Hallo ihr ..

  • Ich duen mich au mal churz vorstelle ..
    bin 22gi und chume vo Oberengstringe Züri ..


    han vor mir die neui R6 z'kaufe. Momentan staht no e CBR 600 RR bi mir ide Garage wo ich vor 2 Monate kauft han, isch aber mal en Totalschade gsi und drum han ich i dem Sinn kein Töff meh. Dem Idiot wo ich sie abkauft han het im Kaufvertrag unterschriebe das sie kein Unfall gha het, zum Glück han ich sone Rechtsschutzversicherig.


    Naja, hoffe paar Lüüt kännezlerne und nächscht Summer den chli uf d'Piste zgah ..


    gruess Michael

    Alle verfassten Texte des Members LIBRA wurden in nicht zurechnungsfähigem Zustand verfasst und unterstreichen keinesfalls die Ansichten in nüchternem Zustand.
    Bitte um Kenntnisnahme.

  • Au es Sali vo mir und ich han dä grossi Brüder vo dä CBR :face_with_tongue: evt mal 2010 mal uf ener Tour

    KTM 1290 ON ROAD

  • Zitat

    Original von Fitouuu
    Sali ond vell spass!

    I het sösch no en R6 z'verchaufe! :winking_face:
    http://toeff-forum.ch/thread.php?threadid=4534&sid=


    Wär d'Maschine blau/wiss oder schwarz den wer ich interesiert gsi, aber rot isch nöd so mini Farb. Isch aber e schöni R6 und au interesants Zuebehör.


    de bringsch sicher bald weg ..


    gruess libra

    Alle verfassten Texte des Members LIBRA wurden in nicht zurechnungsfähigem Zustand verfasst und unterstreichen keinesfalls die Ansichten in nüchternem Zustand.
    Bitte um Kenntnisnahme.

    2 Mal editiert, zuletzt von libra ()

  • Zitat

    Original von Fitouuu
    Ok, het sech eh erlediget! Esch verchauft! :grinning_squinting_face:


    han ich nöd gseit das sie bald weg bringsch ? :face_with_tongue:

    Alle verfassten Texte des Members LIBRA wurden in nicht zurechnungsfähigem Zustand verfasst und unterstreichen keinesfalls die Ansichten in nüchternem Zustand.
    Bitte um Kenntnisnahme.