Aprilia Rsv4

  • Also mir het i dem Fall mini Mille R (wo ja hüt d factory wär) au viel besser gfalle vom fahre als 1000 R - aber scheisse würd is nit grad nenne.

    Take a walk on da house side!

  • R isch no lang nid shit. Aprilia scho gar ned, was do für Teili überchunsch und lueg mol uf de Pischte isch da e zügige Hobel ... R isch ned zügiger, oder en Gix ... chund halt immer no drufaa, wer druffe hockt ... do gits au so chli äterli Generatione wo mit 996 und 115 PS hüt de meischte um d'Ohre fahred :grinning_squinting_face:


    Also Buebe .... bevor mötzle das öppis scheisse isch, z'ersch mol chönne zeige was mer demit cha mache. Ganz anders isch es um über Emotione und Design diskutiere... do hed jede sin Gschmack und au binere RSV ... trennt sich d'meinig weder. Ich finds guet, so gits abwäxlig :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Idefix
    chund halt immer no drufaa, wer druffe hockt ... do gits au so chli äterli Generatione wo mit 996 und 115 PS hüt de meischte um d'Ohre fahred :grinning_squinting_face:


    ja genau, gueti idee, ich chauf mir en töff wo eigentlich gar nid emal so guet isch eifach zum bewiese dass ich au mit dem de bessere töffe um d'ohre fahre chan, hauptsach ich cha d'emotione gspüre :winking_face:


    tönt mr meh nach ernschte potenzproblem :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi


    ja genau, gueti idee, ich chauf mir en töff wo eigentlich gar nid emal so guet isch eifach zum bewiese dass ich au mit dem de bessere töffe um d'ohre fahre chan, hauptsach ich cha d'emotione gspüre :winking_face:


    tönt mr meh nach ernschte potenzproblem :winking_face:


    Haha, vellich scho, ich weiss jo ned. Aber ich würd jo gärn so fahre wie die, nume chan ich's ned. Es Japser isch halt kei bessere Töff, und en Italiener au ned. Hüt sind alli guet. Fahre muess mer chönne ... relativ simpli regle.

  • wäge dem fahrt sich en R1 und e fireblade trotzdem um welte besser als en rsv mille aber isch jo wayne und chum mir jez bloss ned demit bi eusem könne merkt mr sowas ned. meh merkts ziemli guet!


    dini 1098r hani noni gfahre :winking_face: aber die wird d'japser scho toppe, het ja au gnue koschted :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:


  • ROFL ... vollträffer
    :grinning_squinting_face: ... aber hesch eh kei Brot gäg mis Velosolex :mad:

  • sicher mann han 17 zoll vergahser dellorto


    isch huere guet und luftfilter hanio wäg gno isch eh scheisse


    in uspuff hani loecher gmacht chan jetzt me lärme und besser usschnuffe weisch fuer gas isch jetzt besser schneller beschleunige mann


    pace out

  • Zitat

    Original von junior
    Hypi: du weisch nur ned was guet isch:)


    En japanische töff hed fascht kei emotione und isch nüd speziells...


    Jetzt chonnt das weder, vo wäge Japser händ kei "Charakter"? :face_with_rolling_eyes:
    Sollets jetzt au Töff baue wo meh id Wärchstatt müend ond meh Macke händ nome dermet mer am Schloss halt echli e Maschine met sine Eigeheite ond "Charakter" het?
    Also mer gfalle zom Bispell die Italobikes vom Design här gar ned (osser Duc Monster ond d'Supersportler notürlech 8o ). Es get au einige Japaner scho es schlemms Design händ, aber för mech esches bedütend weniger schlemm als bede Italos...


    Esch jetzt ned speziell gäge de grechtet xi, Junior, hoffe du verstohsch mi. Es närvt mi eifach wenn mer be de Japser eifach emmer de fählendi Charakter grondlos bemängelt, nome om schlechteri Haltbarkeit vode Bike schön z'rede (so chonnts mer mängisch ebe vor).


    Gruess
    Phil


    P.S. D'RSV4 xeht öbrigens ned schlächt us, eifach d'Front fendi en optische Onfall. Xeht us wie us mehrer Modell zämegfleckt.

  • Jungs, solange sich das Geschlechtsteil vor den Fussrasten befindet, ist doch alles wunderbar. :winking_face:


    Edith meint, ich sollte diese Aussage noch etwas ergänzen, da sonst der Fokus zum sehr auf dem Geschlechtsteil liegen könnte.. :grinning_squinting_face: Die eigentliche Aussage soll darauf hindeuten, dass doch alles nette Bikes sind, solange Supersportler, Naked, Sumo, bla bla...ihr versteht...

    Einmal editiert, zuletzt von Doctor ()

  • Zitat

    Original von MikeRR
    z.B. Motorrad: RSV 1000R Factory het trotz ihrem Alter das Jahr ds Masterbike gwunne i der V2 Kategorie (u.a. gege RC8)- soviel dazu. Und das isch nits erste mal.
    Und MilleR ha ni ja selber...
    Hure Yamahafahrer immer... :face_with_tongue:


    jo weisch d yamaha fahrer sind halt eifach z verwöhnt:)

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Also Yamahas sind ganz toll für die Strasse finde ich. Ausser für die Renne. Ich jage da mit grossem Vergnügen mit der K6 die lieben R1's.


    Und mit der RSV1000 vergnüge ich mich bei den Twin-Days und jage Duc's.


    Aber mit der neuen RSV4 freue ich mich schon drauf Suzi's zu jagen.


    Nummernschildträger sind eh für mich sinnlos. Mit solchen wunderschönen Mopeds wie z.B. der neuen RSV4 schleiche ich doch nicht auf der Strasse rum, die sind gebaut um zu rennen, die gehören auf den Rundkurs.