• So ich stell mi au no churz vor.
    Bin eigentlich no ganz grüen hinder de Ohre was Töff fahre betrifft, han sieht 4 weeks dä Löli und fahre jede Tag ume ( falls s Wätter zuelaht ). :smiling_face:


    Bin 21gi und chume vo Niederhasli im schöne ZH Unterland wie gseiht han erst sieht churzem dä Löli und fahre ä Yamaha TZR 125. Ich sueche wänni grad vo mim Töff rede ä "125" mit meh als 11.0 kw da ich ja mit minere nöd a die "gross" Prüefig chan well sie nur 9 kw hät.. d Red isch aber nöd chaufe sondern "usläne", ich weiss tönt total doff aber ich wet nöd nomal Gäld usghä für en Töff wäge 2.01 kw zwenig für d Prüefig. Hoffe öber hät eini mit meh als 11.0 kw ( max. 25 kw :face_with_rolling_eyes: ) Danke im vorus!


    Greez pseudO

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • säälü und vüu vergnüege im forum



    ig hane 600er, mit 18kW
    isch mou d red gsi, dass dä söt vermietet wärde, ebe grad a setig wie di (Vatr het e fahrschueu, dorum das ganze.. )
    abr weiss nid wies jeze isch, vor churzem hets widr chli angersch dönt..

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Wirdi ha Merci! :winking_face:


    Wär ja dä Hammer! :grinning_squinting_face: Wär froh wän das abkläre chöntsch, Merci im vorus!


    Greez pseudO

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • isch abr de scho chline ungerschid zumne 125gerli..
    isch drum ou kei strösseler wie dine, isch e - wie seitme dene - sport enduro odr so öpis cheibs, eifacht haut e transalp:)

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Darüber bin ich mir scho bewusst, isch ja no kein Meister vom Himmel gheit.. Sprich: "Übung macht denn Meister" oder so.. :]


    Du weisch sicher wie gross ä Yamaha TZR 125 isch oder? Und dän stellsch der mal eine vor wo 1.96 m gross isch und uf däre umefahrt.. .) Ich wet demit säge ich mit minere grössi bruche e ä Enduro oder wie du seisch transalp :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    Du weisch sicher wie gross ä Yamaha TZR 125 isch oder? Und dän stellsch der mal eine vor wo 1.96 m gross isch und uf däre umefahrt.. .)


    hmm, das wird knapp mitem platz uf däm maschineli, de bisch mitemne enduro scho besser dranne :grinning_squinting_face:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Willkome da im Forum, ändlich wider mal öpper neus :).


    Zitat

    Original von pseudOnat
    Und dän stellsch der mal eine vor wo 1.96 m gross isch und uf däre umefahrt.. .)


    Das gaht? Ich bin ja mit mine 1,8 scho fasch mit de Chnü am Länker vore gsii =). Aber als Sozius chunts no fasch besser mit dere grössi :D:D:D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Salü und gueti fahrt!


    Mit dinere Grössi bisch ja e richtige Origamifahrer:D
    Für mich chline Zwerg sind Enduros eifach zhöch, brücht nur scho es Leiterli zum uf sone Hobel zsize.

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • Grüss Gott. Schön dass du es Forum gfonde hesch. Au ech wönsche der vel vel vel vel vel vel vel vel vel spass.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak
    Grüss Gott. Schön dass du es Forum gfonde hesch. Au ech wönsche der vel vel vel vel vel vel vel vel vel spass.


    bsoffe? :face_with_tongue::winking_face:


    härzlech willkomme i däm forum u vil spass

  • @semmelreiter
    I glaub nöd das er bsoffä isch, i denk er wöt wieder so en Contest startä, dass heisst wer am meistä mol vel schriibt. :winking_face::grinning_squinting_face:

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns: