• Salutti Petutti zeme!!!


    i bin Grosse Schwede Fan... sprich Elch/Rentier Fan!!! :grinning_squinting_face:
    Han im Internet en Shop gfunde wo in Süd-Schwede sich befindet (Lagan heisst d ortschaft)
    I wet gern döt ane go Souveniers chaufe...will de "Lade" fast eher en Park isch verdammt gross!!!


    Mini Frog: Mitem zug wärs ebe schweine teuer.... wie tüür hani nonig usebecho.... aber es sind vo mir bis noch Lagan knapp 1400km.. 8o ja i weis.... bin chli gschöggelet...hehe
    I chönt aber au mitem "Töff" goh... (50ccm)
    halt ohni Autobahn.... denn würi aber 1 Tag und 1 Stund fahre bisi det wär..... 8o:wand:
    Flugzüüg ischmer chli ztüür...find ich...
    oder wa meined ihr dezue???

  • haha du bisch sicher gschöggelet .. du hesch sicher länger als 1 tag und ei stund well pause bruuchsch ja zwüschedine au na und du muesch sicher paar mal go tanke gah.. =) soviel mini meinig dezue..
    aber falls di dezue entscheidisch wünschdeer viel spass bim herefahre..:)

    DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:


    Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand:

  • Zitat

    Original von _DaBeast_
    haha du bisch sicher gschöggelet .. du hesch sicher länger als 1 tag und ei stund well pause bruuchsch ja zwüschedine au na und du muesch sicher paar mal go tanke gah.. =) soviel mini meinig dezue..
    aber falls di dezue entscheidisch wünschdeer viel spass bim herefahre..:)


    jojo...seb isch klar...hans chli falsch vormuliert... isch nur fahrziit 1 tag und 1 stund....



    i rechne 2 tääg :grinning_squinting_face:


    gits eigentli billigi (Priislech) navis für töff??

  • jaaaaaaa guet vo hamburg isch das nachli was andrs... :winking_face: soooo wiiit isch säb nöd... aber grad 1400km?


    aso jaaaaa ich weiss ja nöd abr jaaaa.... ich meine han au scho mal da ide schwiiiz es tüüürli gmacht ka mitem töff wo öpe 350 km lang xiii isch... aber sind eich de ganz tag underwägs xiii und händ chli päusli gmachd kaaa und ich bin am abig trotzdem andrsch futsch xiii.... also würi säge du rächnisch eher mal mitere wuche :grinning_squinting_face:

  • also flüge sch net emmer tür be vor 2 woche för 2 täg uf barcelona gfloge för 59 fr. :grinning_squinting_face: sogar met de swiss!



    lueg mol be ryanair, easyjet ond swiss noche.....

  • Metem 50erli :wand:


    Naja mues jede selber Wösse. Aber was esch denn das fören Shop ? Und was wenn de "Töff" ablied und ned chasch grad vor Ort repariere. Naja wär mer persöhnlich z grosses Risiko.

  • Chäsch nöd öppis via Internet vo dem Shop bstelle?

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Zitat

    Original von raiden.ch
    Naja mues jede selber Wösse. Aber was esch denn das fören Shop ? Und was wenn de "Töff" ablied und ned chasch grad vor Ort repariere. Naja wär mer persöhnlich z grosses Risiko.


    Ähm .. das met em Töff ablege chönt au eus met de grössere passiere, ond de besch gnau so ufgschmesse. Ok üsi leged sältener ab..aber ebe passiere chas der au met dem. Ond ab ond zue muess mer es Risiko igoh :winking_face:


    Aso ech wör met em 50erli eher 3 Täg Ziit näh. Aber eigentli esch doch das kei schlächti Idee... evt chasch es sogar no usdehne of 4-5 Tägli de gsehsch nochli meh vom Ländli.
    Wennt wörkli nor 2 Täg wotsch investiere, de wör ech au luege öb ergendwie gönstig chasch Flüge...will da lohnt sech ned wörkli met em Töff... fend ech ämu.

  • Zitat

    Original von DeepZone


    Ähm .. das met em Töff ablege chönt au eus met de grössere passiere, ond de besch gnau so ufgschmesse. Ok üsi leged sältener ab..aber ebe passiere chas der au met dem. Ond ab ond zue muess mer es Risiko igoh :winking_face:


    Aso ech wör met em 50erli eher 3 Täg Ziit näh. Aber eigentli esch doch das kei schlächti Idee... evt chasch es sogar no usdehne of 4-5 Tägli de gsehsch nochli meh vom Ländli.
    Wennt wörkli nor 2 Täg wotsch investiere, de wör ech au luege öb ergendwie gönstig chasch Flüge...will da lohnt sech ned wörkli met em Töff... fend ech ämu.


    Jo klar, aber 50erli hend doch no chli minderwertigeri Teili und bemene Mech in Dütschland oder Schweder oder wo au emmer bechonsch eher es Ersatzteil fören Grosse als för 50erli. Aber stemmt scho chan au met Grosse passiere :winking_face:

  • Zitat

    Original von raiden.ch


    Jo klar, aber 50erli hend doch no chli minderwertigeri Teili und bemene Mech in Dütschland oder Schweder oder wo au emmer bechonsch eher es Ersatzteil fören Grosse als för 50erli. Aber stemmt scho chan au met Grosse passiere :winking_face:


    Jaaaaa guet das mit de teili mues imfall ned unbedingt siii... Han vorher ja 2 Jahr lang e DT 50 ka (Yamaha Supermoto) und han mit dere innerhalb vo dene 2 Jahr 26000 km gmacht... han aber nie problem ka, das er mr abgläge wär oder so... vo demher...


    vorallem mit yamaha häsch rächt gueti chance dasd wältwiiit a teili chunsch :winking_face:

  • Flüg doch ufe und miet der des es Töffli...


    Und ich säg ders, die Elche sind sooooooo gross, da gsehsch de alt us, wenn mitem Töffli eine afahrsch (au mitem grosse Töff oder Auto).

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Hi Leute
    Fahre ja selber mittlerweile bis zu zwei mal pro Jahr bis an die Ostsee - das zieht sich selbst mit einem grossen Auto auf der Dosenbahn :mad:


    Mein Tipp: Anfahrt auf eigener Achse zum Autozug nach Lörrach (bei Basel), dort Töff verladen, im Nachtzug schlafen - und morgens in Hamburg ausgeruht wieder aussteigen. Dann locker der Küste entlang bis zu den Fähren fahren (ja, vielleicht hat's noch keiner bemerkt, aber ohne geht nur bis Dänemark, wenn man nicht über Russland gehen will und dann vom Norden kommt).


    Wenn man Zeit hat, dann dürfte die Sache so relativ einfach zu machen sein - und selbst ein 50er müsste das noch hinbekommen. Kosten tut die Sache sowieso, nur ist man bisschen sicherer auch mal anzukommen. Zug bzw. Flugi und Mietwagen sind weitere Möglichkeiten - die Fähren sind teuer und so kann sich ein Flug dann doch schnell mal rechnen (gute Preise für Europaflüge finden sich oft bei Germanwings und Berlin Air.


    Ach so: nur um einen Elch zu sehen braucht man nicht nach Norwegen zu gehen - dafür gibt es sicher anderswo Wildparks (war schon lange nicht mehr im Zoo, vielleicht finden sich die Viecher sogar in Zürich oder Basel). Und: einkaufen mit dem 50er kann man wohl auch eher vergessen - ist also irgendwie noch nicht so wirklich ne ausgerieifte Idee.


    Marc