Leder Bekleidung

  • Hoi Zämä


    Ich bin grad uf dä suächi nach ärä guätä Lederjacke. Was halted er vo denä?? So rein vo da qualität vom Leder und Verarbeitig??


    Fieldsheer


    Shift


    Danke für d Hilf!!

  • also ich wür


    a) nur lederkombi chaufe vonere bekannte marke, die hend meh z'verlühre als en no-name buude.


    und


    b) nur zügs chaufe woni au chan aprobiere und zwar mit thermounterwösch, töff-stiefel, kompletts (möglichst einteiligs) lederkombi wo prüeft isch, helm und töffhendsche.



    alles anderi isch pipifax! und chosted di nur geld wil du


    a) jedes jahr e neui jacke chaufsch (wil sie nid passt, unbequem isch, näht ufgönd oder druckt)


    b) verletzige zueziesch wil s'minderqualität isch.


    lg

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Hmm Ja guet.


    Alpinestars Jacken söttet aber scho guet sie odr? Ich mein gnuäg abrib fest. Aber leider sind diä nöd perforiert, das isch dä Killer im Summer.


    Chanmer öbert ä guäti Jacke empfhelä. So im rot-schwarz wiss farbstil??

  • Han grad namal eini gfundä


    Fieldsheer flex


    Diä sött ja eigentlich recht guät sie. Brazilianisch Rindsleder isch ja bekannt für qualität!!!


    Was meinädär däzuä??

  • Was ich dezue meine: ine lade go, jagge aprobiere ond das so lang bes eini 100%ig passt!


    ond was mer ganz sicher ned sött mache: so bechleidig öbers internet bstelle wemers no nie probiert het! :wand:

  • Ich klapperä hüt alli töff bechleidigs lädä i dä nächi ab. :mad:

  • Zitat

    Original von Sieger P
    Ich klapperä hüt alli töff bechleidigs lädä i dä nächi ab. :mad:


    Ond? Föndig worde?!

  • Nee leider nöd X( Aber han gmerkt, das die leder jacken i dä grössi und passform sich exxxxtreme unterscheidet. Einmal passt 52 und dänn wieder 50. Also wird wohl doch nüt mir übers internet bstellä. Ich gang aber nägscht samstig namal nach alpinestars go luägä. Wott eini vo dennä zwei:


    TZ 1


    RC-1


    Hät öbert erfahrigä mit denä??

  • Das isch ebe genau das woni gmeint ha, esch au guet dasses ietz so usegfonde hesch! :grinning_squinting_face:


    Meischtens esches au so dass die italienische hersteller onderemene 52 öppe es mitteleuropäischs 50 verstönd, drom gits die ondersched! d'ärmellängi spillt denn natürlech au immer en rolle!
    es git sösch au no zwöschegrössene wie 106, wo chli längeri ärm ond bei hend! vor allem be IXS chamer die ha!


    Alpinestars esch sicher kei schlechti wahl, muesch halt luege öb si der passt! aber falsch mache chasch met dere marke sicher nüt! :top:

  • Ja, zum glück bini äs paar go aprobiärä!!


    :top: :top:


    Aber so zwischen grössen hanni bis jetzt no kei gseh

    Einmal editiert, zuletzt von Sieger P ()

  • Dankä für d Links, het no äs paar schöni drunder:top: