Rennstrecke, wann, wo, wer

  • Hallo zäme


    ich bin nonie uf enere rennstrecki go tätsche, aber es reizt mi brutal. desshalb hani denkt, machi mal en thread uf, wo jede wo uf'd strecki goht chan schribe wenn, wo, wer, wievills choschtet und öb mr no chönnt mitcho...


    so chönntet sich unerfahreni was strecki ahgaht, wie ich, es paar erfahrerne ahschlüsse...


    oder villicht gits au au eifach eso en huufe vo unerfahrene lüüt wo alli zäme mal uf d'strecki wend und sich do im thread findet...

  • 2. August


    Anneau du rhin
    met speer-racing
    ca. 280 fr.
    het glaubs no platz (be net secher)

    Einmal editiert, zuletzt von jay b ()

  • pollito; fahred ir mit emene transporter uf ungarn?


    2.8. het nur no plätz uf de warteliste..

    warum kämpfen, wenn ich weiss, dass ich gewinne :face_with_rolling_eyes:


    Just a dream

    Einmal editiert, zuletzt von yzf-r108 ()

  • Ja min Kolleg hät en Transporter organisiert. Isch aber scho mit 2 Töff und 3 Lüüt belade, also voll. Sorry :ugly:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • ich + maini sind doooooo


    und


    ich + maini + bösci +Server sind 9/10 sept in anneau mit em cornu

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • so 2-3x AdR ... weiss nonig, chund dänn scho
    Endi Juni Ledenon ... duci am uusteschte :smiling_face:
    Mugello im Herbst ... geili Pischte :face_with_tongue:


    meh liit ziitlich einfach ned din, welle scho, aber git lüüt die müend no schaffe :mad:

  • Zitat

    Original von Lümmel


    tztz.. luschtige Typ de Jacques Cornu ... und macht no gueti Kurs. Gange zum im Ändi Juni uf Ledenon.


    --> http://www.cornu-moto.ch/d/school.htm


    lol... du sack... wenni das gwüsst hett, hetti mi dir aagschlosse uf ledenon. han eigendlich au wider welle gah, aber de hypi hett de schisser becho;)


    ledenon isch eifach e geili pischte

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini


    lol... du sack... wenni das gwüsst hett, hetti mi dir aagschlosse uf ledenon. han eigendlich au wider welle gah, aber de hypi hett de schisser becho;)


    ledenon isch eifach e geili pischte


    chum jetzt maini, hesch dänk du de schwanz iizoge :face_with_tongue: will hesch müesse zügle und ned gwüsst hesch öb alli töffteili am neue ort achömed :face_with_tongue:

  • YZF-R08, wennt es erschmol gosch empfihli dir au de Cornu. Dött wird no vill erklärt und bi gwüsse Versicherige (z.B. Mobiliar) fahrsch sogar mit Versicherigsschutz wills bim Cornu Fahrsicherheitstrainings und kei Renntrainings sind. Defür isch häts meischtens au ide schnelle Gruppe es paar Kurveparker.

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    ich + maini + bösci +Server sind 9/10 sept in anneau mit em cornu


    meined ir da chamer sich eu no ahschlüsse?