Jetzt wird's Ofiziell:D

  • Zitat

    Original von Hanni-bal
    Was esch den das für es auto?



    Für de fall, das du das ernscht meinsch: Nissan Skyline GT-R34 git e hand voll i de schwiiz. Stärchschti legali variante in CH 650PS, stärchschti Variante ufem Freiemarkt 1400PS - Kostepunkt ca. 600'000.-

  • so buebe ... voll OT ... glaube hed mol gheisse ... 'jetzts wirds offiziell' ... betreffend neues Möfi ... so en R6 für öpper ... nix do mit 4rädli und so... :grinning_squinting_face:


    Dänke de Admin oder so chan dä Thread do schlüüsse, oder abhaage. :face_with_rolling_eyes:

  • jo momol chli vom Thema abgschweift :grinning_squinting_face: aber jo de weltuntergang esch's ja ned haha

    d autofreaks chöned jo im geplauder channel en auto Fred ufmache :face_with_tongue:


    greeeeeeeeeeeeez!

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Zitat

    Original von Cedi



    Für de fall, das du das ernscht meinsch: Nissan Skyline GT-R34 git e hand voll i de schwiiz. Stärchschti legali variante in CH 650PS, stärchschti Variante ufem Freiemarkt 1400PS - Kostepunkt ca. 600'000.-


    Sowiit mir präsent isch, isch GAR KEINE legal und iiglöst ide schwiiz... Erst recht ned de mit 650ps (en graue oder?).
    Ha mal gmeint dass mer die gar ned chan iilöse und nur mit U-Nr. umenandfahre chan? :confused_face:

  • Zitat

    Original von Day-Day


    Sowiit mir präsent isch, isch GAR KEINE legal und iiglöst ide schwiiz... Erst recht ned de mit 650ps (en graue oder?).
    Ha mal gmeint dass mer die gar ned chan iilöse und nur mit U-Nr. umenandfahre chan? :confused_face:


    Da gönd ebe d'behauptige usenand. Ich selber ha na nie eine gseh, geschweige den mit normale schwiizer kennzeiche.
    es gitt irgendwo en aabüter wo d'skyline aabütet und gege en ufpriis au mit schwiizerzuelassig. nur de ufpriss isch nienet definiert, chan also au guet sii das de na gar keini iiglösst hett und drumm au kein priis chan definiere.


    gitt viel grücht um d'skyline. bevor ich aber glaube das e skyline d'schwiizer hürde gnah hett, wett ich den das au mal gseh:D

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Wänni wür uf "Gebückti" stah, fändis au en super Töff. :engel: Aber blieb lieber "Gebücktenjäger" :smiling_face_with_horns:


    Nei im Ernst, schöns Töffli, wünsch der viel Spass demit und en huufe schöni Erläbnis. :rock:



  • hööö? Das sich doch en Hammer Charre! :top2:

  • Hehe Jimmy sobaldine offe han luegemer dänn wäär das do wäär jagt gäll :grinning_squinting_face:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten