Zwei-Phasen Ausbildung: muss das Motorrad angemeldet bleiben?

  • hallo,


    Ich gehöre zu denen die den Führerausweis nach der Prüfung 3 Jahre auf Probe haben. In diesen 3 Jahren muss ich zwei Kurse besuchen.


    Jetzt habe ich die Prüfung und frage mich ob ich mein motorrad angemeldet haben muss. Weil ich habe gelesen man muss "Fahrpraxis" nachweisen können und dies geht ja eignetlich nur wenn man ein Möpp angemeldet hat.


    Auch ist mein Motorrad über meinen Vater angemeldet, ist das ein Problem?



    o.O

    Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

  • Nein, muss nicht sein!


    Du kannst z.B. auch Mietmaschinen nehmen und mit denen diese blöden Kurse machen. Wer will das schon nachweisen, dass man in diesen Probejahren wirklich gefahren ist und vor allem wie??! Die Strassenverkehrsämter haben eh so ein riesiges Chaos in ihren Systemen, dass die das herzlich wenig kratzt.


    Wegen der Versicherungsanmeldung: DU bist als Fahrzeuglenker registriert und nicht dein Vater, denn da gibt es einen Unterschied zwischen Fahrzeughalter (Vater) und Fahrzeuglenker (du). Aber wie schon erwähnt: who cares...:mad:

  • ich Frage halt weil mein Motorrad sicher keine 3 Jahre mehr hält :grinning_face_with_smiling_eyes: Und da ich jetzt sowieso mit dem Auto rumfahre will ich nicht noch Steuern und Versicherung für ein Möpp zahlen das rumsteht.


    Aber ich gehe morgen noch zum StVa, die sollen mir das genau sagen.


    PS: hat schon wer diese Kurse gemacht? Habe gehört den 1. Muss man etwa 6 Monate nach der Prüfung machen, da wird einem dan Theoretisches wie im VKU gezeigt und einen 2. Kurs einfach innerhalb diese 3 Jahre wo dan nochmal das Motorrad fahren selber untersucht wird, Tipps etc. gegeben...

    Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

  • han gar ned gwüsst das mer jetzt kürs für de töff mache muen


    han au 2 kürs müsse mache aber das esch fürs autobillet gsi...


    und ja denn esch es egal ob en töff hesch odr nit..


    also naja seget mal, esch das obligatorisch die kürs?


    und sit wenn gets die für töff?


    grz

  • die kürs mues mer mache egal öb mer s auto oder töff billet gmacht het.


    wen de kurs mit em auto scho gmacht hesch muesch ned auno mit em töff


    die 6 mönet sind nur e empfelig, d hauptsach isch das sie i dene 3 johr machsch, suscht chasch mit de prüefig vo vore afange

  • d agebot für di kürs sid aber au nit gross, do mues me sueche bis me en fahrlehrer findet wo da abietet.


    sobalt i de uswis in kreditkarte format han werd i mol a froge ob i die kurs mache kan, den ha is hinter mir :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

  • huch isch das wieder kompliziert worde......


    zum glück hani vom grosse töffbillet bis zum LKW scho alli zäme ohni 3 jahrsystem.....fählt höchschtens no boot und heli :mad:



    was die kürs de sicherheit bringed hani aber au nonig so ganz gseh, wenn mer lüt verzelled, was es dete so hend müesse mache...primär e neui möglichkeit zum geldbütel fülle :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • jap, di kürs kostet ca. 600 Franke, 300 Franke für ein Tag isch scho krass, wenn me denkt das de VKU nur ca. 200 Franke kostet und mehreri täg goet.

    Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

  • Cha nor jedem rote wo die Kürs müend mache, grad noch de Prüefig das zerledige.


    Wie scho gseid worde esch, sAgebot esch verdammt chli ond dNochfrog logischerwiiis emmer grösser. Ech weiss scho vo diverse wo i de letschte Sekond no händ welle de Kurs mache aber eifach kei freie Platz meh gfonde händ.
    Verkehrssecherheitszäntre büdets öbrigens jo au ah.

  • huch, han jetzt da gad bitz mitgläsä und bi fascht chli gschockt! han d töffprüäfig a beschränkt am 4.9.08 gmacht, heisst das ich han jetzt der uswis au 3 jahr uf prob? autouswis hani am 2.9.06 gmacht, und det bini ja scho 3 jahr uf prob und die kürs hani au scho gmacht.

  • nei denn esch es nümm relevant.. nach dene 3 johr muesch ja die bestätigung vo de kürs zum stva schicke den bechunsch de definitiv uswiis.. glaube ned das bim töff no züesätzlich 3 johr hesch...


    grz

  • i glaub die 3 johr probe bliebet, aber wil du bim Auto scho die 2 Kürs bsuecht hesch muesch die nümme.


    aber am beste StVA froge

    Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

  • 3 johr zelled ab em 1ste uswis, stot jo au ufem uswis selber wenn das d probezit fertig isch, und kürs mueshc nume 1 mol mache

  • war beim Stva:


    Motorrad muss für die 3 probejahre nicht angemeldet sein, auch nicht wenn man nach 2 Jahren den A unbeschränkt beantragen will


    Die Kurse gelten für Kategorie A und B wenn sie einmal gemacht wurden


    wobei töff kurse sehr viel weniger angeboten werden als Autokurse, eine sauerei sowas :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy: