suzuki gsx-r 1000 K9

  • ich reg mich da nömme uf :grinning_face_with_smiling_eyes:
    gsehnd ergendwie alli 09er scheisse us bes ezt

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • und das söll de nachfolger vo minere sv sie:???


    street--> gladius 650

    Einmal editiert, zuletzt von Hannes ()

  • design ist wirklich scheisse...besonders die lichter und auspuffanlage. mit rennauspuff und rennschale sicherlich ansehnlicher.....


    interessanter sind einige technische dinge:


    -komplett neuer Motor mit über 190PS
    -Showa Gabel bei der getrennt auf die beiden Rohre zug und druckstufe geregelt und damit feiner eingestellt werden kann
    -Tokico Monoblock Bremszangen



    Peinlich: immer noch keine stahlflexleitungen ab werk.....

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco


    Peinlich: immer noch keine stahlflexleitungen ab werk.....


    ergendwo mues ja gspart werde....


    @topic
    ja luschtig luschtig, wer hätte das gedacht, d 09er gsed schlechter us als 07er... was fürn zuuufall.. HAHA


    Hannes
    Gladius 650 gsed amel vil besser us als dini SV :face_with_tongue: :face_with_tongue: :face_with_tongue: HAHAHAHAHAHA
    Gladius.. hallo, gods no mit näme?
    Nöchst mal heisst sie Leonidas oder wie?

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]


  • burstli, jetzt muesch aber ufpasse :böse:



    :mad:

  • Zitat

    Original von Hannes
    und das söll de nachfolger vo minere sv sie:???


    street--> gladius 650


    han mi au scho gfraged was das söll. und e 12hunderter gits au keini meh. wird meh zum fun bike, jedefalls vom ussehe!


    stiigt jetzt mini sv im wert???

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Zitat

    Original von raiden.ch


    Hoffemers ! :ugly:


    ja aber negscht jahr chani mer no kein neu maschine chaufe, die neue sind ja würkli hässlich. hoffemer mal uf 2010er...

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Zitat

    Original von McFear


    ja aber negscht jahr chani mer no kein neu maschine chaufe, die neue sind ja würkli hässlich. hoffemer mal uf 2010er...


    ich glaub das wird ned so schnell goh... 2010 isch echli gar bald für en kehrtwende im Japser Design.. erstens wird 2010 für die meiste modell nur en neui lackierig spendiert und evt. chlini updates... 2011 wär denn scho wider en neui generation... aber japaner hend eifach nie glernt schöni sache z mache, etz usschliesslich ufe Töffbereich gseh... Bis 1998 hend d japser töff alli grusig usgseh, det wo Ducati scho längstens d 916er (und nachfolger) dusse gha hed... denn vo 1998-2006 hends agfange aständigi modell mache (agfange bide R1/R6 und schlussendlich bis zude letschte generation 1000er/600er bis und mit Modelljahr 2007), und etz sinds scho wider ufem wäg abe... ich erwarte wider grusigi töff us japan für die nöchste 8-10 Johr....
    Ziit dass d lüüt meh Triumph oder Ducati chaufed... :face_with_tongue:

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • wenni scho offe fahre chönti würdi mir e speed triple chaufe, aber das go no 2 johr und bis denn hend vilicht d japaner wieder en schöne sv nachfolger gmacht, vilicht sogar en 1000er

  • Zitat

    Original von Hannes
    wenni scho offe fahre chönti würdi mir e speed triple chaufe, aber das go no 2 johr und bis denn hend vilicht d japaner wieder en schöne sv nachfolger gmacht, vilicht sogar en 1000er


    Und hesch s gfühl die Tönt denn so geil wie en Speed Triple? Und hesch ernsthaft s gfühl sie gsed denn so geil us wie en Speed Triple?


    Nur rasch zur erinnerig was för nakeds us japan die letscht ziit use cho sind... vorallem vo Sugi:


    [Blockierte Grafik: http://www.zweirad-grisse.de/images-neumotorraeder2007/suzuki-gsr600aeditionschwarzmatt.jpg
    [Blockierte Grafik: http://www.suzukib-king.com/gallery2/d/17-1/silver+bking.jpg
    [Blockierte Grafik: http://www.helmethairblog.com/wp-content/uploads/2007/12/2008-honda-cb1000r.jpg]


    Und etz sägmer wie in aller welt en umschwung uf sones ziitloses design innerhalb vode nöchste 2 jahr sell statt finde?


    [Blockierte Grafik: http://www.1000hp.net/magazin/triumph/speed_triple/speed_triple_08_11.jpg]


    Ich han nüt gege füechti träum... aber de wird definitiv nid wahr... :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • 2 zylinder töned uf jedefall geiler als 3, drum ja ich han s gfühl sie tönt geiler, öb sie got us gseht, kein plan, gits jo nonig, aber ich hoffs

  • Ich wünsche meinen K6 ein sehr langes Leben......und die Wartezeit bis es wieder etwas schönes von den Japsen gibt, überbrücke ich mit der neuen RSV4.......