Kawa ZXR 750 J von V|RuS ;)

  • ich säges immer wider, uufbocke laufela und schlifpapier herehebe ;). nume vore isch halt chli ckacke will kei aatrib häsch.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • das schaffi glaubs au so bis am fr. :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Soso diä mitäm Schlifpapier hend mir am liäbschtä :grinning_squinting_face: .
    Das sind den amel au diä ohni angschstreifä, und mit dä abgfilätä Pads a dä Hosä. Oder mit dä Verkratztä Fuässraschter...
    Nei scho easy uf jedäfall muäsch huärrä läugä. Ich butzä dä Silikon amel mitämä lumpä und chli saifä ab. Muäsch aifach wieder guät absprützä. Isch äbä scho gföhrlich än neue Pneu und jo die erschtä 50km muäsch halt sowiso chli vorsicht waltä loh. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • es gaht ja nöd drum de angschstreife wegzbutze sonderns sSilikon. de Streife chunt dänn schowider wenn chli gfahre bisch :smiling_face: und lieber agschliffne reife als agschliffni siteverschalig :winking_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Nei äbä isch scho klar, het jo au nur söllä än dummä Spruch sie.
    Aber äbä noch dä Rennstrecki häsch den eh kei Angschtstreifä meh. :winking_face:
    Das isch definitiv s'beschte gegä Sitäränder uf dä Pneus...
    nur empfelenswert hehe

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • jaja lached ihr nur :grinning_squinting_face: ... han hüt mis neue lederkombi übercho, man ich fühl mi wie nen fahrafänger, das teil isch no rächt stiif und git mer fascht keis feedback... hoffe das ändered sich bald :face_with_rolling_eyes:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Jaja diä Kombis sind am ahfang immer so. Was häsch für eis Kauft? Went äs Dainese übercho häsch sind jo die Pflegemittel däbi, chaschäs grad vo ahfang mol behandlä den isch s'Leder scho vill weicher und au Wasserabwisender.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Das Läderkombi werd scho no anderscht. Ech ha mis am zischtig chönne go hole. Be de am Do ond Fr öpe 600km met dem Teil gfahre. Ez esch es scho mol e chli bequemer. Of jede fall wet ech nie me öpis anders als läder!! Esch halt we en zwöiti huut. :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: