50er und so en Seich ...

  • so... muess mi mol loswärde do...


    isch das eigentli no es Töffforum oder ned. Do wird über Underbodeblüüchtig vo so Scooter diskutiert und so 50er Möfi ... nume so, sind das Möfi? ... sorry, aber Töffli hämmer mit 5i gfahre :smiling_face:


    Ich möcht mol eifach das loswärde, vo gschiidschnore und so komische Idee, wele Töff söll i wähle und so züügs... hey, es isch es TÖFF Forum... so Teil mit 2 Rädli un paar PS zum zügig fahre, und ned zum i d'City mit Kaputzepulli röschte.


    Also ... ich hoffe schwär es passt sich nöchschtens weder aa... süsch wird wohl de einti oder anderi do abspringe.


    und jetzt chönd er loslegge und mich afräse....

  • soso, jetzt spricht mier eine us de seel.


    bin zwar au mole 50er gfahre, aber denn hani mi ned breitdrückt imene forum und eifrach gschnorred( eifach frisiere das züüg).


    isch afi ächt schlimm, wägs würkli ned viel kompetänti lüüt da inne hed, wer wot sich scho vomene 50er fahrer la säge wele slick guet isch, nur wägers imene dütsche töffheftli gläse hed????


    DIRT, feels like too...

  • was de junior isch 50er gfahre, söll ich jetzt no mit dir rede? ... chas ned sii. das ghört sich gar ned, wie ich scho kei Quad, oder ATV oder süsch so SandchaschteFahrzüüg mit 4 Rädli komisch finde, die grüesst mer au ned.


    Aber wie de dirt schriibt, ich werde jetzt wohl au es verwartn überchoo :smiling_face: ... aber ich dänke de Admin muess sich überlegge, wie er en herte chärn vo töfffahrer - do mein ich übrigens TÖFF ... und kei Roller, 50er, vellich au Touremöfis oder so - will bhalte. ... aber mol luege ... chunnt sicher guet und es wird weder es forum mit vernüftige biiträg.

  • Zitat

    Original von Lümmel
    was de junior isch 50er gfahre, söll ich jetzt no mit dir rede? ... chas ned sii. das ghört sich gar ned, wie ich scho kei Quad, oder ATV oder süsch so SandchaschteFahrzüüg mit 4 Rädli komisch finde, die grüesst mer au ned.


    Aber wie de dirt schriibt, ich werde jetzt wohl au es verwartn überchoo :smiling_face: ... aber ich dänke de Admin muess sich überlegge, wie er en herte chärn vo töfffahrer - do mein ich übrigens TÖFF ... und kei Roller, 50er, vellich au Touremöfis oder so - will bhalte. ... aber mol luege ... chunnt sicher guet und es wird weder es forum mit vernüftige biiträg.



    härte chärn?? :ugly: egal


    Ähm... ok die fahred chli weniger PS usw.
    Ond Tipps gäh was Reife usw agoht chönts natürli au ned wörkli. Wobi das Lüt, wo sit 2-3 Mönet Töff fahred (aso e grossi), au ned wörkli chönd mache.


    Mer händ nunmal so Gröppli do enne. Ech meine die wo chli gmüetlecher fahred... haued jo au ned ab, nor will die einte do enne nor emmer Tüüürli för zügig-Fahrer möched oder?


    Ond wenn nunmal so en 50erli fahrer oder was weiss ich fahrer en Frog het... esch dWahrschinlechkeit das sie do enne chan beantwortet werde relativ höch. Also verstoh echs au wenn ers probiert. Au wenns zor Ziit chli vel esch...

    Einmal editiert, zuletzt von DeepZone ()

  • vielicht chan mer e art underforene mache so dass mer denn chan istelle, vo wellne unterforene, dass mer d biträg jewils im portal will azeigt becho.


    so sind zwar alli vorhande und mer chan au i allne fore läse, aber wenn mer sich ilogged bechunnt mer uf em portal nume die neue biträg us de unterforene ufglischtet, wo eim au interessiered. im gsx-r1000.net forum isch das zum biespil so glöst.


    denke das wär e lösig, wo all demit chönd läbe. so chönd die wo über 50er tuning und underbodebelüchtig wennd rede das in rueh i dem forum mache, und wenns e frag hend wo eine vo de fahrer vo grosse töff chönt beantworte erreiched die au, ohni aber dene uf'd närve z gah.


    han halt kei ahnig wie ufwändig so öppis isch (wenns es nid scho git und ich nume nonig usgfunde han wies funktioniert)


    well mues da i dem punkt sowohl am lümmel wie au de deepzone rechtgäh. einigi sind da inne mal 50erli gfahre und chönd vo dem her tipps gäh. allerdings nervts mi au wenn jede tag wieder irgend e neus thema ufgmacht wird "wie machi min 50er 10kmh schneller"



    DiRT


    cools bild hesch da als avatar und en geniale töff. eifach en traum die superduke R

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • ich weiss gar nöd was dir händ...ich find sowas no unterhaltsam...vor allem dass mr sich so drah chan ufrege :D...wege dene paar threads über 50er... de lümmel wott eifach es verwarnt das isch alles :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von DiRT
    waaaaaaaaas du bisch mal 50er gfahre? :grinning_squinting_face:


    jä jo ihr hend jo recht - und abgseh devo, ich will au es VERWARNT! becho.. isch grad echt trendy :mad:



    nonig mal 10 post und sone schnurre, wenn denn en kickbann und ke verwarnt -.-


    @Lümmel:


    50ccm als "Renntöff" oder Crosser sind ja no OK, aber die scooter sache gönd mer langsam au uf de sack.

  • 50er sich 50er öb pseudo sportlich oder scooter oder crosser.....



    wot au ändli es VERWARNT!


    es gid so viel forene für 50er
    z.B. Scooter-attack ; Scootercenter ; tunescoot
    DIE forene sind für so öpis zueständig


    es heisst jo würkli TOEFF-forum und ned anderscht.

  • Zitat

    Original von Hypi
    ich weiss gar nöd was dir händ...ich find sowas no unterhaltsam...vor allem dass mr sich so drah chan ufrege :D...wege dene paar threads über 50er... de lümmel wott eifach es verwarnt das isch alles :grinning_squinting_face:


    Hypi, du kennsch mi irgendwie z'guet :smiling_face:

  • Zom glöck zelle 125er ned dezue...i wörd mer ä of kei fall en onderbodebelüüchtig oder en fake-NOS-fläsche a töff schruube! :winking_face:


    aber i wörd mol säge, dass die lüüt wo 50er fahre ond absolut 0 ahnig händ, eifach vo dene lüüt sölle öberzüügt wärde, wo ahnig händ...


    verbüüte chamer so "töff" ned, ossert mer verbietet 2-takter allgemein, aber das wär rassistisch! :winking_face: rollerfahrer werdet jo ned grüesst, also send die eh kes thema! i gratuliere jedem 50er fahrer härzlech wo sech ke roller kauft het...:D

  • LOL etz höred doch mal uf...


    ICH HAN DA ES VERWARNT, und de server :grinning_squinting_face: und das blibt au soo...


    @Topic


    Chan doch ned so schwerig sii en Unterkategorie "Mofas / Roller" z erstelle oder? Sorry wenn ich mich tüüsche. Und es brucht ja kei unterkategorien det drin, sondern nur ein "Eimer" för alli... :grinning_squinting_face: