foti i stelle

  • sali zämme cha mir öber häufe.... wie chani pics vo mim töffeli is forum gheie?? bögges nid bi zblöd :wand:

  • Zitat

    Original von freccia
    sali zämme cha mir öber häufe.... wie chani pics vo mim töffeli is forum gheie?? bögges nid bi zblöd :wand:


    haha....du besch zblööööd....:smiling_face_with_horns:


    also du chasch zom biispeel en account be bikepics mache ond denn öber die "bild einfügen"-funktion s'bild wod uf de bikepics-siite hesch (ohni de frame denn sondern elei) iifüege


    ODER


    du chasches be imageshack.us ufelade ond denn iifüege metem direkte link so wie obe beschrebe....:D

    Einmal editiert, zuletzt von Fitouuu ()

  • Haha!!! Ihr sind beid zäme zblöd :face_with_tongue:
    Da
    gits na e chlini Aleitig zumene "Fore-interne-Uploader". So gahts au ohni Bikepicaccount und Imageshack, die gfind ich rächt müesahm wils öfters mal hanged.

  • Zitat

    Original von Chromopila
    Haha!!! Ihr sind beid zäme zblöd :face_with_tongue:
    Da
    gits na e chlini Aleitig zumene "Fore-interne-Uploader". So gahts au ohni Bikepicaccount und Imageshack, die gfind ich rächt müesahm wils öfters mal hanged.


    :top2:


    aber ebe goht halt jedem nöime andersch chli eifacher...

  • SUPER!


    jz isch nur no eis problem...weiss nid ob ig zersch söu gräne oder lache.....bringes nid ane!!!!


    :böse::böse::böse::böse:

  • Zitat

    Original von freccia
    SUPER!


    jz isch nur no eis problem...weiss nid ob ig zersch söu gräne oder lache.....bringes nid ane!!!!


    :böse::böse::böse::böse:


    wieso denn ned? also met de aleitig vom chromodingsbums sötts doch go!!! :ugly:

  • Avatare
    Avatare sind kleine Bilder, die Sie in Ihren Profil auswählen können. Diese werden in allen Beiträgen unter Ihrem Benutzernamen eingeblendet.


    Wie gesagt nicht upload!!!!
    In post Grafik!!!!


    Fitouuu lesen verstehen dan antworten

    3 Mal editiert, zuletzt von Irondog ()

  • ehm joah es git hald scho komplizierti sache uf dere welt :grinning_squinting_face::wand::grinning_squinting_face::wand: XD


    aber das isch öpis wo ezt überhaubt nid kompliziert isch wennmer chan lese und sogar na e aaleitig het :face_with_tongue:

    DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:


    Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand:

  • imageshack esch en siite womer cha bilder uploade ond denn das so in post inegheie! ned schwer...


    es git jo no en anderi möglechkeit met dem bilduploader do ergendwo im forum, hani aber au no nie usprobiert well met imageshack gohts au prima!


    denn gits no en möglechkeit wennd scho en URL hesch vomene bild (z.b. wennds öber google etc. gfonde hesch): bem erstelle vomene post gits en button wo heisst "bild einfügen" ond det cha mer denn d'URL inetue...


    ond sösch eifach mol chli usprobiere nachem prinzip "try & error"!