Federbein

  • Zitat

    Original von Cedi



    so passend wie das jetzte au isch :grinning_face_with_smiling_eyes: i 2 wuche fangi de evt. en job ah wo's au um das gaht :grinning_face_with_smiling_eyes:


    ich han de zitieritis :grinning_face_with_smiling_eyes:
    aber meh ich de hellseher sie :face_with_tongue:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Zitat

    Original von Blondine: Hüt bini bim Stucki in Uznach ad ustellig gange und dört hets e k 1200r gha in grüän hehe die het au no style.


    Vonere 50er Tuono uf e K1200R? Vomene (sorry) Spielzüüg diräkt uf 250kg und 163PS, oder han ech do öbbis nid mitbechoo? Also ich find das en Hölleschritt. Sorry, aber mögsch das Ding überhaupt elai uufstelle? Bsunders gemein findi bi dr K 1200R übrigens dr Brämsverstercher wo genau denn yysetzt, wenn de in de Kurve mal uf d'Yyse muesch. Also mich het das abgschreckt, abgseeh vom Priis und de Unterhaltschoschte. Bsunders handlech findi sy au ned wirklich.


    Aber wenn de dich halt verliebt hesch, denn mues es so syy, gäll?

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

  • sie findet die maschine eifach stylisch. fahre dörf sie die sowieso nöd.


    BMW büütet zum eine ke 25kw drosslig ah und zum andere chan mer d'bmw offiziell nume 3cm abelah :face_with_tongue:

  • Wow sinder all Makler oder Verkäufer vo Bruef :winking_face:


    ja mir het sie eifach vom style gfalle aber min Vater find das eh Viel en Z Gföhrliche Töff für mich.



    hihi öbi de ufstelle mag hihi weissi ned de isch sicher öpää 4-5mal so schwer wie ich. Git aber en Trick aber Probiere extra woti de nöd=)
    Mal Luege wieviel verkaufstalent ich han=)
    Also Heisse Zwar Blondine willi mal Blond ( gfärbt) gsih bin über öppä 4 Jahr aber Dumm Bini ned=) Also mal luege was ich us mim töffli ah Geld Usehole chan=)



    merci für eui Antworte und Tipps Luege mal no nachhere Honda Hornet wa findeder Dazue.
    Also wegem Geld Spielt de Töff kei Rolle.
    Söt mit de Füäss eifach Fahre chöne und d Fahrerlaubniss au ha.



    grüässli

  • Zitat

    Original von skali2


    wooow reeeespect
    :grinning_squinting_face: wotsch ned Makler wärde? :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Euchi leistige sind ja nid mal so schlecht.


    Aber ich finde:


    En SR50 Di-Tech (17000km) mit Polini 70ccm Satz, Kaputtem Originalvariomat (de roller isch en SCHEISS gloffe), verschlissnem keilrieme, rundum meh oder weniger verkratzti schale und wo nid mal uf ahieb agloffe isch bim besichtige (erst nach ca. 10mal starte ischer cho) für 2900 z verkaufe ohni MFK, aber vorführfällig und ohni de originalzylinder z verbaue isch glaub au no en leistig :-).


    Hanem aber en neue hinterreife anegmacht, sprich hed mi namal 100 kostet, also 2800.-- Netto :grinning_squinting_face:

  • nume so am rand :grinning_face_with_smiling_eyes: d'derbi het 0 kompression gha, s'gas isch teilwiis eifach igraschtet ( stahsch a de ample, bisch nöd am gas, aber de töff dreit uf 8000 toure ufe xD ), defekt's kabelbäumli ( also 4-5 käbeli a manche stelle ohni isolation gsi ), defekti blinker, kettekit dure, bremse dure :smiling_face:


    achja, so nebedbi. en derbi mech het mer gseit gha de töff würder nödmal für 50.- chaufe xD

  • Es git immer en Dumme wo en dir zu dim Gewünschte Pris kauft muesch hald eifach abwarte :winking_face:


    Also Min Töff isch ja imene Super zuestand immer schön ghegt und pflegt worde *smile* und het ned emal 10'000km. S einzig was ebe isch er het sich minere grössi dörfe bzw. müässe ah passe *zwinker


    Wa meineder so, was chönti Prislich so Usehole?


    Mache Privat Verkauf isch glaub s Beste hehehe *smile*
    chume glaub am meiste defür über, no es föteli wohni drufsitze und guet usgseh und den gaht de scho zumene anständige Pris *grins*



    grüässli

  • Cedi


    sind mer jetzte bimene wettbewerb, wär het de no dümmer chäufer gfunde?


    oder wer isch s grösser riese a****loch und verarscht en chäufer no heftiger.


    ich weiss ja nöd wie mer sich nachher fühlt, aber ich hett es scheiss schlechts gwüsse wenni eine so über de tisch ziehne. wott ja selber au nüd verarscht werde..


    Zumindescht wär das ke tolli tat wo ich mer no gross uf'd fahne schriebe würd :face_with_rolling_eyes: chli arm i mine auge....


    Blondine


    ja privatverchauf chunsch sicher die beschte priise über. ich würd en entweder bi ricardo inetue oder halt bi http://www.gratis-inserate.ch

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • nei voll ned
    aso demm wonni mini aprilia verkauft han het jo gwüsst daser scho recht viel Kmh druffe hed hehe
    usserdem hani höt na kontakt mitem und er het emel bis ezt kei problem gha! und ich hanem au alles verzehlt waser öber de töff wösse muen ! also vo dem her isch das ned öbere tisch zieh!! de chäufer hettne im bewusstsie kauft daser sehr warschindli nume na es jahr oder zwei hebt :winking_face:
    han das nur welle klarstelle :evil2::face_with_tongue:



    greez!

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • @ DonBosco


    Hey Merci für de Link hehe ja Super Idee.


    Ja Aber was Meinsch chasch mer echt no en Tipp geh was Fair isch amene KaufPreis.


    ich meine wie gseit het weniger wie 10'000km bereits neui Kuplung ( die het am anfang wohni noni ha chöne recht fahre müässe chli lide Smile)
    Und susch hani de töff immer schön putzt und pflegt und het kei kratzer kei unfallschade nix der gleichen. ebe nur das tüferlegge.


    Wa meinsch für wieviel chönti sie ca. verkaufe?


    Ha da ebe Kei Ahnig *rotwerd*


    grüässli

  • Cedi


    hehe ich han denkt sie gaht mer so für 2950.- weg aber aber etz wo du schriebsch 2200-2400.- isch das eher chli unrealistisch vo mir=)


    *fraue hend hald meistens erwartige *grins*


    Hehe vieleicht chani mitemene händler zumene faire itusch pris rede het nämli scho es bike gseh wo mer gfallt *grins*


    grüässli und merci für euchi tipps bemühungen und antworte!


    schöns wuchenend und schöne Sunntig

  • mit em händler rede und denn en so höche priis becho isch leider sehr unwahrschindlich. well für de händler choschtet jede tag, wo de töff bi ihm uf em hof staht und er en nüd verchaufe chan geld. somit will er der einiges weniger zahle als er nachher defür bechunt wenn er en wiiterverchauft. müend ja die ganze "lagerchöschte" und bemüehige zum en nachher z verchaufe zahlt sii. dezue möcht er ja au no chli es plus mache.


    chlises bispiel: het für mini GSX-R600 wenni sie ituscht het no 9900CHF becho. wiiterverchauft het er de töff für mindeschtens 12'000.


    han sie denn privat verchauft und 12'500becho.
    also doch en ganz happige unterschied


    denke au wennd en türe sportler für 20'000 neu würsch chaufe bechämtisch nie de pris wo'd der da so vorstellsch.


    denke was um die 2000-2500 isch scho realistischer.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()