Wo taillierte Hemden kaufen (Ost-CH)?

  • hoi,


    Wenni i de Gschäft nach schöne (business) Hemde zum schaffe sueche, find i fascht nur normali Hemde, kei taillierti (Slim fit).


    Bi de freizit Hemde (für usgang etc.) hani e gueti uswahl aber süscht nöd.


    Kennt öpper en guete lade?


    KMX

    Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

  • ich geb dir einen geheimtip..ohne witz ist zwar nicht ostschweiz aber grad über der grenze bei der ostschweiz :smiling_face: er heisst bäumler der macht dir alles massgeschneidert von a bis z zu einem super preis und gibt noch 20 % zurück von der mehrwertsteuer...er befindet sich neben den cineplex in hohenems


    gruss

  • hier der link


    bäumler



    kanst mir vertraun ich kauf alles dort was hemden oder anzug betrifft die schneidern dir auch alles nach mass zu super preisen mein hochzeitsanzug hat mich lächerliche 500 euro gekostet



    hier einige fotos


    [Blockierte Grafik: http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2481/239/29/1041300824/n1041300824_313114_7914.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2481/239/29/1041300824/n1041300824_313122_725.jpg]

  • monster1000: danke, merk ich mir. Ist vielleicht eine halbe Stunde von mir entfernt :winking_face:


    und Glückwunsch zur Hochzeit :smiling_face:


    MikeRR: im PKZ hani min Anzug kauft, super beratig. Aber d Hemde sind e bitzli tüür gsi. Aber i demfall goni nomol vorbi, mol luege. Han sowieso no Rabatt.


    KMX


    ///EDIT: Monster1000, wann warst du das letzte mal dort? http://hohenems.vol.at/news/tp…cn/news-20091007-09074900

    Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

    2 Mal editiert, zuletzt von KMX ()

  • Sali


    Also wenn dir Qualität wichtig isch, gosch mol in "paul Kehl" de het alli verschiedeni Schnitt.


    Oder lueg mol im Globus obe ine. Han döt au 1-2 Einhorn-Hemden kauft. Alli suber tailiert.


    Und wennt mol zit häsch gosch uf Konstanz in "Strellson". Dä hä alles und e super Uswal a Azüg.


    Gruess

    Be faster!

  • find ich aber komisch das die seite noch steht von ihen war nemlich vor 2 jahren da und der laden lief bombe...such dir mal die nummer raus und ruf doch mal an...schaden kanns nicht...



    danke für die glückwünsche... :smiling_face:



    gruss

  • aber wens um qualität in der schweiz geht kenn ich eine adresse die ich selber kenne und das wäre der LEONS in lüchingen



    gruss


  • Paul Kehl und Strellson gibts beides bei PKZ. :winking_face:

    Take a walk on da house side!

  • PKZ isch so für nüt. Chan ger nüt mit dem lade afange. Und i glaub de Paul Kehl hät e besseri Uswahl vo sine eigne Produkt. Genauso wie de Strellson.


    Und dBedienig döte isch au nöd das wahre. Kei Geduld und unfründlicg gsi. Da sind mini Erfahrige vo dem Lade.


    Gruess

    Be faster!

  • Zitat

    Original von widow
    Und dBedienig döte isch au nöd das wahre. Kei Geduld und unfründlicg gsi. Da sind mini Erfahrige vo dem Lade.


    Gruess


    Ei Filiale isch nit usschlaggebend für alli - ich wirde bi "minere" Filiale sehr guet berate.

    Take a walk on da house side!

  • dä isch jo scho fast zwei johr alt, drum machi do mol zua!