YZF 600 R6 Bj. 01

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    Original von Boo
    Krassi schräglage sind mit jedem moderne Reife möglich. De unterschied bime Sportreife isch, dass er in Schräglag no meh Beschlünigung mag überträge. Und das häsch bime drosslete Töff eh nöd :winking_face:


    Jep das stimmt irgendwie ja scho... aber meistens stürzt mer doch bim Abremse uf e Kurve und nöd i de Kurve selber... und da isch de Grip vom Vorderrad entscheidend. En härte Reife vertreit halt eifach weniger "Verbremser" als en Sportreife (egal wieviel PS im Spiel sind) :winking_face:


    Aber wenn nöd grad zu de ganz pickte ghörsch wo sich scho als Afänger müend as Limit taste, denn machts en günstige Satz Reife allemal!

  • Zitat

    Original von DiRT
    aber meistens stürzt mer doch bim Abremse uf e Kurve und nöd i de Kurve selber... und da isch de Grip vom Vorderrad entscheidend.


    Kei ahnig wie MER meischtens stürtz, han da no kei erfahrig :mad:
    Und wie du seisch. Wennd di as Limit wettsch taschte gahsch lieber uf e Rennstrecki, mit richtige Reife und entdrossletem Töff. Und ich behaupte jetzt mal, wer miteme Z6 bim Abrämse ufd Schnurre gheit, de wär au miteme PiPo ufd Schurre gheit. Will er het ganz eifach öppis falsch gmacht :face_with_tongue:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Also ich ha die glich R6.. ha fürs Drossle au so um die 650.- zahlt und für pneu hinde und vorne mit uswuchte und allem au namal so gege die 660.-....

    ddffl

  • Bi de Fenke chonts haut sehr druf a, wo sie choufsch. Bimene Mech send sie meistens türer aus beme sone grosse Reifehändler à la Pneu Frank oder so. Nome hät ig bi dene eifach ned s'Vertroue wäge de Qualität for arbeit.


    Am beste eifach chli omefroge.

  • die denked in letschter ziit mines erachtens aunüm eso subjektiv, wie auscho....gsehnd hald scho es potentiells gschäft, wemmers was go fröge gaht. wenscho würkli zumene vertrauens-mech...sprich eine wo'd dini erfahrige scho demit gmacht hesch.