Scheibe Lackieren???

  • Ich ha eui meinig welle wüsse waser dezue seged zum d`schiibe lackiere?


    Denke gset sicher no geil us aber ha sbedenke dasi mi das zfest nervt bim fahre wili den gar nüt me gsene !!


    gebed doch rasch eue Komentar dezue, merci

  • I mein es git Schibe in so gut wie jedere Farb - wieso lackiere?
    Also bim uf der normale Strass fahre lueg ich eigentlich nie dürd schibe vo dem her würds mi nüt störe wenn i nüt dedür gseh - bir CBR het mer dür die dunkli Tönig au nüt gseh.

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von ZX&R BLUE
    Ich ha eui meinig welle wüsse waser dezue seged zum d`schiibe lackiere?


    Denke gset sicher no geil us aber ha sbedenke dasi mi das zfest nervt bim fahre wili den gar nüt me gsene !!


    gebed doch rasch eue Komentar dezue, merci


    also mini meinig: es gseht nome scheisse us!!!


    entweder klar, donkel oder höchschtens farbig...aber NIEMOLS lackiert...


    so das mini meinig!


    @ wotscher: chinazeiche :winking_face:

  • machen tuts sicher nichts... da die scheibe wirklich bei sehr hohen tempi in anspruch genommen werden muss...


    Aber einen vorteil hats, der tacho wird weniger durch die sonne geblendet... :face_with_rolling_eyes:


    sieht aber wie bereits andere meinung besagt haben ziemlich besch***en aus...


    so ähnlich doof wie Vechromte Scheibentönung an autos oder so schmarren... ich würds nicht machen... und wenn, dann sorg dafür dass du ne 2. scheibe hast falls du das ding wieder mal loswerden willst... :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

    Einmal editiert, zuletzt von The_Watcher ()

  • Ja ich ha so oder so denkt dasi d`schiibe wen überhaupt Schwarz Matt Lackiere!
    Ha mi zwenig dütlich usdruck sorry :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von ZX&R BLUE
    Ja ich ha so oder so denkt dasi d`schiibe wen überhaupt Schwarz Matt Lackiere!
    Ha mi zwenig dütlich usdruck sorry :grinning_squinting_face:


    also ebe, es get gnueg hersteller vo tönte oder farbige schiibe....machs ned selber! es gseht ned guet us! lieber en donkli racingschiibe....;)

  • Ja wie du villicht gse hesch hani momentan e Rauchgraui Racingschiibe, und ich wür sie so oder so professionell vomene Autolackierer i mim Gscheft lackiere lah, ja bi momentan gad chli unsicher :grinning_squinting_face:

  • Ja chum jetzte - professionell la lackiere de chasch der au en neui kaufe.
    Verkauf doch eifach die aktuelli und chauf der en neui.

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von MikeRR
    Ja chum jetzte - professionell la lackiere de chasch der au en neui kaufe.
    Verkauf doch eifach die aktuelli und chauf der en neui.


    ich glaub ihm sin punkt isch dasser unbedingt en richtig SCHWARZI schiibe hed womer ned duregsehd... oder?

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • Ja genau, und ebe es isch für mich eifach au günstiger,dschiibe chani im gscheft Gratis lackiere la und e neui schiibe chostet au um die 200fr, und da ich no i de lehr bin isch das ned gad wenig geld für mich;)

  • Zitat

    Original von ZX&R BLUE
    e neui schiibe chostet au um die 200fr, und da ich no i de lehr bin isch das ned gad wenig geld für mich;)


    Denn lahs lieber lo sii före moment... es mues nid alles vo hüt uf morn passiere... Vorallem sich nid dur de drang öbis neus z welle bzw. (ich weiss gnueg guet wies isch) durd ungeduldigkeit zu falsche entscheidige lo führe... Das bereut mer meistens im nachhinein...


    Spar dir die 200 franke wenns dir wert isch, und susch lahn doch eifach dini normali dra.. gsed doch super us... und glaub mer, lackiert bringsch de töff niemeh los fürne aständige priis :grinning_squinting_face: denn muesch glich wider en neui haa das choscht dich denn au wider 150-200 stutz...

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • Zitat

    Original von MikeRR
    Ja ha ni ja scho gseit - muesch eifach en ganz dunkel tönti näh.
    Lackiere isch zwar billiger aber gseht au eifach billig us.


    Ich ha eini vo MRA gah, hier gsehsch sie mal vo nah:


    [Blockierte Grafik: http://img486.imageshack.us/img486/2032/bild42018110on9bz.jpg]



    Jo genau e so eini wüe ich mier öppe vorstelle!!
    Und ich bi ebe de meinig das dschiibe schwarz lackiere nacher öppe glich usgse wür, aber wen ned den hani ebe pech udn darum warti glaub lieber und spar mer die 200fr zeme!
    Oder het öpper gad e gueti Schwiizer Internetsiite wo mer sich so schiibe chan bstelle?? danke eu etz scho!