Kupplungswheelie R6

  • Hallo zäme


    Chorz en Frog. Wemmer metere R6 Kuppligswheelies macht, esch das en Extrembelaschtig förd Kopplig? D.h. esch denn d Kopplig merklich früehner kabott? Oder haltet das sonen Kupplig locker us und die verrissts mer ned scho i de helfti vo de Läbensduur?


    Thanks

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Wheelies sind immer eine Belastung für die Maschine nicht nur bei Kupplungswheelies meine geht ja locker in ein Powerwheelie, bei einem erzwungenen ist es ja so, das Kette, Kupplung, Getriebe, Motor mehr belastet wird und beim runterkommen (ausser man kann es pervekt) da wirt dan Gabel Lenkkopflager wieder stark mit Schlägen belastet.


    Also das das alles nicht förderlich für die Lebensdauer der Teile ist, kannst du dir selber denken.



    Grüssli Mäse

    KTM 1290 ON ROAD

  • Bevor d Kupplig kaputt gaht, hesch dis Möff eh bime Wheelie-Sturz gschrottet.
    Tönt jetzt blöd, aber es isch scho chli so. Wer fahrt scho ein Rennhobel so lang, bis irgend es Teili wie Kupplig, Getriebe etc. verschlisse isch?


    klar, grad fördernd für d Läbensduur isch es sicher nöd, aber e R6 isch nöd us Zucker und sone Kupplig au nöd. Da muesch also würkli ganz blöd tue zum bime Wheelie irgendwelchi Teili kaputt z mache (jetzt abgseh vom Stürze).

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • ok thanks fürd infos. vellecht hol mer au mol en ktm die esch chli besser geignet för so öppis :smiling_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    vellecht hol mer au mol en ktm die esch chli besser geignet för so öppis :smiling_face:


    Würi denn also au meine :winking_face: