbei: fürs Laden der Batterie habe ich noch nie abgeklemmt - und noch nie Probleme gehabt. Vielleicht liegt es auch am Optimate - manchmal sind etwas teurere Ladegeräte eben auch zu was gut :grinning_squinting_face:


    Marc


  • hmm... bösci meinsch nöd umgekehrt??? dasd bim wägneh zerst s + und dän s -
    und bim änä tuä zerst - und dän + :confused_face:


    i mein zerst dä strom wägneh vom töff und dän dä rückfluss und bim anä tuä zerst luägä das dä stromkreislauf gschlossä isch resp. zrugg chan und dän dä saft druffgeh... also i weiss nöd isch nur so gad chli en gedankä xi... sorry... :wand:


    gruss

  • Die Reihenfolge wie Don Bosco schrieb ist schon richtig. Je nach Motorrad ist der Platz zwischen Batterie und Rahmen ziemlich beengt, wenn man jetzt zuerst - abhängt und dann beim Abhängen von + das Werkzeug entgleitet und Kontakt zwischen Fahrzeugrahmen und Plus macht passiert genau Nix. Wenn man aber zuerst Plus abhängt und das Gleiche passiert, kann sich jeder selber ausmalen.

  • hmmm... s - isch dä rückfluss vom strom.. isch än normalä stromkreislauf... vom plus zum minus..


    aber wenis so aluägä wiä dä blüämlipflücker...hmm... stimmt scho irgendwiä.. aber dasd mit dä ganzä batterie an rahmä chunsch.. ja weiss hald au nöd.. machäts so wiäs ihr für richtig haltät.. i wür d batterie eifach befor mä si überhaupt verschiäbt oder usäneh wöt abhänkä.. egal weläs kabel zerst...!!!!


    grussss

  • Green


    bi de gixxer isch das ganzi absolut kes problem, well d batterie direkt under em sattel isch und mer beidi pol abhänke chan und sie denn uselupfe. so chunt mer sicher nienet here. aber bi mim alte töff (CBF600) isch d baterie siitlich zwüsched zwei rahmeteil inegschobe gsi und mer het zersch nur ein pol chöne abhänke und denn müesse usezieh zum de zweit abhänke. so chan mer sehr wohl mit eim pol an rahme cho. (mir au mal passiert. resultat schöni fünkli und ei sicherig im eimer). :face_with_rolling_eyes:


    weiss halt nöd wie das bi sinere triumph isch aber sicher isch sicher.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Danke für d'Tipps, aber isch scho erledigt... :grinning_squinting_face:



    Isch bi mir au direkt underem Sattel. Han zerscht - abghänkt und denn +... Use zoge, und fertig.


    Ganz eifach und d'kabel hänged schön id Plastik verschalig wo d'Batterie drin isch, also kei Gfahr dass sie mitem Rahme in berüerig chömed und au nöd gegesitig.


    Trotzdem viele Dank :grinning_squinting_face:



    P.S. bim abhänke immer zerscht - und denn +... Bim ahänke zerscht + und denn -


    De Mech het gmeint dass - nie allei stah dörf. :face_with_tongue:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

    Einmal editiert, zuletzt von Epimenides ()

  • Also no churz zur kläärig.
    Di Technischi Stromrichtig isch vo Plus zu Minus...
    Aber, die physikalischi isch vo minus zu Plus...


    klingt komisch ist aber so, d Amperechäferli renned vom minus zum Plus.


    Mer sött bim überbrückä dä Minus a dä Karossierie amachä damit dä Strom en Widerstand hät unds so kein Churzschluss chan geh...

  • Zitat

    Original von ZXR750L



    Mer sött bim überbrückä dä Minus a dä Karossierie amachä damit dä Strom en Widerstand hät unds so kein Churzschluss chan geh...



    Das chan ich überhaupt nöd bestättige... Han min töff gezwungenermasse scho einigi mal müese überbrücke und han immer beidi Pol müese aschlüsse.


    Wen ich + agschlosse han und - an Rahme, isch gar nüt gange... Han effektiv + und - ad Batterie agschlosse damits klappet het.


    Gruess
    Epimenides

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • er redet ja au vom auto.


    ich wüsst nöd wo ich a minere gixxer an fette alurahme sött es kabel herehenke.


    bim töff schö an jewilige pol vo de batterie. bim auto hanis bisher aber au jewils so gmacht, dass eine an batteriepol und de ander ad karosse chunt. gwüssi modell wie einigi BMW's hend sogar nur no en pluspol wenn mer überbrücke mues und de zweit isch a de karosse. (batterie halt irgendwo versteckt)

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Am auto hani aber genau so beidi Pol aghänkt wie bim Töff...


    Weiss jetz au nöd vo was das abhängt :confused_face: Aber es isch würkli erst gange wo all 4 Pol verbunde gsi sind, und zwar ade Batterie...


    Booohhhhh, kei ahnig... :face_with_tongue:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(