lakieropfer;-)

  • Also ich find s design und d farbkombi grusig...



    erinneret mi chli a so züg:


    [Blockierte Grafik: http://www.carson-modelsport.com/Files/XMWUserGallery/23660_1_1.jpg]


    aber das isch wohl ned am schwegi sini schuld... leider gsed mer aber uf de bilder ned so guet wied farb isch... aber ich nimme aa dasses perfekt isch?
    schwegi
    sind das handy bilder? mach doch mal mitre richtige cam... denn gsed mer d quali besser vom lack...

  • Nei fürd Farbkombo cha de Schwegi nüt defür. Das isch mini Uflag gsi. Ganz eifach will ich es schwarz-blaus Kombi ha und d'Originalschale au blau-schwarz isch, inklusive Tank. De Original Tank bliibt nämli vorläufig druf

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • gsegt guet us.


    Probier de einisch s chläbbang furt z nä bevor das dr lack ganz droch isch de bricht dr dr lack ade kante nid eso starch ab.



    gruess stifu

  • ja das hemmer gmacht sproblem bem schutzblech esch das es zu fiin esch also du settisch de lak komplett ushärte la


    bi dere farbesch es e so das kei härter innetuesch sondern nur chlöi verdünner


    wel am schluss chunt en lack druf wod farb feschtig...


    aber hesch recht wend herter dinne hesch muesch es chli früener abzie


    grz

  • Hallo
    hab vor kurzem diesen Thread eröffnet: http://www.toeff-forum.ch/thread.php?threadid=4576&sid=


    Hab eigentlich nicht nach dir gesucht, aber vielleicht kannst du mir ja auch weiter helfen!
    Suche eine Lackier-Künstler, mit Betonung auf Künstler!


    Denn das Logo (http://www.spore.com/static/av…8/993/GearsOfWar_logo.jpg) das ich gerne hätte kann man nicht so einach schnell mit ein paar Folien abkleben.
    Da muss einer ran der mit dem Airbrush umzugehen weiss! Kannst du das auch?!

  • Sali, aso 1stens hani ma e Frag.
    Ich wür gern Dfelge vo minere 05er Ninja Lackiere, etz hani e Frag. ich ha mer sege lah das Lackiere nöd so extrem hebet, das mer dFelge eher söll pullvere lah, Was meined ier dezue? oder Hebed dFarb wen mers Lackiert?


    Wen Ja was würdsch da wele für Beid Felge?
    Farb weri schwarz Glanz


    Cheerio

  • Moin Jazzmonster, es gibt ansonsten, falls Schweggi keine Zeit lust oder was auch immer hat, noch die möglichkeit das du mir das Ding gibst, es gibt 2 möglichkeiten den Skull auf die Maschine zu bekommen, wo solls denn drauf,w ie gross solls sein ?

    Wer Schmetterlinge im Bauch will, muss sich Raupen in den Arsch schieben.

  • Zitat

    Original von ZX&R BLUE
    Sali, aso 1stens hani ma e Frag.
    Ich wür gern Dfelge vo minere 05er Ninja Lackiere, etz hani e Frag. ich ha mer sege lah das Lackiere nöd so extrem hebet, das mer dFelge eher söll pullvere lah, Was meined ier dezue? oder Hebed dFarb wen mers Lackiert?


    Wen Ja was würdsch da wele für Beid Felge?
    Farb weri schwarz Glanz


    Cheerio




    I würd grundsätzlich eich alles Pulvere, denn hebets dr 100 Johr und no e paar meh, bim Lack hesch halt s problem das des irgendwen widermuesch mache...


    gruess

    Wer Schmetterlinge im Bauch will, muss sich Raupen in den Arsch schieben.