ziehnd eu mol die R1 inne.......

  • bäääääääähhhhhhhhh


    füüüüürchterlich.


    Aber ich finde halt bi sportler es schlichts klassisches design mit schöne liechtmetallfelge und öhlinsfahrwerch schön und nüd so e chromchilbi-Komposition.....


    für das gits chopper. DIe müend primär superschön und tür usgseh. Sportler müend primär schnäll sii :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • also für es show bike chasch die R1 guet nebed en chopper herestelle und wird em chopper dshow ställe
    :smiling_face_with_horns:
    nur scho wege dene polycarbonat felge 8o

  • i wet nid wüsse was die kostet het aber gseht na voll edel uus :smiling_face:

    DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:


    Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand:

  • Mir gfallt die jetzt überhaupt nit für das geld chunsch sicher es geilers moped über :face_with_tongue:

  • jo das mit dem gschmack isch scho öpis das stimmt,


    aber wür das bike in züri stoh (swiss moto) würdet ihrs eh aluege hehe :ugly:

  • Zitat

    Original von Ralph


    aber wür das bike in züri stoh (swiss moto) würdet ihrs eh aluege hehe :ugly:



    sicher würdi das aluege, mer an chopf lange und mi fräge was das für en tubel isch wo sicher über 100'000 stei für so öppis grusigs usgitt..... denn würdi chli zum apriliastand uf d RSV4 sitze und denn isch d welt wieder in ordnig
    :mad:



    chunt halt immer druf ah, was mer für töff mag und was mer demit vor het. Wer uf der rennstrecki fahrt wird wohl nie gfalle a somene komisch umbaute sportler finde. Eine wo eigentli nume vo Kafi zu kafi fahrt wird genau so wenig mit ere mässig schöne rennschale wo defür super liecht isch chöne afange

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Idrücklich und unpraktisch ... das vertrait sich für mich nid.

  • Geld spielt doch kei Rolle für söttigi Lüüt, wo söttigi Umbaue machet :wand:


    Für mi wär s au nüt, aber als Showcar(bike) sichr absolut top

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • nja die arbet wo da volbracht worde isch, haut mich us d socke. nur s endprodukt isch ned so min fall.. isch zwar sicher en riise ufwand gsi und au guet gmacht, aber d verschalig glicht chli amene persische teppich :grinning_squinting_face: und d felge sind au als schminkspiegel bruchbar... :wand:


    das bike isch eher e künstlechi penisvergrösserig als e fahrmaschine


    ich stimme ebefalls zue.. lieber e harley als customprojekt als en yoghurtbecher...

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]