Bridgestone BT-016

  • einisch labereisch drvo wenns kritisch isch nimmsch d hinderrad brems wennd gsesch das du scheisse verzellt hesch denn änderisch ploetzlich dini Meinung und seisch ja nur wenn ich zit han.. weisch was dis dumme getue gaht mir ufe sack..

  • wie langsam bisch denn du underwegs, dass es bi dir situatione gid, wo du WEISCH du bisch z schnell aber no ziit hesch...


    Hani also nonie erlebt dassi gwüsst han dasi z schnell bin, aber trotzdem ziit gha hätt via blackberry en thread im forum z eröffne und nachefrage weli bräms ich no sell betätige oder ob öber en alternative vorschlag hätt wieni us dem bevorstehende dillemma usechume...

  • haha dä server hät widr mal en Epi - Afall.. isch hald schwer z sägä wiämer inärä würkli krassä situation reagiert.. geschweige dän au no z realisiärä was mä gmacht hät.. aber ebä.. dä server isch ja üsä Hero!!! hehe.. jäjo.. !!! i säg ja das muäs jedä selber usäfindä und probiärä.. ich chas nöd sägä was besser isch oder nöd... und bi mir chunts immer uf d situation druff ah...!!!


    weni d kurvä kennä und i zb. weiss das si etz dän nah enger wird resp. zuä macht!!!

    Einmal editiert, zuletzt von greenvr6 ()

  • Zitat

    Original von SERVER
    einisch labereisch drvo wenns kritisch isch nimmsch d hinderrad brems wennd gsesch das du scheisse verzellt hesch denn änderisch ploetzlich dini Meinung und seisch ja nur wenn ich zit han.. weisch was dis dumme getue gaht mir ufe sack..


    da dezue chani nur mich selber zitiere...:


    Zitat

    Original von Day-Day


    Lügner sind immer glich:


    Es fod aa mitem Höhepunkt, und denn wird schritt für schritt im detail downgraded und korrigiert wenn öber widerstand leistet... Das Schema hani scho zuuuu oft erläbt.
    (Ufzmal isch de Polizist en Kolleg vom Kolleg... zersch 120 denn nurna ca. 110 usw.. blablabla)
    Und am schluss sind d Lügner wüetend, will sie gstellt hesch... Und reagiered genau so i dem Stil wies du grad vorzeigt hesch. Mit luuter :wand:X( und :böse:


    @Greeny


    Wennt kurve kennsch und weisch dass sie zuemacht, denn bisch aber ned z schnell underwegs... Und susch fahrshc chli komisch, wenn trotz wüssens doch z schnell bisch und dich muesch korrigiere...
    E chlini justierig am gas langed mines erachtens förig bi sonere unregelmässige kurve, zum de speed apasse...

    Einmal editiert, zuletzt von Day-Day ()

  • @Day-Day:


    du weisches ja dämfall besser als ich.. also mach das so wiät wetsch.. i has nur xeit was ich amel machä.. wenn ä kurvä enger wird langät bi mir nöd immer ab em gas gah, den nimi churz d hinderradbrems.. es het au scho anderi situationä geh woni si bruch han.. aber das isch ja glich..!!! das muä jedä für sich selber usäfindä..!!! aber bitte vorsichtig si!!!


    a dis eigäne zitat,.. i blib sachlich und das do hät etz überhaupt nünt z tuä mit lügnä oder der gleichen!!! aber isch liäb holsch dini altä sätzli widr mal fürä... :face_with_rolling_eyes:


    dä SERVER hät ebä s problem das ers nöd gnau glässä het und ich mach em das nöd zum vorwurf.. wiä xeit chani dir nöd sägä wen i d HB bruchä wills immer chli andersch isch.. i würkli kritschä situationä wot dich eifach uf dini reaktion muäsch verlah isches meischtens schwirig z sägä wasd machsch..!!! i ha dir nur mal en ahaltspunkt geh zum dir sägä weni s zb. mal brucht han oder wenn au nöd.. !!! aber went wägä so sachä ufghänkt wirsch isches eh nöd würkli s interessä da zum erfahrigä usztuschä sondern zum tumm umä F****!!! (i mein etz nöd direkt dich Day-Day)!!!


    liäber chli weniger gas id kurvä und i dä kurvä meh gas geh wens xehsch isch möglich..


    isch ja en satz vo mir xi...

    Einmal editiert, zuletzt von greenvr6 ()

  • Zitat

    Original von SERVER
    Naja immerhin Ficke ich und werde nicht gefickt green :winking_face:


    naja, wens dän so wär!? :mad:

  • Ja aber etz benämed eu wider...


    isch vilciht chli falsch verstande worde vom SERVER...


    hesch ja scho druf hiigwise dass d HB zum chlini speedapassige verwändisch... da chamer dir ja nüt vorwerfe wenn du das mache muesch... Obs en triftige grund för das git oder ned, oder ob du en komische fahrstil hesch, scheiss egal...


    und a propos ficken...


    da wördi etz ned z gross rede well einisch mal nüt gege dich vorgwise chan werde (was ja au guet isch)...
    Din anus isch bereits scho so gross dass mer es schwedeoferohr chan dri mache... also PSSSSSST... :winking_face:

  • haha... jäjo.. !!!


    was au immer.. jedem das seine!!! i ha dä hypi nur gfrogät will er realtiv vill erfahrigä hät au mit dä rennstecki... und wenn mir en *profi*-fahrer seit das es nöd so gschid isch und das ichs besser immer mit dä vorderbrems sell versuächä machi das au und luäg das i mi dra haltä chan, vilicht isches mal mini rettig..!!! mä weiss ja niä.. :face_with_tongue:


    haha, du widr (Day-Day) primitivs geschnorre..hehe.. nei witz, solang mir niämert s gägäteil chan bewissä vo däm woni druff beharrä wird ich nöd gf***!!! sondern nur agmacht..!!! aber das isch ja bi däm thread erst recht nöd dä fall... !!!


    i hoffä natürlich das niämert vo eu i so ä kritischi situation muä cho wiä ich au scho und erst gad,.. und wenn scho das ihr richtig reagiärät!!! will än umfall wünsch i niämertem!!!


    darum bini mir am überleggä mal so en grundkurs uf dä rennstrecki z machä mit so instruktorä wo dir das alles gnau bi bringä chönd, wiä s bremsä idä kurvä!!! das findi nämli huärä wichtig..!!!

  • @ Alle


    Warum ich mir jetzt den BT 016 nicht aufziehen würde......


    Ich brauche Reifen die auch im Nassen und wenn es Kalt ist schnell auf Temperatur kommen. Dann erwarte ich noch eine gewisse Haltbarkeit. Ich möchte nicht den Hinterreifen alle 3000km wechseln müssen. Und bezahlbar sollten die Teile auch noch sein.


    Meiner Meinung nach geht der BT016 zu stark in Richtung Rennreifen. Seine Möglichkeiten sind extrem hoch für einen Tourensportreifen (kann man alles in der neuen PS nachlesen).


    Reifen wie der BT002 RS, Metzeler K3, Conti Race Attack, Pirelli Supercorsa Pro, und ähnliche strassenzugelassene Rennreifen sind auf der Landstrasse wirklich unterfordert. Die sind super für Leute die mit dem eigenen Motorrad an den Rundkurs fahren und Abends wieder nach Hause wollen.


    Für mich pers. ist zurzeit für die öffentliche Strasse, die optimale Bereifung einen PiPo vorne (es spielt keine Rolle ob der normale PiPo oder der PiPo 2CT) und für hinten den PiRo 2, oder Metzeler Z6.


    Zahlbar und vernünftige Laufleistung. Damit fühle ich mich sicher genug auch wenn ich vom Platzregen überrascht werde oder im Winter bei 0°C rumfahre.


    gruss

  • So, hab mir jetzt den BT-016 montieren lassen. Mal schauen, die der sich so anstellt.


    Töff-Fahrer: Diese Testberichte sind immer so ne Sache. Schau dir mal den Test zu den 1000er an. Die Kawa z.B. kommt da ja nicht gut weg. Und im einem anderen Magazin wurden die genau gleichen Moppeds getestet. Nur da schnitt die Kawa sehr gut ab! Auf Platz 1, glaub ich. Also so viel gebe ich auf die Tests nicht mehr... Wer mehr bezahlt oder ähnliche Gegenleistungen bringt, wird sicher auch besser bewertet.


    Aber das geilste beim Mech war, als da zwei süd-östliche Landsmänner mit ihren sehr aufgemotzten GSX-R und den leichten Sommerhosen kamen. Der einte brauchte einen neuen Hinterreifen. Zuerst verglich er mal optisch das Profil des BT-016 und des PP, welches besser zum Motorrad passte. Dannach wollte er unbedingt und um jeden Preis den PP 2CT haben. Nur beim betrachten seines alten Reifens bemerkte man, dass er den Bereich, welche die weichere Mischung war, gar nie brauchte. Das heisst der Reifen war in der Mitte total flach und aussen noch neu, wirklich neu!! Naja, auch solche gibt es...

  • Hoffe du kannst schon bald mal ein Feedback geben... werde nächstens wohl auch einen neuen aufziehen, mal schauen... warscheinlich versuch ich den mal...