YZF 600 R6 Bj. 01

  • Hi Leute,
    ich habe die Möglichkeit mir eine YZF 600 R6 Bj. 01 zu kaufen.


    Ich müsste sie noch drosseln und neue Pneus kaufen.


    Könnt ihr mir sagen, welche kosten für die Drosselung und für die Pneus etwa anfallen, sowie wie teuer der Töff etwa im Unterhalt ist +-?



    Danke

  • Hallo!


    also de TS osem forum do het e r6 aber glaub johrgang 00...froogsch mol ehn...:D velecht meldet er sech jo ä sälber...


    d'drosselig esch halt no öbere vergaser greglet ond drom zieht si schlechter als z.b. e 05er r6...sösch esches secher ke schlechte töff :winking_face:

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu ()

  • jep genau ich han en r6 bj 00! und wie de fitouuu scho gschrebe het wär denn au die met bj 01 no met vergaser!


    also ich han för mini drossle loh öppe 700 stei zahlt gha aber ich ben au bemene scheiss mech gsi! de het ned mol gwösst dass r6 met bj onder 03 no met vergaser send! ond het en aleitig vom internet abeglade gha ond ergendwie 5 stond arbet dra gha!


    also i dänke mol eigentlich sötti d r6 met vergaser zom drossle om die 300,400 franke ome sie aber am beste frogsch eifach mol bemene yamaha-händler i dinere umgäbig ah was sie deför verlanged!


    pneu send halt onterschiedlich tür chonnt drofa was fötigi wottschi i han glaub för mini vore öppe 260 ond hende öppe 360 stotz zahlt gha (sovell i no weiss)! ond versicherig esch teilkasko om die 800 stei!


    schösch esch sonen töff eigentlich relativ gönstig em onterhalt, brucht ned vell bänzin ond esch au eigentlich nie öppis kabott!


    ond wäge de leistig beni mer ned secher öb die met vergaser vell schlächter zieht! es chan sie dass sie wenig schlächter zieht aber vell machts äuä ned us!


    @ fitouuu, dass mini r6 om einiges lamer esch als em skali2 sini liit au no rächt dra dasi en high up uspoff han well bevori de high up dra gmacht han esch mini au no es rächts stöck besser gange ... scheiss high up :ugly5:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Danke für die schnelle Antwort. Jetzt kann ich mir entlich ein Bild über die Kosten machen.


    Was ich extrem teuer finde sind die Pneus! Bei der KTM kostet ein Satz um die 350 Fr.

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    @ fitouuu, dass mini r6 om einiges lamer esch als em skali2 sini liit au no rächt dra dasi en high up uspoff han well bevori de high up dra gmacht han esch mini au no es rächts stöck besser gange ... scheiss high up :ugly5:


    deför esch de sound geiler als bem skali2 :winking_face:


    also be de reife chonnts halt wörklech droff a wasd förig nemmsch, aber eigentlech sötts scho eher nüt billigs si...also ned am falsche ort spare :winking_face:

  • reife sind fascht so wichtig wie d'leischtig. jetzt aber d'frag wo mr sich stelle sött; bringts es wemer drosslet fahrt, en tüüre reife zha?! :confused_face:



    ich persönlich finde ned...

  • Zitat

    Original von yzf-r108
    reife sind fascht so wichtig wie d'leischtig. jetzt aber d'frag wo mr sich stelle sött; bringts es wemer drosslet fahrt, en tüüre reife zha?! :confused_face:



    ich persönlich finde ned...


    doch fendi ebe scho! schräglaag chasch genau gliich fahre drosslet wie wenn de töff offe esch ond en guete reife cha en lebensversicherig si, wenns mol droff a chonnt! vertroue i dini maschine muesch ä ha, wenn si drosslet esch ond do dezue ghört en rechtige reife...

  • klar nimsch ken veloreife...aber d'kräft wo bimene offene töff i de kurve uf de reife würked sind doch massiv höher als wemer es velo mit motor id kurve leid :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von yzf-r108
    klar nimsch ken veloreife...aber d'kräft wo bimene offene töff i de kurve uf de reife würked sind doch massiv höher als wemer es velo mit motor id kurve leid :grinning_squinting_face:




    ich denke en Continental Sport Attack für 188.20 fr dr Hinder isch en guete pris

  • Bi de Reife langet en Sporttourer à la Z6 oder Pilot Road.
    Krassi schräglage sind mit jedem moderne Reife möglich. De unterschied bime Sportreife isch, dass er in Schräglag no meh Beschlünigung mag überträge. Und das häsch bime drosslete Töff eh nöd :winking_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Zitat

    Original von yzf-r108
    klar nimsch ken veloreife...aber d'kräft wo bimene offene töff i de kurve uf de reife würked sind doch massiv höher als wemer es velo mit motor id kurve leid :grinning_squinting_face:


    nei, denn en drosselte töff esch jo ned liechter als en offne! ond es esch öbrigens ä gschwindigkeitsabhängig wie vell chraft of de reife wörkt!! also i ha of de mito ä en michelin pilot power ond de onderschied zo de nsr woni vorher gha ha wo dunlop ergendöpis gha het (jedefalls ergend en seich) merki sehr guet, obwohl i jo nonig so vell erfahrig ha...! :face_with_tongue:

  • ahaaaa, wärded töffs wemmers drosslet ned liechter?!?!? :face_with_rolling_eyes:


    klar würked chräft uf en reife wemer dur e kurve rollt, aber die würkliche underschiid, bin ich de meinig, merkt me erscht wemer d'kurve richtig uf zug fahrt und da isch de underschiid vo drosslet zu offne bikes markant...


    aber bin ken spezialischt uf dem beriich reife!!!

  • Zitat

    Original von Boo
    Bi de Reife langet en Sporttourer à la Z6 oder Pilot Road.
    Krassi schräglage sind mit jedem moderne Reife möglich. De unterschied bime Sportreife isch, dass er in Schräglag no meh Beschlünigung mag überträge. Und das häsch bime drosslete Töff eh nöd :winking_face:



    genau da würdi au empfehle. han mit mire drosslete CBF 600 und eme pilot road nie problem gha. en Z6 metzler isch sogar no chli sportlicher und funktioniert sicher ganz guet. wenns um'd schräglag gaht chan mer ja vorne en sportreife und hinde en tourereife montiere.


    chöschte für en satz chunt halt extrem durf ah wo mer chauft und öb mer selber montiere chan oder nid. wenn bim mech chaufsch lahsch sicherlich 700stei ligge. wennd im internet chaufsch und selber montiere chasch zwüsched 350 und 400 für en satz



    @fitouu


    er het scho recht; d leischtig vom sportreife chunt ersch zum träge wenn mer schräglage vo über 40°fahrt (macht mer uf de strasse einweg eher selte und en afänger scho gar nöd) oder wenn mer mit viel leischtig beschlünigt. je schräger deschto weniger mags a beschlünigung no verträge. wenn aber de töff so schwach isch, dass er au in grosser schräglag no die voll beschlünigung verträge mag, denn machts ke sinn en sehr weiche und damit türe und schnell abgnützte sportreife z montiere.


    das wo du als unterschied gmerkt hesch wag ich mal z behaupte isch nid der gripp, sondern die ander kontur vom reife. de pilotpower isch einiges spitziger und lenkt liechter ih als die meischte andere reife. het aber mit gripp nix z tue


    verschiedeni unterschied im gripp merki ehrlichgseit ersch sitti e 1000er fahre wo massig drehmoment as hinderrad schufled und denn schöni schwarzi strichli zieht. da merksch denn aber scho wenn de gripp langsam z end gaht

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()