Lackierung...

  • das isch chli Oliv-Titan-Carbon-Grau oder so... :grinning_squinting_face:



    ich denke de schwarz rahme passt förig.. de chan gar ned NED passe...

  • @ Raiden... das isch ganz ä anderi Farb :grinning_squinting_face:


    CodEseVen... Schwarz isch natürli immer guet :face_with_tongue: Aber wie de Day-Day scho gseit het verschwindet denn viel Konture vom Töff...


    Ich han jetz mal im Daytona Forum gschribe sie sölled paar föteli vo Daytonas wo nöd ide Standard Farbe sind poste... Ich tues denn da ine denn gsehmer wie das usgseht...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Also da hani mal 2 biespiel


    Schwarz:
    http://www.daytona600.org/album_pic.php?pic_id=1236 Weiss nöd warum de Link nöd gaht... chan das bild au nöd mitem Bild Uploader vom Forum ufe lade... :böse:


    Und wiis:


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/whitedaytuna(Original).jpg]

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

    2 Mal editiert, zuletzt von Epimenides ()

  • also i wür nöd irgend ä daytona kopiere wo guet usgseht :smiling_face: das findi billig


    mach lieber was eiges...

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Zitat

    Original von MichiR6
    also i wür nöd irgend ä daytona kopiere wo guet usgseht :smiling_face: das findi billig


    mach lieber was eiges...



    Was het das mit kopiere z'tue? Nur wills di glich farb isch... denn isch ja jede schwarzi Töff kopiert.


    Ich chönt natürli pünkt und streife druff lackiere denn bini sicher de einzig (mongo) wo das het :grinning_squinting_face:


    Oder ich chönt au es chätzli airbrushe lah :wand:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • am beste machsch nüt epi...


    in 2 jahr wetsch vilicht eh en andere töff.. denn heds der nüt bracht...


    und ich bin der meinig en original lackierte töff verkauft sich besser als en gsprützte... macht bi mir eifach en "bastel" iidruck...


    greetz



  • Ja da hesch du scho recht... de Idruck machts bi mir au. Aber ich wird de töff eh nüme verkaufe i 2 jahr...


    De het jetz scho 25'000 km druff und i 2 Jahr chanen villicht no für 2000-3000 stutz verkaufe (wenn überhaupt öper so dumm isch und so en alte töff chauft... ) :face_with_rolling_eyes:


    Und wenns so wiit isch denn scheissi uf die paar Mille und behalten zum chli dra ume schrube... Also vo dem her machi mir kei sorge wegem wieder verkaufe.


    Aber ebe wie gseit... das sind alles nur Idee woni mir hole will. Ich bin no überhaupt nöd entschlosse dasi de Töff ÜBERHAUPT umsprütze...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Aso ech wör mol es paar Entwörf probiere zmache met de Farbe Seidematt-Schwarz ond dem gäl wot scho mol zeiget hesch. Dänke die beide passet super zonenand, ond es hets ned jede.


    Wobi ech mini siiide-matt schwarz Duc au andersch lo sprötze ha :grinning_squinting_face:

  • Also vo Auto wege her:



    Ich han anem Treffe mal en Corrado gseh de Zitronegäl & Schwarz-Mét. gsi isch. Mitti Heckklappe schräg nach vorne uf höchi vo de Kotflügel lackiert. Obe gäl und une schwarz. Het hammer usgseh!

  • mer gfallter also gelb :grinning_face_with_smiling_eyes: verschtahne ned werom das du de jetzt wilsch umspritze :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Zitat

    Original von raiden.ch
    Wiis gsed zwar scho recht geil us. Au wenns vell hend, wenn denn wördis wiis oder Giftgrüen mache.



    söll der mal verrate werum mis auto schwarz-matt wird? Wegem Putze :grinning_squinting_face: Git ke eifacheri Farb wenns um's putze gaht will polliere muesch derte garnüt und mer gseht nöd gad jede schmutz :smiling_face: