user -Vorstellungen

  • hey was isch los :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: ne nei bi nume chli guet gluunet wülli hüt ändlech mit mim car cha ga ume düüse.......

  • Zitat

    Original von monky
    ...und da ich relativ churz bin müessti`s eine si wo e tüüfi sitzbank hätt , dass ich mit de scheiche ( Beine )abe chume . Mal luege was so in frag chunt !


    Probier's mitere F650GS (BMW) do griegt me für dr glych Prys vo Wärk us e tiefere Sattel :winking_face:

    Gib dem Schnabeltier die Sporen...

  • Was häts dänn au mit "Virago" uf sich ? Chume voll nöd druus und bitte um ufklärig :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Öhm was isch denn d'Frog *sichamkopfkratz* :confused_face: was d'Modällbezeichnig 'Virago' bedütet? Isch wie 'Ninja' oder 'Hayabusa' (nur nit eso schnäll :grinning_squinting_face: ) oder hani das jetzt falsch verschtande?

    Gib dem Schnabeltier die Sporen...

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    Erscht mol HERZLICH WILLKOMME


    aber wiso muen ich immer wenn ich Yamaha 535 "Virago" les, a öppis anders denke???
    Yamaha het do sölle en andere name ne also wirklich.....
    :grinning_squinting_face::smiling_face_with_sunglasses:
    Have fun


    i gloub dr dark force het dä kommentar gmeint......

  • Zitat

    Original von monky
    Also uftue chameren, aber s bringt nöd vil grad mal 3 PS und da ich relativ churz bin müessti`s eine si wo e tüüfi sitzbank hätt , dass ich mit de scheiche ( Beine )abe chume . Mal luege was so in frag chunt !


    wenn dir d'Leistig langät, wür i dä schö Töff bhaltä. :winking_face:

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • :grinning_squinting_face: für mi langet d leischtig scho und d höchi isch au grad rächt .


    :)) de rescht überlegimer nach em winterschlaf und wäni d prüeffig gmacht han .


    no e frag wie isch jetzt das ? :confused_face:
    muesmer jetzt würkli für ad prüefig min 47Ps bringe ?
    han da wider ganz anderi gschichte ghört

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Zitat

    Original von monky
    muesmer jetzt würkli für ad prüefig min 47Ps bringe ?
    han da wider ganz anderi gschichte ghört


    Jo das nämt mi au no wonder. Do geds die verschedenste Gschechte. Ech glaub ech lüte morn mol ofs Strosseverkehrsamt a. Die chönd mer do secher witer hälfe.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Monkey
    Do stods werkli ganz genau:

    Zitat

    Prüfungsfahrzeug

    Ein zweirädriges Motorrad ohne Seitenwagen,
    mit einer Motorleistung von mindestens 35 kW und zwei Sitzplätzen.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Jo das si doch huere Wixxer. Es regt vorauem huere uf we dr Töff eigetlech schon gnue PS hätti aber im Uswiis weniger wäge de schwule Schwizer Abgasvorschrifte X(

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • X( das mit de Prüefigsgschicht


    ja s hät sich bestätiged min 35kw .
    en kolleg vo mir hät sich allerdings im Strassevercheersamt ZH informiert und das Tüpfi hät em ä falschi Uskunft gäh ,drum bini dänn au nümm drus cho . Ergo sogar die beamte döde händs nonig im griff! X(

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende