verwütscht mit L und zweite hine druf!!

  • Hoi Zämme


    Ich bin grad vorher vo mene VERDAMMTE NUTTESOHN verwütscht worde.


    Was passiert jetzt mit min Uswis und wieviel muess ich öpe Zähle??


    mfg
    Spiros*


  • dini beleidigunge bringet garnüt. Du bisch de idiot gsi wo sich nöd as gsetzt ghalte het.


    Wenn's ganz dumm chunnt, den gisch jetzte de Lappe weg. Wenn Glück hesch, gits so ca. 60.- Buess.

  • Ok häsch scho rächt. :winking_face:


    Also du meinsch ca.100.- türer hans nöd werde oder? Muess ich villicht der führeruswiss abgeh?



    mfg

  • Ebe, wenn Glück hesch denn: Fr.60.-


    Wenn Pech hesch: Buess vo 60.- bis 1'000.- und/oder Führerschii abgeh ( das choschtet denn nomal 360.- für d'bearbeitig ).

  • mer chans nöd veralgemeinere.


    Es chunnt druf ah wie du em bull gegeüber gsi bisch und wie er gad druff isch.


    wenn er en nette isch, gits nume e buess. wenn du ihn no dumm agmacht hesch denn git er's zum richter und denn tuet's Gericht entscheide was mit dir passiert.


    Vermuetli wirds aber nume e Buess im bereich vo Fr.60.- si.

  • Ich bin zu ihm ganz nett gsi, er zu mier au aber am afang hett er welle de uswiss izie und dänn het er am kolleg aglüte und gfrögt ob das gat. Wahrschinlich hett de andere nei geit und so hann ich wieder min uswiss uf de stell übercho. aber er het gseit er hans nöd selber entscheide was ich muess zähle das entscheidet anderi hett er zu mier gseit. was het er damit gmeint?

  • Sinder grad z zweite hinne druf gsi? Oder nume eine? Also z zweite unterwägs? :winking_face:


    Also wenn din Kolleg/dini Kollegin de Uswis für die entsprächend Kategorie hät, de passiert doch gar nüt, oder?



    Luegsch mal da..Bundesgsetz

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

    Einmal editiert, zuletzt von McFear ()

  • also wenn du scheisse bausch, denn gad richtig wie ?


    ohni prüefig eine hine druff neh isch s'einte, das hani selber au paar mal gmacht gah, aber eine mitneh wo ken helm het?


    es langet scho daser bim losfahre einmal nöd ufpasst, denn gheit er hine abe und spaltet sich sin grind ???



    Sorry, aber für söttigi aktione sötts nöd nume 40.- buess geh sundern de lappe weg.

  • Hab noch einen Link angegeben im oberen Post.


    Ja ohne Helm, schon nicht so schlau...

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • also 40.- für ohni helm gönd ah dich


    +


    Buess vom eigentliche vergehe und das chan, wie scho oft gseit bis zum führerschii entzug gah

  • Also wie scho mehr mols gseid... mer chan ned säge was der passiert. Zuviel Sache spelled do en Rolle.


    Wobi wenn bi somene Fall de Uswiiis ned verlüüürsch, denn hätsch en verfluecht nätte Polizest verwötscht!


    Aso wenn ech de wär, wör ech mol met verloscht vom Uswis rächne.
    Rächnisch met dem chas eigentli nöm schlemmer cho *fg*

    Einmal editiert, zuletzt von DeepZone ()

  • ach git sicher no irgend e gsetzlichi grundlag mit dere sie di für d prüefig sperre chönd für die nächschte paar jahr mit de begründig, dass du no nid gnueg verantwortigsvoll bisch zum füehre vomene fahrzüg.
    das isch denn halt alles uslegig vom jewilige bearbeiter oder halt richter....


    zumindescht blödi sach ohni helm eine go hinde druf näh. well wenn en mischt bausch und er nachher im rollstuehl hockt, denn hesch uf guet dütsch "gschisse"

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener