TÖffentzug Und Swiss Moto

  • hey lütlis...i halt äfang nüme us...de scheiss winter :grinning_face_with_smiling_eyes: söll endli früelig siiihhhh i han efang richtig ENTZUG, ibimi gar nöd gwönt so lang kei töff zfahre!
    I hangs efeng viel im poloshop in st.galle obe mit em kolleg all wuche nur zum das züg eifach go aluege und töff träum zha :grinning_face_with_smiling_eyes: und au de neu katalog lueg i jede obet ah...oh mannn...
    es söll februar sih de isch wieder swiss moto in ZH, i han wele wüsse wer vo eu döt hi got, und wenn swetter einigermasse guet isch, wer vo eu mit em töff döthi got :grinning_squinting_face:

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

    Einmal editiert, zuletzt von Amy_Kiwi_Z1000 ()

  • Du haltisch's nümme us? Ich hett entlich nach 2 Jahr widr de Führerschii mache döfe und denn? Blitzt's mich und ich bi de lappe jetzte bis oktober 2010 eweg -.- ich bi um de lang winter dankbar :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Cedi


    So säg nüt, be jo au töfflos sit e mini Hornet so fotzdomm agleit ha letscht Juni. Aber de Sommer gets weder öppis neus. Ändlech!

  • Auch ich liedä unter Etzug, ich packä mini Blade minimum eimal i dä Wuchä us und lugsie a.
    Rennstrecki für 2010 isch au buchäd wens das jahr au nur ANDR isch aber wenigtsens chas mi detä nöd blitzä.
    A Swiss moto gang ich au aber leider chani nur am Sunntig wili no i dä Skiferien bin bis am Samstagabig aber go lugä wotti scho.
    Allne en churzä Winter ab endi Februar chan er cho dä Frühling.
    Grüssli Mäse :face_with_tongue:

    KTM 1290 ON ROAD

  • Zitat

    Original von sneaky_Phil
    Cedi


    So säg nüt, be jo au töfflos sit e mini Hornet so fotzdomm agleit ha letscht Juni. Aber de Sommer gets weder öppis neus. Ändlech!


    Woho was gets denn schöns? :grinning_squinting_face:

  • Definitiv weder Honda!


    [1, R, 0, C, 0, 0, B]


    Eg weiss eifach nonig, wie eg denn d'Buechstabe zämmesetze ;). Muess de halt goh probefahre...

    Einmal editiert, zuletzt von sneaky_Phil ()

  • Guet gohts nit nur mir so. Es isch unglaublich wie sich de Entzug bemerkbar macht. Fahre zwar mind. eimol pro Wuche es paar Kilometer, aber ohni Schräglag und Tempo isch das so befriedigend wie wenn sich en Heroinjunkie nur e Salzwasserlösig sprützt.. :ugly:
    Aber es guets Mittel zur Unterdruckig vo de Entzugserschiinige isch Toureplanig uf Google Maps, Bestbikingroads.com & Co oder ändlos Töffvideos uf Youtube luege. Oder wemer en PS2 het Tourist Trophy spiele. :mad: Oder Töffheftli chaufe. Kart fahre in dr Halle macht au Spass. Z Delémont im Jura gits sogar e Halle wome (wenns gnueg Lüt sin) cha Pocketbike fahre. Das wär doch mol was. :grinning_squinting_face:

  • Mol luege öb sech en Bsuech a de SwissMoto ergeht. Händ eigentli scho vor gha zgo... mol gügsle..

  • ich liidä sehr fescht! warte scho siit 3,5 mönät uf mini z 750! am mittwoch kunt sie endli!! und genau am mittwoch kunt de scheiss winter zrugg!! X(X( susch heti no e schös obettürli könnne mache!!! aber nei mus gliefert werde wege dem scheissse schneee sooo entzugggg hani!


    ad swissmoto gangi vilt am samstig und suntig wie au ad motorradwelt bodensee oder susch halt nur samstig

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • Be dem Wetter metme neue Töff wördi sowieso ned use, chönti amne neue Töff ned atue. All de huere Split und Salz und vorallem au Temp. :face_with_rolling_eyes:


    Naja muesch selber wösse, ech wörd no warte bes chli wärmer esch aber jo, chans verstoh :winking_face:

  • Schön ja scho aber chalt isch immer no.
    Und en Neuä Töff jetzt uf strass schickä bim Salz und Chies aber jedä winer wot ich würdi nonig mit em neuä usä es wirt hofentli gli wärmer :wand:

    KTM 1290 ON ROAD