uspuff iträge oder ned...

  • hy bikers


    Ich han vor paar täg a minere kawa de uspuff gwächslet "BODIS" und das teil tönt scho lut und ganz geil :thumbup: . Jetze esch mini frog ob das Biblatt längt oder sölli das la iträge lah! falls mal d`schmier dumm tuet das er zlut seg oder so? was wär gschider und wie händ ers gmacht...was das abelangt chumi ned so ganz druss :wand:

    :smiling_face_with_horns: --- Leise ist Scheiße --- :face_with_tongue:

  • Bei meiner alten XJ Seca Jg 83 waren die Endtöpfe durchgerostet und ich kaufte mir neue von MIVV mit Beiblatt.
    Fuhr einfach damit rum, hatte nie ein Problem (alt ist ja eh laut)
    Als dann die MFK fällig war (2009) gab's in Zürich prompt eine Lärmmessung (nur Standmessung) und es erfolgte ein Eintrag im Fahrzeugausweis.


    Gruss

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • kann dir empfehlen es nur mit beiblatt zu machen eintragen kann in die hose gehn. wenn du in eine lärmmessung kommst ist es denen wurscht ob du was eingetragen hast oder nicht zu laut ist und bleibt zu laut.



    gruss heli

  • Ich hab mir auch neue Töpfe druf
    machen loo und die töne brutal lut. :rock: :rock: :rock:



    Da hät die Schmiere och nur das
    Beiblatt eshen wollen und es war gut.


    Ps: Der db muss natürlich drin sein.
    :rtfm: :rtfm:

    Sind wir zu laut, bist du zu alt!
    :top2: :top2: :top2:

  • ahaaa ok...danke für eure Infos :thumbsup:



    Bin letscht wuche a paar polizeikontrolene verbie gfahre, händ mi ned usegno nur blöd hindenache glueget :grinning_squinting_face:


    ok han au die "isolation" vom db killer usegno...und de eifach so wieder ine ta, tönt scho zimli lut.



    Boogeyman...was hesch den für eine druftätscht??? :smiling_face:

    :smiling_face_with_horns: --- Leise ist Scheiße --- :face_with_tongue:

  • also ich has genau glich wie du au ohni iso halt..
    und wie scho gseid isch worde, egal ob biblatt oder nid ob idreid oder nid, wennd gmässe wirsch und es isch zluut nützt alles nüt me..


    mal en anderei frag, hesch du es biblatt übercho oder au eifach nu das kreditförmige chärtli??

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Boogeyman: mol gseht guet us :thumbsup:



    Labyrator: jo esch leider eso :kotz:


    nei nei esch kei kreditförmis chärtli, esch en papier fötzel gseht us wien lehrnfahruswis:-) und druffe staht eifach Bestätigung für Auspuffanlagen mit EG-Genehmigung. Und de rescht no welli marke welli firma und no date vo mim töff.

    :smiling_face_with_horns: --- Leise ist Scheiße --- :face_with_tongue:

  • ok, da muni am mech wieder mal chli füür unterem arsch mache..


    Wo hesch en jetzt kauft gha? töhnt ebe scho geil das teil, aggresiv wie ne sau :aok:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • jo würdi au...bisch no nie id kontrolle cho? händs nüt gseit wäg dem chärtli?



    also ich has über de kolleg bstellt...und de hets bim Adi Schwegler Racing bestellt gha! wieviil hesch du zahlt für din topf? ich han 780fr zahlt.


    jo das teil tönt ebe scho rächt geil, bin zimli zfride und gseht no guet us ...aber mine esch no drosslet, de wird de scho no lüter sie wenni ne uftue oder esch da öppe glich??

    :smiling_face_with_horns: --- Leise ist Scheiße --- :face_with_tongue:

  • wenn er im drehzahlbereich drosslet isch, wird er sicher no lüüter..


    bis jetzt bini no nie ine kontrolle cho, aber komisch nagluegt hends mer scho öppe die :winking_face:
    zahlt hani glaub glichviel.. hoffe hesch de chläber nöd dra tue :thumbup:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • jo esch am gas drosslet...den freui mi scho druff, chan ne nämli das jahr uftue :walklike:


    hehe nei nei de chläber hani ned druf ta :smiling_face:

    :smiling_face_with_horns: --- Leise ist Scheiße --- :face_with_tongue: