powercommander

  • Sali mitenand...
    Ha mal welä fräge wer vo eu en powercommander i sim bike ibaut het.Ich bin mir am überlegge ob ich soeine, i mini fireblade söll ibaue.Bringt das tatsächlich die so hoch apriseni Verbesserig,punkto Leischtig im undere Drehzahlbereich und eliminierig vom Motorestottere.Zudem söttet ja no es paar extra PS useluege...Wer vo eu cha mer da wieterhelfe?Het vo eu öpert Erfahrig mit em PC?


    Thanx &Gruess

  • de Idefix und ich hend beidi em pc3 i üsne Ducis.


    Bi de 1098er heds bi üs sehr viel brunge, da mier aber au anderi töpf dra hend. Midem pc chasch halt d Elektronik uf d Mechanik genau ihstelle.


    Die eine schwöred druf und die andere säged "fertige scheiss". Muess jede sälber wüsse. aber bi üs heds sehr viel brunge.

  • naja die ganze versprochne sache stimmed scho, aber nume wenn mer au no paar komponente zuesätzlich ändered und denn vorallem alles uf eme leischtigsprüefstand individuell jede zylinder einzeln genau abstimme laht. da so es zylinderselektivs mapping doch ganz lang duured chunt mer am endi mit uspuff, PC, luftfilter und abstimme zwar es super resultat über, aber muesch au choschte vo guete 3000CHF rechne.


    Öb sich das denn no lohnt mues jede selber entscheide, aber meh drehmoment und PS hesch nachher sicher. Au s aspreche chan mer verbessere.


    Falls der das ganzi z tür isch chan mer au s originalstürgrät bis zumene gwüsse grad umprogrammiere. emal bi de suzuki. choschtet einiges weniger und s asprechverhalte und d isprützkurve chan mer wie bim powercommander au verändere. halt nüd soo extrem und nüd für jede zylinder einzeln wie's bim PC mögli isch.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • abstimme muesch natürlich, süscht macht de pc jo kei sinn.


    @bosco: chauf der en ahständigi tastatur :mad:

  • Mal ne andere Frage: braucht man bei 180 PS wirklich noch ein paar mehr um 80 Km/h zu fahren :mad:


    Wie die anderen schon gesagt haben: eine Serienmaschine ist in aller Regel sehr gut abgestimmt und hat einen über den gesamten Drehzahl gut abgesimmten Leistungs- und Drehmomentverlauf. Gibt natürlich immer paar kleine Einschränkungen wegen Zulassungen (Abgasmessung im 3. Gang, wenn ich mich nicht täusche), aber das betrifft nur die Spitzenleistung.


    Wo ein Powercommander nötig sein kann ist bei anderen Töpfen (meist nicht zugelassene, alles mit EU-ABE dürfte ja kaum anders sein als was ab Werk geliefert wird). Manchmal wird dazu auch noch der Luftfilterkasten verändert, was für eine saubere Leistungskurve eben auch wieder Änderungen an der Elektronik nötig macht.


    Anders gesagt: was vorne rein kommt muss hinten wieder raus - und das Gemisch muss damit klar kommen. Standard-Einstellungen sind da oft auch nicht perfekt, was Messungen auf dem Prüfstand nötig macht - und so was ist selten günstig. Bei Vergasermotoren kann man manchmal mit dem Kerzenbild noch was anfangen, aber auch das ist meist nur ein Anhaltungswert. Richtig abgestimmt ist die Kiste nur, wenn der Lambada-Wert über den gesamten Drehzahlbereich stimmt - und dafür sind eben Messungen nötig.


    Alles in allem: bei einem sportlichen 4-Zylinder würde ich es (ausser man ist Rennsportbegeistert und scheut auch sonst keine Ausgaben) sein lassen. Original läuft die Kiste super und auch der Verbrauch liegt durchaus im Rahmen - da noch wirklich was rauszuholen wird schwierig (mal abgesehen davon, dass solche Änderungen illegal ist - aber nach dem wurde ja nicht gefragt).


    Die Ducs werden vom Werk schon für die Rennstrecke vorbereitet (deshalb sind die Töpfe und passende E-Prom auch schon beim Händler auf Lager), aber für die Zulassungen eben ohne diese Parts ausgeliefert. Kein Wunder, dass hier durchaus noch (gewolltes) Potenzial vorhanden ist - welche sich die Mannen aus Bologna ja auch recht nett bezahlen lassen :grinning_squinting_face:


    Marc
    never tuch a running system (ausser man hat einiges an Kohle übrig - oder kann wie bei Ducati von bereits im Voraus angepassten Parts profitieren). Wer bei Honda richtig Gas geben will, kann ja mal in die HRC-Abteilung reinschauen, spätestens bei den Preisen wird dann klar, dass man die Ambitionen lieber etwas zurückschrauben sollte 8o

  • Zitat

    Original von DiRT
    fertige scheiss.. :mad: gang für das geld lieber chli go trainiere... :face_with_tongue:


    Pill ... du Panane :smiling_face: ... wer hed so amigs a sim Töffli umebaschtled ... :smiling_face_with_horns:

  • Zitat

    Original von Yam660
    Mal ne andere Frage: braucht man bei 180 PS wirklich noch ein paar mehr um 80 Km/h zu fahren :mad:


    Wer will schon 80 fahren... :engel:


    Nee im ernst... Für die Landstrasse sehe ich persönlich auch keinen sinn in einen PC zu investieren... Auf der Renne kann ich mir aber durchaus vorstellen dass die Unterschiede sehr drastisch sein können...


    Hast du also vor regelmässig die rennbahn zu besuchen?

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • I han im früehlig 07 en FZ1 Fazer kauft und das Teil isch ab Wärk überhaupt nid zum fahre gsi. Das hed mit dene Abgasvorschrifte ztue schints. Laschtwächsel, dass jedesmal schier über de Länker abgschtige bisch. Mit de Ischtellige übers Display isch es dänn echli besser worde, aber immer nonig guet. Dänn hani de Powercomander ibaue lah und mitem richtige Mapping für Akrapovic, Luftfilter etc rännt das Teil jetzt richtig guet. Hed sich uf jede Fall glohnt. Trurig isch nur, dass sonen Töff mit Wärksischtellige schlicht nid fahrbar isch.


    Das Töffli chamer übrigens abem Herbscht chaufe.

    anfänger


  • Chan scho guet sii uf de stross, zum en aständige Verlauf vo de Kurve härebringe, will sind all für die Abgasvorschrifte optimiert und händ so Löcher ...


    Vorallem gseht mer optimiert im Luft/Moscht-Gmisch ..
    Guckst du Kurve S: 1098S PCIII


    oder ... das isch erschti Iistellig, will do R hed 2 iisprützige pro Zylinder und 2. isch nonig apasst gsii.


    Aber wie au gsehsch, hed mer ca. 20-30 Prüefstandsläuf bruucht für d'iistellig.1098R PCIII

    Einmal editiert, zuletzt von Idefix ()


  • Ja wenn dellene ide kurve entstönd vo mer us... bi mir merki nüt wörkli störends im leistigsverlauf... guet en 600er wird au immer kneblet und eh nur im obere drehzahlbereich gfahre... :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • Also ich habe ein Repsol RR7 und die ist Tiptop gelaufen unten raus. Dann hab ich einen anderen Endtopf (Zugelassen) montiert und das Motorrad ist fast nicht mehr vom Fleck gekommen unten raus.


    Da musste man was machen, also:
    PC3, Luftfilter, Mapping é voilà.


    Nun läuft es wieder perfekt unten raus.
    Natürlich auch über das ganze Drehzahlband.


    Da ich auch öffters mal auf der Renne bin, natürlich auch gut mit ein paar extra Pferdchen :face_with_tongue:

  • Wie ich scho erwartet han,gönd dMeinige zimli usenand,was ich au verstah,will jede brucht sis Töfftöff chli anderscht.Bi mim Stuehl hani suschtigi komponente eich scho dra (BMC Luftfilter,Endtopf...).Was ich nächscht Jahr im Sinn ha, isch eich das ich mis Möfi öfters au mal uf de Strecki chan bewege und vo dem her würd mich de PC scho reize.
    Was halt immer chli en Grund isch zum sich das nomal züberlegge isch natürli de Finanzielli Aspekt und sBedenke was am Schluss uselueget für das Geld.
    Mich dunkts das mini Maschine under 4000u/min extrem träg am Gas hanget,was ich mim Mech au scho mitteilt han.Billiger wär am Afang sicher mal dAbstimmig zverbessere ohni PC,aber es reizt mi halt scho :grinning_squinting_face:


    Danke für eui Biträg...


    Greez

  • Sali


    Also ich han au scho zimli bald nachem Töffchauf en andere Topf und Luftfilter montiert, eifach willi do gmeint han es töni halt cool (tuets au, aber das macht nöd schnäller). Drum isch dänn d'Entscheidig eifach xii zum na en PCIII ine z'mache inkl. Carbon-Ram Air mit bitz grösserem Querschnitt. Hät alles in allem satti 10PS bracht bi 600ccm, was ich doch für relativ vill halte.
    Anderersiits häts au knapp 2000.- koschtet alles in allem, was öppe 1 wuche Rännstrecki inkl. Pneu entspricht. Und ich han s'gfühl s'Gäld wär dete besser agleit xii!


    Isch halt wie d'Vorredner scho xeit händ alles es frag vo diinere Prioritäte. Wännd schnäll wotsch sii uf de RS, dänn lohnt sich aber au dete zerscht vor allem mal es tuning im Hirni, will dete sind die meischte sekunde versteckt :grinning_squinting_face: (OK, und i de Reife) :face_with_tongue:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

    Einmal editiert, zuletzt von :Dark_Force ()